dat is echt sneu faye,voor jou,maar ook voor mamapoes.
hier gaat t weer ietsjes beter met mij.nog steeds wel iets gevoelig,maar t wordt minder. vanmiddag moest ik naar de tandarts voor controle.blijk ik toch weer gaatjes te hebben.moet andere afspraak maken.ok,mij best.wat denk je,ik kan er pas 21 augustus terecht,alleen omdat ik enkel maar op woensdag kan...nou ja,maakt me niet uit,ik heb er geen last van,maar apart is het wel.
Denk zelf wel dat het ene paard er meer moeite mee heeft dan een andere. Maar alleen als baas zijnde weet je zelf het beste hoe je paard erop reageert.
Heb net de reacties gelezen Karlijn, en dat vind ik soms echt een nadeel van Bokt, er wordt gelijk met ik weet niet hoeveel mensen negatief boven op iets gesprongen. Zonder dat ze weten hoe het echt zit.
Zolang je zelf weet hoe het zit, en dat het goed is. Moet je je niet teveel van andere aantrekken Karlijn. Zeikerds blijf je toch houden.
Pff, wat een gezeik zeg, Karlijn. Kon dat niet via pb gedaan worden? Echt helemaal niet netjes zo.. Ik ben zo blij dat men paarden aan huis staan, bespaart een hoop gel*l.
jub.. daarom wilde ik haar ook zoooo graag aan huis!
dagmach
Geplaatst: 02-05-13 11:10
Diaz schreef:
leuke foto's!
helaas echt een poedersuiker reactie in mijn topic. het is zo onterrecht!
Hahaha, heb het een beetje doorgelezen, tja het blijft hier bokt Als die mensen zich nu eens druk zouden maken over de erbarmelijke omstandigheden van al het paardentransport ipv een dier die met soortgenoten in een wei mag lopen.
Maar vooral, trek het je niet aan, soms loopt het in het leven anders dan gedacht!
Heb topic van verhuizing ook doorgelezen en ik vind dat je je uiterst verdedigd, had ik niet eens gedaan Myrthe heeft overigens dan ook een bagger leven, elke winter bij haar eigenaresse en de rest van het jaar bij ons (en voorheen was dat zelfs op 2 adressen).
Ik kan er gewoon echt niet tegen als mensen onterrechte dingen denken en zeggen.. ik moet toch eens leren me niet te HOEVEN verdedigen hihi.. vaak veranderd de gedachten van diegene toch al niet
Wat een topic zeg Diaz, trek het je niet aan! Je handelt goed, je weet wat het beste is voor je paard. Diaz ziet er ook gelukkig uit, kan niet zeggen dat je kan zien dat ze er last van heeft. Je moet je niet meer verdedigen hoor!
Gewoon lekker in hun eigen sop laten gaar koken hoor! Er lopen altijd mensen rond die het verne*ken voor anderen. Ravenya staat nu lekker dag en nacht buiten. Ze kwam zwaar bevangen op stal. Kreeg haar erbij toen ik Mira ophaalde. Dikke opgekrulde hoeven ze is weer bekapt en loopt normaal. Er moet veel aan gebeuren maar de hoefsmid is optimistisch. Hoefsmid is twee weken geleden geweest voor zowel Mira als Raafje. Maar hij zei al dat het reinste dierenmishandeling was je pony zo door laten lopen. En dan ben je 3 jaar en zwaar bevangen geweest. Gelukkig kan ze nu bijkomen en staat ze in een kudde op milimeter gras wat niet bemest is plus er schapen op hebben gelopen. Hou d'r goed in de gaten.
sorry voor de ego post. ik lees vanavond of morgen wat beter bij.
Diaz ziet er goed uit. Ieder paard reageerd er anders op.. wat moet je dan, haar ongelukkig laten staan op een plek waar 't waardeloos is? volgens mij heeft ze er geen last van..
jorretje
Geplaatst: 02-05-13 19:06
Trek t je niet aan Karlijn!
Gijssie is verhuisd hij ging goed de trailer op, ff kijken, voorzichtig voetje voor voetje. Onderweg zijn ze nog gestopt om m wat strakker aan te binden, want meneer was gaan liggen. Hij was ineens hengst hoor, nek erop en gillen naar alle nieuwe paarden! Was stiekem echt wel trots op m ventje, wat een bonk spieren is het al!
Zo net gegeten eff wat foto's bekeken al haha van een gezellige middag met Faye, Marja en Leonoor. Was erg interessant en telkens leer ik weer wat bij hahaha.