het weekend begon super leuk, met vriendje naar Enter geweest in een huisje, Landal Greenparks! Mijn schoonmoeder had een huisje deze week, maar kon er nog niet gelijk in (had een feest zaterdag) dus mochten wij vrijdag tot en met zondag er zovast in. Zaterdagavond arriveerde ook mijn schoonmoeder.. Krijgen we zondagochtend een telefoontje dat onze neef Frank een hersenbloeding heeft gehad en in coma in het ziekenhuis lag. Drukte dus wel even een stempel op onze laatste dag.
Vanochtend een telefoontje gekregen dat hij het helaas niet heeft mogen redden, hij is vanochtend overleden.. We weten nog niet zeker wanneer hij wordt begraven, maar waarschijnlijk vrijdag. Cris zijn tante heeft op dit moment de begrafenisondernemer, of inmiddels is die misschien net weer weg.
Vanmorgen weer aan het werk gegaan.. Vroeg naar mijn collega'tje waarom zij er nog niet was, zij zou ook dit weekend weggeweest zijn met haar man, maar ze was er dus niet vanmorgen. Bleek ze echt een vreselijk drama achter de rug te hebben. Vrijdag onderweg naar hun weekendje weg op de motor heeft hij een hartaanval gekregen en is op de motor al rijdend overleden in Duitsland. Hij is tegen mijn collega'tje aangekomen en raakten met mekaars sturen vast en kwamen met motor en al in een greppel terecht. Zij had wat blauwe plekken en ging gelijk naar haar man toe, die dood was. Zij raakte volledig in paniek en was volkomen verbijsterd waarom zij slechts blauwe plekken had en hij dood was ondanks dat ze dus de zelfde klapper maakten. Ambulance was erbij en hebben vast gesteld dat hij al op slag dood was na zijn hartaanval, al rijdend op zijn motor. Mijn collegatje gaat nu echt door een hel, amper een paar maanden geleden is ze ook al haar moeder verloren. Is nu ook op brute wijze haar man uit haar leven gerukt.. Hoeveel kan een mens dragen denk je soms... De man van mijn collega wordt vrijdag gecremeerd.
Hoe gaat het nu trouwens met je Peet? Valt het missen van Serada je erg zwaar?
Jessica: volgens mij heet dat geresorbeerd ofzo.. Hopelijk herstelt ze goed van alles.
Heb overigens niet heel ver teruggelezen, sorry daarvoor, heb op dit moment even weinig energie.. Ben een beetje lamgeslagen van de emo's van vandaag..
Net naar Amy geweest.. Die kan ik echt niet peilen.. Vorige week op t stoppelveld enzo gereden en dat was een drama, nu dacht ik ga er naast lopen.. Normaal vind ze dat niks en wil ze echt niet lopen en nu liep ze lekker vlot met me mee.. Rondje over t stoppelveld gewandeld, langs de wei, langs de koetjes.. Langs de weg.. Daarna de weg overgestoken en nog een eind langs t fietspad gelopen.. En er was totaal niks aan t handje.. Ik snap dr niks meer van, steek t maar weer op dr hormonen..
Dianne heftig weekend zeg... Heel veel sterkte ook voor je collega!
kiki opgenomen en braaf geweest
Berdien vertel...
sita het zullen de hormonen wel zijn.
Net mijn moeder de welkoop geplunderd. We moesten maar een paar dingen hebben. Maarja dan komen we een mooie mand voor Sem tegen, en een mooie nieuwe voorbak voor de paarden, en nog wat spullen die niet echt nodig zijn maar wel eens handig kunnen zijn.
Ik had alleen kippen voer en paardenbrok en musli nodig. maar kwam ook terug met: - voerbak - nieuw honden kussen (mijn moeder had medeleiden met Sem en vond haar toe aan een nieuw kussen) - vissen voer - lekkers voor Sem (troost eten volgens mijn moeder) - nieuwe laarzen voor moeders - lekkers voor Poekie
Zijn vast hormonen Sita. Soms zijn het net vrouwen
Tja mijn date he. Ga er in het openbaar niet al te veel over los laten, maar hij is toch wel héél erg leuk, gezellig, "hunky" (volgens mijn stalgenootje die hem ook kent ) Enige nadeel is dat hij niet echt dichtbij woont, maar goed. Vervolgdate staat in ieder geval in de planning. Dit keer zonder vrienden die voor chaperonne spelen
Welkoops zijn ook bijzonder verleidelijk, je hebt er altijd leuke/nuttige/goedkope/whatever dingetjes, waardoor je altijd weer met een volle auto en lege portemonnee wegrijdt
oma heeft op dit moment een lege portmonee. Want het rekening nummer bij de welkoop staat nog op haar naam. Daarom is het ook altijd zo verleidelijk om dingen mee te nemen, want je hoeft geen portmonee mee te nemen.
Leuk Berdien! Vertel eens wat over hem, hoe wat waar enz enz
Lang, blond haar en blauwe ogen. Zo niet mijn type ik ben meer van de donkerharigen. En dan het liefst met lang, mooi verzorgd haar Hij heeft dus kort blond haar Eén jaar jonger dan ik, studeert in Rotterdam en hij is een ex-collega van me. En hij is leuk. Heel erg leuk
Er is hier inderdaad een hoop gekletst vandaag zitten we ineens al aan blz 183. kan het ook haast niet bijbenen met lezen.
hoop drama,s voorgevallen bij sommige , veel sterkte daarmee allemaal
Heb zelf ook een rot dag eigenlijk , want vandaag is het op de dag precies 1 jaar geleden dat mijn Starjo is overleden heb een mooie foto van hem in de stal gehangen.( Op de datum was het 27 augustus)
Ook mijn Bing een lekkere poetsbeurt gegeven, en hem opgemeten Hij meet op dit moment al 1.55m
Laatst bijgewerkt door starjo op 25-08-08 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt
dit is idd het topic waar ik niet in zit, niet dat ik het niet gezellig vind hoor, maar heb al bijna geen tijd om de andere bij te houden haha, maar op verzoek van Monte zal ik proberen om zo nu en dan ff een berichtje te plaatsen.
zal komende week nog es piccas van Jameson maken, nog anderhalve week en dan gaat hij verhuizen
Starjo, wat een mooi paardje was dat, snap dat je nog verdrietig bent
Dian, jee wat een heftig en emotioneel weekend heb je achter de rug, das niet niks
Wat een heerlijke broertjes foto
Peetje
timokyana
Ik ben heel hard aan het denken over die tweedehands marathon/recreatiewagen, hij is nog best groot. VOor Mirthe prima, tweespan ook, maar enkelspan Banbay of Kascha in de toekomst misschien wat zwaar. Aan de andere kant, voor een tweespan wil ik ook niet een te lichte wagen hebben... Tja... wat is wijsheid.....