Ik heb trouwens vandaag nog een prachtige sliding stop voor een plas gezien
Eevee
Geplaatst: 12-12-09 20:58
Ik ga weer lekker op de bank hangen en een koppie thee erbij.... Vroeg naar bed, morgen weer half 6 op
grrr
Geplaatst: 12-12-09 20:58
Haihai, leuke foto's van de meeting hoor! Basje is om op te vreten, Nigel heel mooi, Vince ook, en Tom is stoer!!! Wat is dat ook alweer een kruising met fjord ofzo toch?
Snowdon doet lekker stoer in zijn wei!
Ik heb spierpijn... vanmorgen met Banbay naar de hei geweest, en vanmiddag had ik les op Kascha, da's iets teveel van het goede op 1 dag weet ik nu... Beiden hebben trouwens flinke raspkorsten in de knieholte... weer net wat anders dan mok... hoe dat nu toch komt, en vooral weer weggaat?
snowdon
Geplaatst: 12-12-09 20:59
De reden:
Himesh wanna play
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-12-09 21:00
En Snowdon voelt zich daar te volwassen voor, ah het is wel aandoenlijk om te zien
grrr
Geplaatst: 12-12-09 21:01
Haha, ja Himesh rent er echt heel hoopvol achteraan... en Snowdon denkt... alsjeblieft zeg, laat mij met rust...
Had die toevallig ook een scheur
Truste Eefje!
Marleen; Tom's moeder is een zuidduits koudbloed, de vader onbekend. We denken wel een luxer type. Rasp , ik ben niet thuis in de behandeling daarvan. Nu al spierpijn, hoe zal dat morgen zijn
Himesh zorgt wel voor mooie foto's!
grrr
Geplaatst: 12-12-09 21:06
Morgen ga ik ook mooi niet rijden, magtie weer voor de kar.
Je ziet nu al dat Himesh veel zwaarder wordt dan Snow he? Lekker stel!
Grappige kruising Grit...
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 12-12-09 21:06
Grit schreef:
_Rhiannon_ schreef:
knappe tom en vince, en dan nog die super schattige basje en mooie nigel. en ook nog eens de knapperds van leon, leuk hoor.
hier net bij mn ouders thuis gegeten en nog even vanaf Odinn geknuffeld met avelyn en Oot, zo leuk, Odinn is zo lekker klein, kan je echt goed als ligstoel gebruiken
ziet er wel heel gezellig uit hoor, die meeting! als mensen ooit zin hebben hier op de koffie te komen (heb nu immers zelf een huisje) dan is iedereen welkom!