[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

crazy_funky

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:17

ok, nou ik zal er op letten!
ben benieuwd

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:39

Maya schreef:
Fjordkootje (wat is je eigen naam eigenlijk, heb je vast wel verteld, maar ik vergeet dat vaak...)

Staat al weer een tijdje onder mijn berichten, Natalia is de naam Naat voor de meesten.

Sjips, nu wil ik een update schrijven...... ga ik niet hier doen, ga ik op 't weblogding doen. Tipje van de sluier: "wat zit ze lekker". Ik ben vlieft!
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 22-10-05 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:40

Chubby schreef:
Jellie, ik zie je graag bij Indoor Brabant! Wij zijn met het bedrijf één van de sponsoren en huren komend jaar wrs een loge af... Zullen we samen een showtje geven?

haha, is prima Dan rijden we vast de sterren van de hemel… Zullen we Anky een poepie laten ruiken met onze bontkonten Hopen dat Bonte dan wat mooie pica’s kan schieten van uit de loge
Leuke auto’s zijn dat iig

Coydog wat vreselijk sneu van het hamstertje Sterkte…

Fk, doe jij ook aan natuurlijk bekappen? Ze ziet er dus weer chique gevlochten uit Leuk filmpje. Leuk je weblog. Op mijn scherm past t iig!

Jean, balen van je handen Veel plezier met de logeerpartij van IL.

Cindy, gezellig gekampeerd

Mamauba, wat een schitterende katjes foto’s!!!

Roos thanx Succes met je gedachtenspinsels rond 202… kijk t gewoon effe aan joh! Ook schrikken van die oude vriend van je Soms lijkt de wereld wel een beetje te vol he…

Tmuts, wat een droppie op die foto’s

Leon, gezellig bij Sandra geweest… Balen dat het atrose zo goed te merken was.

Ik ga zo lekker met Lemmyteck wandelen en daarna detective kijken op de belg
Prettige aaf!!!
Helaas geen tijd meer op stukje over fantekind te schrijven maar dat komt morgen wel.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:43

Eigenlijk Strasser, Jellie. Was wel leuk om voor het eerst van mijn leven witte voetjes te doen. 't Hoorn ziet er zo achteraf zo maagdelijk schoon uit. Ik ben vergeten foto's te maken van voor en na

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 19:47

irish_lady schreef:
Wat een heerlijke foto Sas, je weet dat ik fan van hem ben! Is hij al verder met de anti marijke training? }>

Jippie, heb net met kristel en kelly les gereden op cody, erg gelachen en helemaal nat geregend! Nu lekker aan een wijntje met Jean. Is potverdikkie altijd net of ik thuis kom als ik hier weer het erf op rij!

huh, snaphem niet

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:08

volgensmij is ze nog niet geweest snowdon, ofwel?

ik ben benieuwd fk, ik ga zo je weblog lezen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:20

Ik denk dat ze over twee weken komt, CF...

Vandaag was ergens in Noord-Nederland, volgende week Amsterdam.. en ik denk daarna Dordrecht (daar is Celinde gweest)

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:24

Heeej hallo, ben ik ook weer 'ns. Een weekje op vakantie geweest dus bijlezen is onmogelijk . Kleine poging :

Jellie naar Indoor Brabant, eindelijk erkenning voor al dat harde werk . Ik zit op de tribune met m'n spandoekje hoor !!

Prachtige foto van Chital. Maar ik weet niet, ik vind het altijd een beetje "enge" honden. Heb me ook wel 'ns laten vertellen dat het absoluut geen honden voor "beginnende hondenbezitters" zijn door hun toch wel eigenzinnige karakter. Klopt dat een beetje, Tinkermuts, of zit ik er helemaal naast nu ?

xingridx, alvast een fijne verjaardag !!! Pfff, toen ik nog 18 was ...

Roos, balen van je vriend zeg. Af en toe vraag je je inderdaad af waar we met z'n allen mee bezig zijn in dit landje ....

Yarka, leuke nieuwe coupe !!

Fijn dat Dewi nu eindelijk aankomt, Maya !

En verder nog interessante foto's gezien van Jean, wel een verdrietig iets natuurlijk, maar ik vond de foto's erg boeiend. Met name omdat Keeva nu natuurlijk ook al 5 maanden drachtig is, en ik dus goed kon zien hoe haar veulen er nu ongeveer uit moet zien. Heb de foto's op m'n computer opgeslagen, kan ik ze nog 'ns terugzoeken. Wel rot voor jullie zeg !

Coydog, triest van je hamstertje ! Dat blijft toch altijd het nadeel van dieren houden hé, dat ze doodgaan ... Ik heb hier ook bij elk diertje wat doodgaat, verdriet.

Nou, wij dus een lekker weekje uitgewaaid aan het strand. Milan gelukkig weer grotendeels hersteld van z'n infectie, al moeten we nog steeds smeren met antibioticazalf. Maar het ziet er in ieder geval niet meer zo afschuwelijk uit.

