Ik ga zo naar stal, de tandarts komt vandaag voor mouse. En donderdag komt de ostheopaat, we gaan voor een volledige apk keuring om 2017 goed te beginnen
Heel gaaf Chantal. Had m in Leusden al gezien echt machtig dier.
Oh oh splash! Als daar stroom op stond auwi!
Hier hele ochtend de paarden gewoon buiten gestaan. Pas sinds net op stal met veel hooi en een muziekje. Wel grappig alle andere jaren xaffier op stal gelaten dacht dat hij helemaal gek zou worden maar hij was opzich de rust zelve.
Hier niet gereden, was het wel van plan.. Om daarna naar Elano te gaan. Maar mijn heupen zitten de hele dag te zeuren.. En heb liever dat dat 1 dag duurt, dan dat ik die dag te veel doe en het duurt 4 dagen..
Laughy
Geplaatst: 31-12-16 16:08
Ook wij willen jullie allemaal het beste wensen voor 2017! Hopelijk gaan we in 2017 met net zo veel prijzen naar huis als in 2016!
Gelukkig geven onze paarden er ook helemaal niks om om het vuurwerk, staan nu nog lekker buiten, ga zo voeren en dan eens kijken of ik ze tot 18:00 (vanaf dan is het hier officieel toegestaan om vuurwerk af te steken, al hoor ik nu natuurlijk ook al het een en ander knallen) buiten laat of dat ik ze zo al binnen zet...