Nee, die is daar nog niet klaar voor. Wel in september denk ik,. dan mag hij sowieso mee voor de dressuur als hij en zijn bijrijder daar klaar voor zijn.
heftig weekend gehad, maar nu gaat t weer helemaal goed
Zondag eindelijk weer even bij Spock wezen kijken, hij zag er al veel beter uit, en had weer praatjes genoeg morgen voor het eerst er weer op denk even een klein buitenritje, vindt Spock ook veel leuker! (en ik stiekem ook )
zal zo t lijstje nog even aanvullen, vergeten te kopiëren
Bergen op Zoom is ook Concours Hippique, demonstraties en er staan altijd kraampjes. Volgens mij is het 3 dagen. Alleen de tinkerkeuring is alleen op zondag. Dus zondags is voor ons als tinkerliefhebbers de leukste dag .
elliecuijk=========ellie=============ruana==============4jaar fayem89=========faye============denzel==============2 jaar,shakiro 18 jaar jayney==========jayney===========erynn==============1 jaar tinkerplein=======carolien===========9tinkers============3-13 jaar Kailonne=========Heidy============Jack===============5 jaar Mira283=========Selda============Amigo==============5 jaar Jorretje=========Jorine============Gijs===============(over 3 weken) 1 jaar caroline-max=====Caroline===========Elsa==============(net 2 jaar) Lepel===========Chantal==========Karlijn & Kyan========2 jaar SIEMxFUNNY=====Simone===========Kayleigh============2 jaar Jackytje=========Kaat============Tinky==============10 jaar Dioxide==========Jorien===========Hendrik=============5 jaar SulJinty========Agnita============Jinty&Sullivan========15 jaar&5 jaar Patrick1994=====Patrick============Rianna Misneach Bella (Shadow) 12 jaar Whis_serada====Petra=============Whisper van Gipsy-Spirit 13jr Sandra1984====Sandra=============King===============16 jaar Hetlevenwint===Lor================Jack(BJ)============5jaar _Patrick_ ======Marja=============Patrick==============4 jaar Miesemuisje====Claudia=============Spock==============13 jaar
hmm, helaas in t weekend, kan ik niet gratis reizen haha. anders had ik graag gewild .
Miesemuisje
Geplaatst: 08-05-12 22:09
ooooh en wat was Gijs een schaaaaaaaaaatje! welkom hier
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 08-05-12 22:18
Welke dagen ga je Leonoor ? Alle ?
Aaah mn kayleigh was zo stoer met tuig op! Er heeft nu 3x iemand achter gelopen. Vanavond voor het eerst de broek en staartriem (plaatje was nu compleet). Ik heb zelf al wat mogen oefenen met sturen Ze loopt ook super netjes laag / rond al. Echt bizar. Hij is zeer tevreden hoe ze het tot nu toe doet. Van de week gaat ze in het 2 span, zodat hij kan zien hoe ze in het verkeer reageert en op de kar reageert. * Ben gewoon door de trots en spanning vergeten foto's te maken
elliecuijk=========ellie=============ruana==============4jaar fayem89=========faye============denzel==============2 jaar,shakiro 18 jaar jayney==========jayney===========erynn==============1 jaar tinkerplein=======carolien===========9tinkers============3-13 jaar Kailonne=========Heidy============Jack===============5 jaar Mira283=========Selda============Amigo==============5 jaar Jorretje=========Jorine============Gijs===============(over 3 weken) 1 jaar caroline-max=====Caroline===========Elsa==============(net 2 jaar) Lepel===========Chantal==========Karlijn & Kyan========2 jaar SIEMxFUNNY=====Simone===========Kayleigh============2 jaar Jackytje=========Kaat============Tinky==============10 jaar Dioxide==========Jorien===========Hendrik=============5 jaar SulJinty========Agnita============Jinty&Sullivan========15 jaar&5 jaar Patrick1994=====Patrick============Rianna Misneach Bella (Shadow) 12 jaar Whis_serada====Petra=============Whisper van Gipsy-Spirit 13jr Sandra1984====Sandra=============King===============16 jaar Hetlevenwint===Lor================Jack(BJ)============5jaar _Patrick_ ======Marja=============Patrick==============4 jaar Miesemuisje====Claudia=============Spock==============13 jaar _Caitje__======Caitlin==============(Ille&)Tobey==========(bijna 8 &) 5 weken[/quote]
Dit vindt kayleigh er zelf van Had ze nog even in de bak gezet om te rollen, kom ik terug gaat ze zo door de bak met een pretkop. (andere filmpjes moet ik nog uitzoeken)
Andrea: ja echt, had het zelf nooit gewacht, maar kayleigh vindt het echt ook geweldig. Ze staat nu in een ander stalletje, bij zijn friezen. Voelt een stuk beter.
ik hoop dat ik morgen ook mee kan lezen,maar heb een drukke dag.goude gidsen ophalen in nijmegen.pittig werk! ben ook nog eens een beetje erg neusverkouden dus mijn lol kan niet op.
_Patrick_
Geplaatst: 08-05-12 22:55
_Caitje__ schreef:
Wij gaan naar Bergen op Zoom Als het goed is op zondag, dan is mijn pa aan het werk en is het net iets makkelijker allemaal :-P
Leuk dat het zo goed gaat Simone Volgende keer niet vergeten foto's te maken hoor :-P