Vrijdag
Om 1 uur vertrokken, lekker zonnetje erbij..
Onderweg SMS gekregen van Deborah dat ze helaas niet kon komen, vanwege auto/trailer probleem.

Kwamen bij Loon op Zand al 2 trailers tegen. Zagen een mooie Jessie ass boven de klep uitsteken dus het waren bekenden.
Aangekomen, weitje voor de pony's gemaakt.. (Bleek later dat er een wei gehuurd was) en toen naar de kamer.. Bedden opgemaakt, alvast heel veel gekletst, en toen was het alweer gauw tijd om te gaan eten. Toen bedachten we onszelf dat Deb wel kon komen en op een huurpaard mee kon! Dus ze is toch gekomen! Ze was helaas te laat voor de avondrit.. Maar so be it..

Daarna naar de stallen.. Paardje toegewezen gekregen, had gevraagd om een rustige brave pony. Ik kreeg Pino. Stond te boek als een van de makste.. Oke, vol goeie moed er op..
Ging wel lekker.. Lekker door het bos stappen en draven. En toen de galop.. Meneer ging er bokkend vandoor, lag er bijna naast.. In de volgende galop was hij weer steeds aan het etteren.. Bokken, opzij springen.. Raar doen.. Nja.. Braaf he..

Thuis gekomen, al onze koek en zopie uitgestald en echt heel veel lol gehad 's avonds.. Ook laat gaan slapen.. En ik heb slecht geslapen..

Zaterdag
Wakker worden.. Ontbijten.. En naar stal.. Het was ondertussen gestopt met zachtjes regenen. En ik moest weer op Pino. Dacht dat het wel beter zou gaan en durfde niet om een andere te vragen..

Vertrokken met ons eigen groepje en Huub. Ging best lekker.. Was wel nat.. Tot we de vlakte op gingen.. Heuveltje op.. Oh, denkt Pino, dat kan ik ook best knoerhard galoperend en bokkend doen..

Toen heuveltje af.. Prada schrok.. Joop ging aan de kletter.. Annique viel er af.. En Pino dacht, dat kan ik ook.. Dus weer bokken.. Bleef weer zitten.. *Trots
Daarna lekker gereden maar het werd zo nat.. Ik was op den duur echt bevangen van de kou, was echt beroerd.. Helemaal niet lekker.. En weer die pony raar doen..

Terug thuis gevochten om een plekje in de douche..

Zondag
Vanochtend wakker geworden met een zonnetje.. Ik had helemaal geen zin om te rijden..
Jessie was al niet helemaal fit en bleef thuis, Maya trok haar eigen plan en Shayla was wat onregelmatig..

Heb echt zo ontzettend heerlijk gereden om dat beest.. Liep wel steeds een KM achter en moest af en toe roepen van 'Joehoe, wacht op mij! We gaan niet zo snel..

Heerlijk gereden echt waar.. Schat van een beest, die alle 4 zijn benen op de plaats hield en ook beslist niet harder ging dan nodig was..

Daarna weer op stal aangekomen en alles ingeladen en naar huis.. En nu zit ik hier weer..
Barstende spierpijn, maar echt.. Onwijs genoten!