nee ik ga het verhaal maar niet vertellen maar er waren wel een boot een met brandnetels bezaaide wal en een zatte deborah bij betrokken verhaal mag jezelf verzinnen
Rommulus --> bij het FNRS kun je wel starten (moet je geloof ik boven de 16 jr zijn ?!) maar Dobbel weet dat beter haar verzorgster Iris start namelijk met Lonan F proefjes
en anders moet de ruiter/ amazone L2 + winstpunt zijn
Ik heb weer een reactie op Amy's bijrijder advertentie.. Ook een meisje uit Cadzand.. Deze is wat ouder, 15 jaar.. En rijd ook op de dinsdagavondles op de manege in Nieuwvliet.. Straks hebben ze daar in de les allemaal concurrenten van wie gaat die o zo gewilde Amy toch verzorgen!
rommulus
ik zal zo af en toe eens langs rijden om te kijken hoe het met hem gaat hij staat nog geen 5 km van sil vandaan dus no problem
edit: ik moet gaan we gaan weer naar emmen hondjes trainen ik moet wel wand heb de 14 de examen met mijn platbek dus ik moet wel met vlag en wimpel slagen he
Vanmiddag had Lisa weer gereden, daarna ik er nog even op. Ik rij niet zo veel meer en als ik rij is het bitloos een buitenrit ofzo. Dus even lol met je knol in de bak