In onze vakantie zijn m'n ouders zo lief geweest om de laatste loodjes van de schuilstal af te werken. Lief hé ! Dat was nog 'ns lekker thuiskomen. Voor de geinteresseerden, foto's staan hier : viewtopic.php?f=53&t=480251&hilit=

Vanaf nu ga ik weer een poging doen om alles bij te lezen

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 20:25

nou whis had er geen zin in vandaag.
ze had twee dagen niet hoeven te rijden dus ik dacht met me ziekenhoofd laat ik aar ff lopen vandaag.
nou ze is hengstig dus lekker tegen de draad in.
ze wilde niet de laan af alles en en spoekie hihihi.maaar ja ze heeft ff haar benen gestrekt .
als ik me van de week weer wat beter voel dan gaan we weer hard aan het werk met madam hiihhi
nou groetjes iedereen

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:42

welcome back van je vakantie keeva!
ga even je foto's bekijken

snowdon: ok dan moet je het dan nog maar eens zeggen ben wel benieuwd hoe ze het gedaan heeft!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 21:47

Zo ook weer terug van het werk. Was lekker rustig, veel cliënten naar familie.
Leuke foto's weer gezien zeg! Keeva, fijne week gehad dus!
Roos wat erg voor je vriend, hopelijk houdt ie er geen angst aan over.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:04

Haai piepeltjes,

ff 2 schermpjes open om op iedereen te kunnen reageren!

Zie iig al dat het vanmorgen lekker rustig was op bokt

Oh lekker Jean, uitslapen en nu pas herfstvakantie voor je meiden! Hier zit het er al weer op (heb er overigens zelf natuurlijk weinig profijt van). Reuma die opspeelt? Mijn vader had ook altijd veel meer last bij regenachtig weer....

Ow Coydog... Had je net al ge-pb-ed... Sterkte met het inslapen van Diender. Jammer dat de DA vannacht niet wilde helpen. Ben je nu naar dezelfde geweest?

Roos, hoe oud/ jong ben jij ook weer? Leeftijd maakt niet uit, is de opvatting hier op TP En heb je nu wel meer vlinders dan bij 101?
Ik ken dat gevoel wat je hebt betreffende de wereldbevolking hoor! Dat regelt de natuur zelf, overbevolking, en wat wij mensen ook van onszelf vinden, wij horen ook tot 'de natuur'.
Veel plezier vanaaf!

Ik rijd Chub normaal met dubbele neusriem. Afgelopen voorjaar heeft ze echter een ontsteking opgelopen onder haar kin, precies waar de neusriem loopt. Toen dus beide neusriemen eraf gehaald. Die enkele is er weer om gegaan toen bleek dat ze graag met haar muil open loopt als er geen neusriem om zit.

Tinkermuts, dat zijn zeker 'aaaaaahhhh'- foto's!
Nu vind ik vrijwel alle pups ontzettend aaaahhhh, maar goed, dat maakt de jouwe niet minder aaahhh

Snowdon, heb je stalgenootje nog niet voorbij zien komen Vandaag was Eindhoven (de gekste )

Keeva, fijn dat je vakantie toch een succes was! Is je andere ventje toch niet ook ziek geworden? Stallen zien er schitterend uit! Ben zelf niet zo'n voorstander van zo'n hoge ruif, maar dat zal z'n redenen wel hebben (kan er zelf ook al wel enkele bedenken )

Leuk he Peetorlan, merries... Heb er zelf ook zo eentje die 'n dwarse hengstigheid vertoond... Gelukkig is dat altijd met 3 dagen over en ik kruis het aan in m'n angenda. Ik ga gewoon niet rijden als ze hengstig is...

Vanmiddag was gezellig in het rijke gedeelte van het land. Wat staan daar toch prachtige huizen... Leuke les gezien van WenK aan Silas (Angelique) met Lisje. Angelique: jezelf niet naar beneden halen, het zag er prima uit! Daarna kleine Lisje even uitgestapt, een bezoek gebracht aan Kit (die graag aan z'n ballen gekriebeld wordt, zou dat paardeigen of maneigen zijn ). Wel een lekker ding hoor die Kit! Echt een paard met humor! Lekker bij de Mac gegeten en toen met m'n nieuwe zadel terug afgezakt naar het zuiden.

Chubje stond al lekker binnen aan haar hooi te knabbelen. Heb haar nog ff gereden, maar ben zelf niet zo blij met die druk op de teugels. Kreeg pijn aan m'n handen en ellebogen en ga dan bedenken hoe dat in Chubjes mond moet aanvoelen
Ze was ook niet zo lekker ontspannen als eerder deze week.

Morgen lekker een bosrit met Leon/ Snowdon en Elke (Mazzelmeid) en Shakyra...

