ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maya schreef:Fjordkootje (wat is je eigen naam eigenlijk, heb je vast wel verteld, maar ik vergeet dat vaak...)
Staat al weer een tijdje onder mijn berichten, Natalia is de naam Naat voor de meesten.Chubby schreef:Jellie, ik zie je graag bij Indoor Brabant! Wij zijn met het bedrijf één van de sponsoren en huren komend jaar wrs een loge af... Zullen we samen een showtje geven?
Dan rijden we vast de sterren van de hemel… Zullen we Anky een poepie laten ruiken met onze bontkonten
Hopen dat Bonte dan wat mooie pica’s kan schieten van uit de loge 
Sterkte…
Leuk je weblog. Op mijn scherm past t iig!
Veel plezier met de logeerpartij van IL.
Succes met je gedachtenspinsels rond 202… kijk t gewoon effe aan joh! Ook schrikken van die oude vriend van je
Soms lijkt de wereld wel een beetje te vol he… 

irish_lady schreef:Wat een heerlijke foto Sas, je weet dat ik fan van hem ben! Is hij al verder met de anti marijke training? }>
Jippie, heb net met kristel en kelly les gereden op cody, erg gelachen en helemaal nat geregend! Nu lekker aan een wijntje met Jean. Is potverdikkie altijd net of ik thuis kom als ik hier weer het erf op rij!
. Kleine poging :
. Ik zit op de tribune met m'n spandoekje hoor !!

ben wel benieuwd hoe ze het gedaan heeft!
En heb je nu wel meer vlinders dan bij 101?
Vandaag was Eindhoven (de gekste
)
)
Heb er zelf ook zo eentje die 'n dwarse hengstigheid vertoond... Gelukkig is dat altijd met 3 dagen over en ik kruis het aan in m'n angenda. Ik ga gewoon niet rijden als ze hengstig is...
). Wel een lekker ding hoor die Kit! Echt een paard met humor! Lekker bij de Mac gegeten en toen met m'n nieuwe zadel terug afgezakt naar het zuiden.
ze wisten niet wat ze hoorden. Ik ben het wel gewend. Ik wordt altijd raar aangestaard door ze als ze het horen.
Chubby schreef:Morgen lekker een bosrit met Leon/ Snowdon en Elke (Mazzelmeid) en Shakyra...
Die voorondes zijn het leukst van alles.
en kan je het niet laten staan..