Dus ze mag nog lekker een paar jaar puppy zijn

Ik denk dat ze gewoon een wandel-pony blijft

Ik weet ook niet of ze groot genoeg wordt om voor een karretje te staan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draaakje schreef:Oeps, beetje jaloers![]()
Izzy negeert Khaleesi gewoon als ze naast haar loopt, ze vind het allemaal wel best en luistert gewoon naar wat ik zeg. Khaleesi vind het reuze intressant en stoer van zichzelf dat ze naast Izzy mag lopen. Als ze normaal samen in de paddock staan wil Khalies Izzy nog wel eens pesten, maar met het wandelen gedraagt ze zich perfect
Vanmiddag nog, toen lag Izzy lekker in het zonnetje te slapen en toen kwam Khalies al op een sukkel drafje aan om in haar manen te gaan snuffelen, op haar benen te gaan staan met een voorbeentje en uitdagende sprongetjes te maken voor Izzy haar neus. Izzy kijkt dan 1 keer geïrriteerd en negeert haar dan verder. Khaleesi doet dit ook wel eens bij Bonnie, die staat dan meteen op en dan kan Khalies maar beter rennen, anders heeft ze een hap in haar billen
_Clocloken_ schreef:Hier ook een wit laagje vanmorgenleuk dat ze mee kan als wandelpaardje. Ik kan dat bijna niet met Dusty, ze is nogal jaloers en gaat dan extra dwars doen. Als je met een ruiter naast je loopt heeft ze dit helemaal niet. Het is dus gewoon puur omdat ik mijn aandacht dan verdeel