Ik wil mallow wel terug ruilen naar mezelf En anders wil ik serada van peet, of snowdon van leon, of shakira? van TV, of chakotay veulentje van mirjam, of of of
hier onderaan staat een filmpje van een paardje met dwerg groei,zo sneu, maar hij blijft wel netjes staan.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-09 14:03
Mallow schreef:
Ik wil mallow wel terug ruilen naar mezelf En anders wil ik serada van peet, of snowdon van leon, of shakira? van TV, of chakotay veulentje van mirjam, of of of
Hihi, hier mag Shakira wel even (heel lang) op visite komen
Volgens mij hebben wij wel deze smaak wat paarden betreft
ringelberg
Geplaatst: 25-08-09 14:08
Goeismiddags
Ik heb net zo'n bere lekker broodje van de V en D gehaald wil dr nog eenmaar dat mag niet want ik moet afvallen....heb net even geshopt,ben ernstig geschrokken.Nou ja,wel een heel nuffig kantoor bloesje met gilletje gekocht,voor mn soli gesprekken.
Leon en Janet snode plannen
Eva donderdag kijken
Mirjam ook blij
Oh ja,bijna vergeten Nathalie,ik duim voor je
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-09 14:21
Mallow schreef:
Volgens mij hebben wij wel deze smaak wat paarden betreft
Heb net gewinkeld met mijn moeder. Ben net een man as het om winkelen gaat. Heb nu namelijk een mooie broek, en heb 2 dezelfde bij gekocht, alleen een andere kleur
haha, ik heb ook meerdere broeken die eigenlijk hetzelfde zijn maar een ander kleurtje of net een andere uitvoering. de meeste broeken passen niet, zijn of te lang, of te breed enz. ik hou ook helemaal niet van winkelen, het maakt me eigenlijk ook niet zo heel veel uit wat ik aan heb, maar vind het soms wel fijn er een beetje fatsoenlijk uit te zien.
Mirjam, Maestro kost juist NIET veel is de goedkoopste hengst van de benelux volgens mij En ver weg? Goirle is met de trekker geen doen, maar dan blijven er sowieso weinig hengsten over
denise Ik wil wel een half emmertje overnemen hoor
mnkortleve
Geplaatst: 25-08-09 17:28
_Rhiannon_ Emmertje bijna vol, laat hem niet overlopen lucht je hart. snowdon Ook ik zit met een verkeerde in mijn hoofd Dublin nl. Weet jij de prijs van Maestro??