[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:34

Ging ook heel relaxed.... gewoon longeerlijnen aan z'n halster, borststuk om, eerst een poosje de strengen lekker tegen z'n benen aan laten klapperen en toen sleepje erachter. Vijf rondjes gedaan ofzo, en toen wastie klaar! Geen stap verkeerd... Lovers

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:35

wow gaaf marleen!!! knappe banbay!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:37

Wauw Marleen, wat gaaf zeg! Hij loopt er echt bij alsof hij dit al jaren doet :))

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:38

Ja he? Sturen aan een halster is wel lastig, maar laat het voorlopig zo, of ik moet een leuk bitloos hoofdstelletje kunnen vinden...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:39

Berdien lekker gelesd Cool en misschien straks wel op wedstrijd Pling

en TK gaat ook startkaart aanvragen Haha! OK dan!

Sita ook fijn met paardjes bezig geweest Dromen

Hotspots heb idd begrepen dat het allergische reactie kan zijn maar verder ?!
Lekker met Mirthe bezig geweest wel wat kijkerig maar toch wel fijn gereden Dromen
en Banbay voor de sleep Cool
en succes met zuiniger alternatief voor CM vinden Nagelbijten / Gniffelen is bij mij echt de zuinigste tot nu toe na dus wat ik al zei HEEL VEEL verschillende dingen die ik al uitgeprobeerd heb Knipoog dussuh als je iets vindt dan moet je het hier ook ff laten weten Tong uitsteken
O ja weet er wel 1 maar dat werkt alleen met het wassen Clown de lichtblauwe paardenshampoo (pff merk weet ik zo niet zo'n soort mini "jerrycannetje") daar zit al antiklit in Haha! of gewoon een goedkope cremspoeling voor mensen Nagelbijten / Gniffelen

Eev idd hoop dat gewoon de post ff tegenzit, maar niet reageren enzo vind ik altijd al beetje verdacht Bloos als het langer duurt idd MOD inschakelen Ja

Stennisje ook met goed gevoel geëindigd Cool

Vanochtend lekker met "oud" stalgenootje met Nono ritje gemaakt Dromen uhh nouja Ochtend Bloos van 11 tot ca half 2 Nagelbijten / Gniffelen

Morgen laatste cadeautjes kopen voor Kerst Whoosh!

en dan dinsdag denk weer een keertje lessen Sigaar (als dat kan... moet nog bellen Bloos)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:43

Lekker lang gereden dus Ingrid! 't Was ook niet koud he, en droog, hier tenminste!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:54

Idd hier ook droog stukken beter dan gister *LOL* toen hele dag van die vieze miezer Zij zijn groot en ik is klein!

Haha! Hadden wel ook erg veel gestapt/ kletst Nagelbijten / Gniffelen en tijd niet in de gaten gehouden Clown

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:58

Hier was het vandaag droog, en gisteren ook.

Oh! Ik heb wat leuks :)) Morgen ga ik samen met mijn paps met Jessie en Flynn wandelen. Paps en Flynn klikken heel leuk, en hij wil al heel lang een keer met hem wandelen. Paps had gedacht in zijn eentje op stap te gaan, maar dat doen we maar even niet ;)
Ik wandel dan mee, dus ga of zonder zadel op Jessie mee, of ik wandel lekker met haar mee. Mogen ze voor het eerst sinds Flynn niet meer mee ging aan het zadel weer samen op stap :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:12

Cool LEUK Berdien en Nagelbijten / Gniffelen je pa wilde wel al gewoon alleen op pad Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:15

Ja paps dacht wel dat dat wel goed zou gaan. En waarschijnlijk gaat dat ook wel goed :j Flynn zet geen stap verkeerd. Maar goed, zo vaak gaat paps niet met paarden om, hij moet Flynn ook nog uit het land vissen, poetsen, ketting vinden.. ben er liever zelf bij. Vertrouw paps volkomen hoor, maar eerst maar eens alles laten zien, dan kan hij later altijd nog zelf op pad :))
Mijn pennypaps met zijn pennypaard :D :+:

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:38

Doei!

Ik ga even bijlezen Ja

Oh en Berdien... maandagochtend kan niet .... eerst komt de Dierenarts om te enten en daarna moet ik weg... familie bezoek Misselijk

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:44

Marleen leuke foto's meid.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:47

Dankje Peet! Hoe gaat het nu bij jullie, en met jou? Ach gut

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:50

Nou met mij gaat het redelijk (hoor mij dan)
Maar met Ruud gaat het wel wat minder, die zit er echt helemaal door heen.
Woensdag word me schoonzus gecremeerd, dus dan hoop ik dat het heel langzaam bij hem een plekje gaat en kan krijgen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:51

Een hele dikke knuffel, voor al die ellende! Ach gut En sterkte woensdag!

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:53

Iedereen weer een lekker zondagje gehad met de paarden zo te lezen.
Brave Banbay, Grid weer lekker bijgekletst onder het rijden en Flynn weer een fan erbij.

