GRRRRRRR, heb ik een heel verhaal getiept ben ik in ene alles kwijt .....aaaaa....dan maar een verkorte versie
#Tinkermuts: heeeeel veel succes vandaag , go girl! Dit is overigens ook geen tijd om op te staan op zondag maar ja die kleine donder was al om half 7 wakker dus tja.....
#Keevagirl : welkom terug van vakantie, heb je het wel lekker gehad?
#Chubby: Thanks
Rijden met druk is ook niet fijn, gewoon veel blijven oefenen en het komt wel weer goed.#Cheveyo: Party Animal!! Lekker he, je uit kunnen leven!! En die Kit is wel een gaaf ding met een heel hoog gevoel voor Humor en zwaar verslaafd aan ballenkriebelen.
Vanmiddag gaan WenK en ik en mijn kleine boef misschien een poging doen om met Lisje een rondje met de kar te gaan rijden....

) en later nog wandelen in t bos met Lemmyteck dus dan geen tijd meer voor pruttelende lapjes

Je knollie ondeugend, foeifoei 

Begin er dus langzaamaan voor te vrezen dat ze haar regendeken van vorig jaar ook niet meer goed zal passen

Komt vast wel goed 
Verder liep ze prima. In de galop zakte ze een x door haar achterbenen maar dat doet die ander Tink ook weleens zei haar baasje. Lekker zonder zadel uitgestapt. Ook nog even los gelaten in de bak. Had verwacht dat ze wel wilde gaan rollen maar ze bleef gewoon staan.