Ik heb Tim gemist door een telefoongesprek met m'n ma, maar die twee die door de jury onderaan zijn geplaatst mogen er wel uit
De katjes eten en drinken al, maar hebben nu dus een 'nood-rantsoen'. De zwarte is onderzoekend en de rode doet alles uiteindelijk na. Die rode heeft wel n beetje een achterstand en troebele oogjes. Zondag gaan we er dus heen en nemen dan melkpoeder en oogdruppels mee. De hond (Daphne) moedert enorm en vind het helemaal geweldig. De katjes liggen nu heerlijk in dromenland en de hond is zelf er bij weggegaan om d'r eigen kussen op te zoeken nu ze lekker sliepen..... Uitzonderlijk toch?
Wat ontzettend lief van die hond zeg. Hoe oud schat je ze ongeveer? Het zal allemaal wel goed komen.
Die tim zag er inderdaad wel heel goed uit.
Ik had toch verteld van dat oude hondje van kennissen dat verdronken is? Ze zoeken weer een nieuw hondje. En ben een heel leuk beesje tegen gekomen op marktplaats http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... &fta_ind=5
ow heb t nu dus gemist haha, maarja de slechtste twee stonden dus als laatst en de lelijkste is eruit
De lelijkste? Die paarse ging steeds met dr poes op tv omdat dr jurkje opstroopte.. Die mocht dr van mij wel uit hoor.. Overdreven stuk vreten met dr gejank de hele tijd..
Ja die was idd wel t verschrikkelijkste, Merilyn was dat toch? Die die dansschool had. Maar vond dat surinaamse meisje gewoon echt lelijk en niet fijn om naar te luisteren... (dat laatste is reden dat ze er uit mocht, eerste was alleen om dr te beschrijven )
Overigens kan ik me wel goed voorstellen dat ze zo jankte als alles misgaat... en Raffaela in idols was minstens net zo ernstig en die heeft zelfs gewonnen
Laatst bijgewerkt door snowdon op 07-09-07 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmm.. En nu is het dan Hart van Nederland.. Eerste nieuwsbericht.. Een man die zijn vrouw en dochter heeft vermoord.. Waar gaat het toch heen de laatste tijd.. Verschrikkelijk..