Ik ben vandaag nog eens gaan proberen voor mijn theorie om met de wagen te rijden. wordt deze zomer 20 dus vond het wel eens tijd dat ik het nog een keer ging proberen En ja hoor, ik ben geslaagd had 48 op 50!
Dankjullie ben er natuurlijk nog niet, nu begint pas het echte werk. Maar vond dat ik toch maar weer eens werk van mijn theorie moest maken, anders bleef ik dit uitstellen
Hahaha heb met Zac bij mn moeder in de manege les gereden. Geweldig. De bodem is veel lichter lopen dan bij ons dus meneer stak zn knieen bijna in zn neus heb heerlijk gereden. Voor t eerst gegalopeerd terwijl hij over de rug bleef lopen. Wat zit dat anders. Nog stabieler dan normaal. Ben helemaal in de wolken
Damn door de kou gedroeg de haflinger zich als een 6 jarige terwijl madam 22 is. Schrikken,bokken en een versnelling erop hard. Lekker moe gemaakt foor eens de contragalop te oefenen. Ze was ontzettend vlot en hert haha. Maar lelekker gereden
Hier toen de theorie ook gedaan van ben 18, moet stoppen met uitstellen een vriendin die het ging gaan halen was ook een stimulans.. maar dan pas begint het echte werk inderdaad