Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en misschien straks wel op wedstrijd
is bij mij echt de zuinigste tot nu toe na dus wat ik al zei HEEL VEEL verschillende dingen die ik al uitgeprobeerd heb
dussuh als je iets vindt dan moet je het hier ook ff laten weten
de lichtblauwe paardenshampoo (pff merk weet ik zo niet zo'n soort mini "jerrycannetje") daar zit al antiklit in
of gewoon een goedkope cremspoeling voor mensen 
als het langer duurt idd MOD inschakelen 
uhh nouja Ochtend
van 11 tot ca half 2
(als dat kan... moet nog bellen
)
toen hele dag van die vieze miezer
Hadden wel ook erg veel gestapt/ kletst
en tijd niet in de gaten gehouden
Morgen ga ik samen met mijn paps met Jessie en Flynn wandelen. Paps en Flynn klikken heel leuk, en hij wil al heel lang een keer met hem wandelen. Paps had gedacht in zijn eentje op stap te gaan, maar dat doen we maar even niet 
LEUK Berdien en
je pa wilde wel al gewoon alleen op pad
Flynn zet geen stap verkeerd. Maar goed, zo vaak gaat paps niet met paarden om, hij moet Flynn ook nog uit het land vissen, poetsen, ketting vinden.. ben er liever zelf bij. Vertrouw paps volkomen hoor, maar eerst maar eens alles laten zien, dan kan hij later altijd nog zelf op pad 

.... eerst komt de Dierenarts om te enten en daarna moet ik weg... familie bezoek
En sterkte woensdag!
Stennisje schreef:Mijn vader rijdt 's ochtends uit z'n werk regelmatig langs Ilse, vond ik ook wel leuk om te horen. M'n ouders hadden er nooit zoveel mee, maar sinds m'n pa de stal gebouwd heeft en dus een paar dagen met Ilse in z'n kielzog heeft staan werken, vinden ze het toch wel leuk.
doen we het een andere keer 
Groot was haar schrik toen die tamme paardjes ineens veranderden in woeste vreetmachines die op haar af kwamen denderen. Paps heeft haar nog nooit zo hard zien rennen
, vanmiddag de familie op visite gahad.
Maar ja bbijna vakantie.. nog 3 daagjes werken..