Mijn ouders komen niet vaak op stal, maar als ze komen, dan nemen ze een appeltje mee.
We hebben een keer met ouders aan een puzzelrit meegedaan, mochten ze skilopen en boerengolven.
En vorig jaar bij moederdag hebben we ze naar de Posbank op de Veluwe laten komen en stonden we met Tom en de kar klaar.
Onderweg gegeten bij een restaurantje, om Tom mee op de terras te nemen ging iets te ver, dus Carlo stond met hem op het grasstukje ernaast. Kwam de bediening hem een stoel brengen OK dan! !!!! Dat is echt top.
Dus op deze manier vinden mijn ouders onze paardjes wel leuk.

En wat heel lief was, is dat mijn vader naar de Uithof is gereden toen Bert daar stond. Hij kon niet op bezoek ivm quarantaine, maar zag hem toevallig buiten voorbij lopen. Ze brachten Bert net van een onderzoek terug naar stal. Kreeg ik een smsje van mijn vader dat hij achter het hek stond, maar Bert wel had zien lopen. Bert was stil gaan staan om in de verte te kunnen staren en de verzorgsters lieten dit een tijdje toe. Precies zoals ik Bert kende, altijd kijkend in de verte. Ik had tranen bij het sms-je.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:55

Whis; sterkte voor jullie allemaal, het is ook wel een heftige tijd met veel tegenslag en verdriet.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:01

heel veel sterkte Peet, dikke knuff!! Had zo voor jullie gehoopt dat ze de kerst nog samen met jullie mee had mogen maken.... Geef Ruud ook een dikke knuffel..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:04

Brave Banbay!

TK startkaart aangevraagd

Leuk dat je vader met Flynn wil wandelen, Berdien!

Sterkte voor jou en Ruud, Petra Ach gut Ach gut Ach gut

Das wel leuk om voor je ouders te doen, Grit, lief dat je vader je toen smste.

Mijn vader rijdt 's ochtends uit z'n werk regelmatig langs Ilse, vond ik ook wel leuk om te horen. M'n ouders hadden er nooit zoveel mee, maar sinds m'n pa de stal gebouwd heeft en dus een paar dagen met Ilse in z'n kielzog heeft staan werken, vinden ze het toch wel leuk.

Net lekker kaasfondue met gluhwein op Vingers aflikken

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:11

Stennisje schreef:
Mijn vader rijdt 's ochtends uit z'n werk regelmatig langs Ilse, vond ik ook wel leuk om te horen. M'n ouders hadden er nooit zoveel mee, maar sinds m'n pa de stal gebouwd heeft en dus een paar dagen met Ilse in z'n kielzog heeft staan werken, vinden ze het toch wel leuk.

Dat is ook leuk!
Ze hoeven er niks mee te doen, maar wel leuk als ze onze paardenliefde begrijpen. Bij mijn ouders hangen in fotoslingers foto's van mijn broer en gezin en van mij en Carlo, maar ook van Spoek, Bert, Tom en Vince (van elk dier een).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:18

He jammer cp Scheve mond doen we het een andere keer Ja

Mijn paps rijdt me altijd overal heen met de trailer, en verder komen ze af en toe langs. Of ik rijd langs huis met Jes.
Toen ik in Ierland was gingen ze elke week kijken bij Jessie en Flynn. Ja dacht mijn mams, het is wel leuk om de paardjes te voeren. Dus die slimmerd stond midden in een weiland vol paarden met een plastic zakje vol broodjes te rammelen Huilen van het lachen Groot was haar schrik toen die tamme paardjes ineens veranderden in woeste vreetmachines die op haar af kwamen denderen. Paps heeft haar nog nooit zo hard zien rennen ROFL ROFL ROFL ROFL
Was er helaas niet bij, maar ik zie haar zo gaan, in haar gele jas, groene laarzen en dan de benen uit 'r lijf rennen met de hele kudde achter haar aan "FOOOOOODDDD"
Huilen van het lachen

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:21

Goeieavond!
Hier de rust wedergekeerd. Haha!, vanmiddag de familie op visite gahad.
Petra en Ruud nogmaals sterkte......

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:34

Berdien ROFL ROFL
Het idee van zo'n geitenwei met voermachine voor toeristen. Leuk wat brokjes die de kleine meid kan voeren aan die lieve geitjes.
Zodra de geitjes de klik van het apparaat horen, schieten ze in spurt op het slachtoffer af en heeft de kleine meid voor de rest van haar leven een geitentrauma.

Snowville; zullen wel drukke dagen zijn, iedereen die je weer even wil begroeten

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:37

pff heb evrjaardag van oma er weer op zitten! gezellig hoor maar mijn paardenmiddagje gaat dan even naar de maan. en aangezien zondag de enige dag is dat we met licht iets kunnen doen vind ik het altijd zonde die dag op te geven Lachen Maar ja bbijna vakantie.. nog 3 daagjes werken..

en dan.. als het goed is het eerste weekend van januari gaan diaz en travis van de moeders af.. en ik zie er best wel tegen op...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:38

Ja zoiets :')
Mijn moeder neemt nou a) geen voer meer mee (slim mam, heel slim! :)* ) b) en blijft achter het draadje:
Afbeelding

:')