Marleen: Lekker lang geslapen. Ik snap best dat alle meiden spierpijn hebben, wat wil je met al die bok sessies.
Ik ben ook net uit mijn bedje. Gisteren zijn we uit eten geweest met een groep "vrienden". Nou dat zijn ze dus niet. Er werden wat gemene opmerkingen mijn kant uit geslingert, heb er geen aandacht meer aan besteed. Voor mij is het klaar. Niemand heeft ook niet aan mij of Wilco gevraagd hoe het ging, of hoe het op school ging ofzo. Heb zelf ook niets gezegd. Het is voor mij helemaal klaar. Ga er geen tijd en energie meer in steken, dat zijn voor mij geen vrienden.
Wilco en ik zaten tegenover elkaar aan tafel. Voor ons was het gewoon een diner voor 2, we hebben geen aandacht meer aan de andere besteed.
En wat zo ook nog flikte was, suiker in de cola van Wilco gooien. Ze vonden het wel grappig om er een grote bende van te maken. Nou wij waren niet geammuseerd.
Das inderdaad niet leuk zo!! Leuk dat ze het zo gezellig hebben in loz! Alles nog rustig bij Mirthe Marleen? Boncho heeft alweer wat kuren in het land dus het gaat de goede kant op met zn been! Over 2 weken de tinkerdag dus hoop dat dat gaat lukken. Misschien ga ik wel A starten in plaats van B, is wat rustiger.
* Drinkt een lekker bakje koffie van dr mammie* Euhm.. wij zijn ook weer thuis. Dewi was dólgelukkig toen ze de trailer zag en Aman eruit kwam Terugrit verliep vlot op wat ongeregeldheidjes na... En nou zit ik moed te verzamelen om die auto schoon te maken en uit te ruimen enzo...
Say staat ook weer lekker met vriendjes op de wei alle paarden zooi in de zadelkast gedumt en nu thuis t 1ste in de was gegooid en nu lekker op bank hangen
Dacht 1st kom vanavond of morgen pas op bokt maar john "moet" nog formule 1 kijken (had ie opgenomen omdat ie me moest halen )
Grappig om hier al stukje verslag te lezen Was voor herhaling vatbaar
Paard waar Rommulus op zat was toch alweer 5 maar "MOEST nog KM's" maken zo noemde Huub het Volgens mij vond ze het wel leuk want heeft er zondag ook nog lekker op gereden
en Prada is súper braaf geweest Joyce mag trots zijn
Say is zondag niet meer meegeweest ze liep wat te stuikelen toen ik der uit de wei haalde en in de bak in draf liep ze nogal kort die ochtend nog ff lekker wat gewandeld, laten eten, in het zonnetje gezeten enz en als laatste naar huis (john was pas om 12.15u vertrokken dus was er denk ca 12.45u?!)
Laatst bijgewerkt door grid op 06-04-08 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier ook weer heelduids aangekomen, lekker even een ''goede'' douche genomen, en ben nu aan het bijkomen Het was echt mega gezellig, jammer van de regen gister maar daar is niets aan te doen. Al met al een top weekend gehad, geheel evrslag zullen jullie vast nog krijge....
Ik ben mijn foto's aan het uplaoden, maar heb alleen fotos van op het erf, en verder van de rit van vandaag. Joop en prada mochten elkaar totaal niet wat voormij het dus erg moeilijk maakte, om fotos te maken hahahaha. Maar op het einde werden ze steeds liever tegen mekaar, dus laatste rit heb ik foto's kunnen maken.....
Heb de meeste foto's wel al ff op het schermpje van camera gezien maar ben ook wel erg benieuwd naar alle foto's en de zondagrit gemist dus ook wel nieuwsgierig hoe die was
Ja douche thuis is toch ook wel fijner dan daar
Op naar een volgend weekend ... OK moet denk wel nog minstens half jaar bijkomen
Nou moet ik het eigenlijk wel weer gaan bijhouden he?
LOZ was echt geweldig! Super gezellig, en Jessie he.. Wereldknol! Beetje jammer van het drie uur rijden in de regen zaterdag, maar het was het zeker waard Enneh.. nog steeds niet veel spierpijn! Ja, in bovenin m'n schouders, van het inhouden van dat woeste monster van me Jessie staat ook weer lekker in het land, hele kudde ging los dikke Bels Miska ging finaal uit 'r stekker, heb me slap gelachen. Flynn was gewoon heul erg blij dat mammie er weer was.
Vandaag was leuke rit, weer een hoop wist je datjes erbij gekregen!
We hebben gesprongen vandaag, over boomstammen heen! Prada dacht dat het kastelen waren haha, ging echt mega! En rom, tja dat beest is gek, ik zie in de bak opeens een vlek, toen een buik van een vlek, en toen lag rom op de grond, met vlek bovenop zich helemaal in een lachstuip, beest was eecht niet normaal druk meer. Maar in het bos wel weer lief gelukkig. hij zat te strak aangesingeld blijkbaar......
Oeh dat klinkt wel gaaf! Hoppen over boomstammen heen. Ik vond de boomstronk van gisteren ook wel hip, Jessie met 'r heuse sprong al een echte sgwer he
Ja dat heb ik dan weer gemist, Deborah haar gerollebol met Nico