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:08

IK heb nogal een humeur vanavond. Ik moest mee op visite bij vrienden van mijn man, ook Roemenen, net als mijn man. IK dacht, oke, effe een uurtje. Nou dus niet! We waren er om 5 uur en we bleven tot 8 uur. Toen nog een uur naar huis rijden. Dus ik was pas na 9 uur thuis. Ik moest Tosca en de honden nog voeren, die hadden allemaal superhonger. Ikzelf ook maarja, eerst de beestjes natuurlijk. En ik heb Idols gemist. Lekkere avond. Die Roemeense vrouw wou ons vlees meegeven. Zegt mijn man, doe maar niet zo veel want zij eet geen vlees. Dus dat hele gezin ze wisten niet wat ze hoorden. Ik ben het wel gewend. Ik wordt altijd raar aangestaard door ze als ze het horen.

Nog met Tosca gaan rijden vandaag. Natuurlijk precies tijdens een gigantische plensbui. Zelfs mijn onderbroek was net. Niet zo lekker met lichtrijden!
En Tosca was op de terugweg een ijzer kwijt! Ik hoorde het toen ik op de weg kwam. Ben ik zelf schuld, ik heb de smid wat laat gebeld. Hij komt maandag gelukkig.

Weet iemand of Idols nog herhaald wordt?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:12

Chubby schreef:
Morgen lekker een bosrit met Leon/ Snowdon en Elke (Mazzelmeid) en Shakyra...

Ja, ik hoop dat het droog blijft! Ik heb trouwens even alles bij elkaar opgeteld en ik ben bang dat het voor mij zo'n 5-uursrit wordt.. Oei, auw, ieee... hahaha

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:13

Zo te zien wordt Idols niet herhaald, tinkermeisje.
't Is hier in de omgeving Den Haag trouwens de hele dag droog gebleven.

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:16

Het heeft hier in Limburg echt veel geregend vandaag! En nu alweer. Het is nauwelijks droog geweest eigenlijk.
Balen van Idols! Die voorondes zijn het leukst van alles.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:18

Je hebt niet veel gemist bij Idols hoor, waren een paar standaard debielen en vluchtig enkele 'goede'.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:25

Juist die debielen zijn zo leuk!
En echt zielig ook sommigen

Niet zo lekker zo'n nat ondergoed. En ook niet zo leuk die afspraak van vanaaf Tinkermeisje. Maar het zit er weer op, je bent weer lekker thuis!

Ah, Leon, eelt kweken!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:26

het word toch woensdag herhaald?

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:41

Ik ga maar eens in de gids zoeken. En volgende week blijf ik thuis. Wat er ook gebeurt! Inderdaad Chubby, die debielen wil ik zien!
Ik ga nu even Tosca een nachtzoen geven en dan zometeen richting bed. Morgen ga ik kijken bij een ezeltje!! Alhoewel ik nog twijfel of een ezel als maatje wel zo'n goede keus is. Maar kijken kan nooit kwaad, toch?

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:43

tja als je gaat twijfelen..
dan ga je kijken en word je weer verliefd en kan je het niet laten staan..
maar weltrusten iedereen, ik ga er ook vantussen!
doei

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 23:37

hallo, kan gewoon niet bijlezen, vandaag heeft IL de blaren op haar handen gereden met cody, haha

niet hoe ze normaal rijd

morgen nieuwe kans [voor cody]

gaan ze springen

ik maak wel foto's

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 00:28

Geen foto's van vandaag Jean?

Na Mazzelmeid en Snowdon, die hun paardjes nav Mariel's harde werk wilden showen op ITP, kon ik natuurlijk niet achterblijven.

*klik*

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 03:00

Pfiewuw, we zijn weer thuis...hele avond de benen onder mijn lijf vandaan gedanst, heerlijk van god los, veel te lang geleden!!
Heb de avond van mijn leven gehad en daarna weer effe wezen frituren bij de buren natuurlijk, deze keer moesten we buiten staan (frituur in de schuur) en dat vonden de buren iets minder geloof ik...solly hihi.

Nu lekker mijn mandje in en morgen lekker bijlezen en foto's plaatsen van vandaag!

Fijne zondag alvast allemaal!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 04:44

goedemorgen, pfff dit is ook geen normale tijd voor de zondag om op te staan

Chub, geef ik je helemaal gelijk in, alle pups zijn liiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeffff,

Keevagirl, sommige mensen vinden husky's eng omdat ze vaak verschillende kleuren ogen hebben waardoor het soms lijkt of ze dwars door je heen kijken, Chital heeft ook een blauw en een groen oog.
Ze zijn idd erg eigenzinnig en zelfstandig waardoor ze slecht luisteren en maar moeilijk leiding accepteren, ze staan van nature ook nog zeer dicht bij de wolf waardoor er ook nog eens een enorm jachtinstint inzit.
maar na al deze nadelen hebben ze ook nog een megavoordeel, ze zijn extreem vriendelijk voor mensen en het is echt zeldzaam als een husky agressie naar mensen vertoont, daardoor zijn ze dus niet geschikt als waakhond, ze brengen de video naar de inbreker toe

Ik ben dus ook heel trots dat ik al zoveel met Chital bereikt heb, en vandaag voor de gokkingabokaal mag strijden met Chital en mijn clubbie.

fijne zondag allemaal