[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

draaakje

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:30

pfoe.. iniedergeval fijn dat je weet wat het is... maar wat is wijsheid... als je het eraf laat snijden geneest het dan wel weer mooi, of gaat dit ook erg lang duren omdat het een grote plek is?
en als je het zelf laat dichtgroeien, is dan zeker dat hij er later geen last meer van krijgt?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:37

Pfoe das lastig dagmar!
Ik denk dat ik toch zou gaan voor een tweede operatie. Dan weet je zeker dat het helemaal in orde komt en waarschijnlijk sneller geneest.
Een ander zakelijk aspect is als je het niet zou doen, en het blijft een lelijke plek, dit moeilijkheden kan geven bij eventuele verkoop. Dat is iets waar je nu natuurlijk helemaal niet over nadenkt, maar ik bedoel je weet niet hoe je leven er over 10 jaar uitziet, en of je dan nog paarden kan en/of wil houden.
En dan is er natuurlijk ook nog het kostenplaatje, weet niet in hoeverre dit alles een fout is van de VA? Deze oplossing hadden ze denk ik al voor de AB kuur moeten/kunnen bedenken?
Succes!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:47

Thnx.. ik denk ook om het weg te laten halen hoor.. ik vind het lastig idd.. wie zegt dat het zo klein blijft en dat hij er geen last van krijgt.

Wat jullie zeggen over evntuele verkoop ben ik het ook wel mee eens, ik weet niet of ik zo snel een paard zou kopen met een "gebrek"

Maar garanties heb je natuurlijk niet op beide opties.. Ik overleg vanavond nog met andere "paardenmensen" maar ik vind het best lastig hoor.. Dan denk ik dan moet dat kind wéér onder het mes en alles weer van voor af aan, maar aan de andere kant, waarschijnlijk is het dan ook klaar. (hoop ik) En hij was altijd zo makkelijk emt alles maar dat is nue cht neit meer zo, hij heeft al twee keer gericht getrapt, 1 x naar mijn vriendin en 1x naar de veearts net. Zou die anders echt niet doen, als hij pijn heeft ofzo dan trappelt hij wel wat maar nooit gemeen richting iemand. Nu is hij (denk ik) voor het leven verpest als het om entingen enzo gaat denk ik ;(
Eerst kon de veearts hem zo prikken maar nu staat hij direct rechtop als ze alleen al ontsmet. En daar baal ik van.

Ik weet ook niet hoe hun dit gaan berekenen, maar dat kan ik overleggen. Ik vind het wel apart dat dit gebeurt, heb er nog nooit eerder van gehoord. Ja bij die andere ruin dan, was precies hetzelfde verhaal maar iets anders. Best apart he, kan die man vanavond wele ens vragen hoe hun dat hebben gedaan met garantie of dat hij het moest dokken. Ik spreek hem vanavond.
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 04-06-09 12:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Viev1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:48

Grit, bedankt voor de tip! Is idd wel handig met die 2 schermen :j

Bubblegum, leuk pleegmoeder van een jackie!
En van Travis.. ik zou het denk ik weg laten halen..

_Janet_ vervelend van Dundee zeg! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem! Heb ff in je profiel gespiekt en Dundee is wel gaaf hoor!
En jonge katjes gevonden.

Ellieellende, lekker maar een half dagje werken en dan al weekend.

Trea, beterschap!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:50

Hallo! ik ben gek op kletstopics, maar voor welke doelgroep is deze bedoeld? voor eerlijke paarden met een dikke reet ofzo? :+

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:51

sucss met je keuze
makkelijk zal het niet zijn
ik hoop dat de mensen daar je ook goed advies kunnen geven gezien die ook daadwerkelijk het kunnen zien

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:51

Ik zou me in ieder geval een beetje taai opstellen Dagmar, kom op zeg, je hebt ze meerdere malen aangesproken met de mededeling dat jij het niet vertrouwde. Ik zou niet zo snel nog meer centjes uit mijn zak laten kloppen. 1 ding is zeker, jouw schuld is het niet, dat het zo gelopen is! dus zou een beetje vreemd zijn als jij daar financieel voor op moet draaien!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:53

ellieellende schreef:
Ik zou me in ieder geval een beetje taai opstellen Dagmar, kom op zeg, je hebt ze meerdere malen aangesproken met de mededeling dat jij het niet vertrouwde. Ik zou niet zo snel nog meer centjes uit mijn zak laten kloppen. 1 ding is zeker, jouw schuld is het niet, dat het zo gelopen is! dus zou een beetje vreemd zijn als jij daar financieel voor op moet draaien!

mee eens vraag desnoods iemand erbij die een wat grotere mond heeft die kan je wat moed in praten :D
(beetje emiel ratelband idee :+ tjakaaaa !!! )

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:56

Ow en Travis krijgt zijn vertrouwen heus wel weer terug hoor! Geef hem geen ongelijk dat ie de VA wil trappen!

Hallo Silfie!
Als je in onze profielen spiekt zie je dat we veelal 1 ding gemeen hebben:-) dat zijn vlekjes! hahahahaha
Maar haffies hebben ook zo'n mooie kont, dus die passen hier ook prima tussen hoor!
Maar er kletsen mensen mee zonder paard, met paard, zolang het gezellig is maakt het volgens mij niet zoveel uit! En jawel, er kletsen hier meer mannen mee!
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 04-06-09 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:59

Nee datt is ook zo.. maar vind het niet leuk om hem zo te zien, hij was altijd erg onbevangen en makkelijk. Maar ik geef hem daarin ook groot gelijk hoor want het is natuurlijk neit prettig dat gefrummel enzo.

Hij stond wel heeel lief bij me :+: met zijn koppie helemaal tegen mijn buik gedrukt hij kroop bijna in mijn jas. hij zocht echt troost bij me :+:

Ja dat van dat geld hebben jullie ook gelijk in! Maar dat komt vast wel goed.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:08

oke.... dan ga ik proberen om hier ook mee te kletsen!

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben Henry, 16 lentes jong, en in bezit van een 4-jarige haflinger genaamd St. Avry, maar ik noem hem in het dagelijks leven Wesley. Hij word nu voor de kar beleerd, en ik heb toevallig vanmorgen een kar gekocht. Mijn zusje rijd hem ohz, wat ook super goed gaat. Ik zit zelf in een rolstoel, maar ben er behoorlijk handig mee, al zeg ik het zelf. Ik probeer gewoon alles te doen wat anderen ook doen, en te kijken naar de dingen die ik wel kan in plaats van naar de dingen die ik niet kan! Zo hou ik mezelf wel een beetje gelukkig :+ :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:13

nou welkom silfie35

;)

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:17

ellieellende schreef:
Ow en Travis krijgt zijn vertrouwen heus wel weer terug hoor! Geef hem geen ongelijk dat ie de VA wil trappen!

Hallo Silfie!
Als je in onze profielen spiekt zie je dat we veelal 1 ding gemeen hebben:-) dat zijn vlekjes! hahahahaha
Maar haffies hebben ook zo'n mooie kont, dus die passen hier ook prima tussen hoor!
Maar er kletsen mensen mee zonder paard, met paard, zolang het gezellig is maakt het volgens mij niet zoveel uit! En jawel, er kletsen hier meer mannen mee!

Oke! Ik had het in mijn onderschrift gezet, omdat ik ook bij Haflingers meeklets, maar die zeiden telkens: hallo dames! maar ze zijn er nu wel aan gewend want ze zeggen nu: hallo dames, en heer, dus ik zal het zo even veranderen anders is het ook zo saai! :+ Ik hoop dat ik een hoop plezier ga beleven in dit topic, maar ik denk het wel!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:18

:wave:

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:25

allo prada

pff begint wakker te worden
gaat even de was verder doen en ook opvouwen

dan eens weer verder kijken wat te doen
heerlijk een dagje vrij zijn :o

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:57

BuBBLeGuM ik zou inderdaad even goed vragen wiens "schuld" het nou is, zou het niet netjes vinden als ze jou voor de volledige kosten op laten draaien.

hoi silfie!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:57

welkom henry!!

haii joyce!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:59

welkom Henry,stoer dat je niet laat tegen houden door evt beperkingen.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:03

Welkom Henry :wave:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:17

Welkom Henry, er zijn hier meer haflingerliefhebbers ;)

Dagmar; kun je geen second opinion laten doen ?? Het verbaasde mij toen al dat de veearts zo luchtig op de wond reageerde, terwijl het er echt niet goed uitzag. En nu komen ze hier ineens mee.
Kan me voorstellen dat je ze misschien niet wilt passeren en ik weet niet of er nog een andere praktijk in de buurt zit, maar heb je zelf nog genoeg vertrouwen in deze DA??
Zoja, dan zou ik ook kiezen voor de optie wegsnijden. Het op deze manier laten genezen geeft ook veel onzekerheid en het duurt al zo lang.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:20

Leuk dat je een kar hebt gekocht Henry, dan kun je zelf dus ook gaan rijden? Is het een speciale waarbij je met je rolstoel erop kunt rijden?

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:10

Welkom Henry!

Wij zijn ook dol op foto's, dus houd je vooral niet in!
Ben benieuwd naar je kar, ik wil er ook ooit eens een keer 1 aanschaffen, maar ben eerst aan het sparen voor mijn e achter b.
Ha die Joyce! kom je ook weer eens blieken? hoest met jou en Prada?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:12

dank allemaal voor de leuke reacties.

@grit: nee, hij kan wel achterop staan, past precies, maar het is een gewone wagen, ik moet wel in een gewone stoel zitten.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:28

dat zou ik idd ook nog kunnen doen Grit! maar ik overleg eerst vanavond nog even. Ik vind het fijn om wat meer meningen + motivaties te horen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:35

*zucht!!!*

IK WIL HET HUIS UIT !!!!!!!!
word hier rape gek

gaat buiten even kei hard gillen peuk op steken en weer verder
nogmaals *zucht*