[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 10:52

ja baalde al maar gelukkig is bokt weer terug

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 10:58

pff helemaal trillende handjes van de zenuwen! Afkickverschijnselen! Ben zo weg, op weg naar Jean. Die heeft al een les voor me geregeld op Cody, madam vond het te koud en dan kon ik het overnemen! whaahhahaa

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:06

Goedmiddag!!! Ik ben er weer van 1 nachtje kamperen. Gisteravond teruggekomen. Heel leuk gehad op een natuurkamping. We waren de enigen, dus heeeel rustig. Ik heb niet alles bijgelezen, dat was gewoonweg veel te veel.
Vanmiddag weer aan het werk.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:09

Ik had ook direct afkickverschijnselen. Ben toen maar gaan freubelen met een weblog, mijn nieuwe domeinnaam werkt namelijk
http://www.fjordkootjetinkermira.nl/weblog/
Past het op je scherm? Zijn de foto's niet te groot?

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:11

Hoe gaat het met Spetter zijn spetterpoep, Spetter?

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:21

fjordkootje schreef:
Hoe gaat het met Spetter zijn spetterpoep, Spetter?

Hij Spettert nog steeds. We moeten even bloedonderzoek afwachten. Zat wel wat zand in zijn mest, dus zandkuurtje zowiezo.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 11:38

irish_lady schreef:
pff helemaal trillende handjes van de zenuwen! Afkickverschijnselen! Ben zo weg, op weg naar Jean. Die heeft al een les voor me geregeld op Cody, madam vond het te koud en dan kon ik het overnemen! whaahhahaa

jaja, wou dat het zo was sinds zuidlaren zijn mijn handen zo stijf dat ik gewoon niet veel kan.

ga leter bijlezen en reageren maar had vanmorgen zoiets grappigs, schrok wakker om 1/2 9[ja lees goed] [tot 2 uur met Terry zitten kletsen] en sprong mijn bed uit, rende naar de gang en riep, meiden kom op we komen te laat voor school. Lagen helemaal dubbel, Mam rustig maar het is zaterdag en we hebben ook nog vakantie volgende week

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 11:41

Jean schreef:
irish_lady schreef:

jaja, wou dat het zo was sinds zuidlaren zijn mijn handen zo stijf dat ik gewoon niet veel kan.

ga leter bijlezen en reageren maar had vanmorgen zoiets grappigs, schrok wakker om 1/2 9[ja lees goed] [tot 2 uur met Terry zitten kletsen] en sprong mijn bed uit, rende naar de gang en riep, meiden kom op we komen te laat voor school. Lagen helemaal dubbel, Mam rustig maar het is zaterdag en we hebben ook nog vakantie volgende week

Schat niet happen, ik zit je te pesten! Je mag me zo slaan! Over 2 uur ben ik bij je!

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 12:53

Hamstertje is ingeslapen bij de DA vanochtend.
Toch iets in de hersenen en daardoor epileptische aanvallen van tijd tot tijd.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 13:21

Beter voor 't hamstertje, maar wel balen ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 14:12

Bonte, hele mooie foto's!

Fjordkootje (wat is je eigen naam eigenlijk, heb je vast wel verteld, maar ik vergeet dat vaak...) Tof dat het zo goed ging met voetjes vragen en uitkrabben. Qua westernstores... ik heb enkel nog maar een Toklat coolback pad nieuw gekocht, en dat was bij the Oregon Trail Track store oid. De rest van mijn westernzooi heb ik eigenlijk gekregen of tweedehands... Anyway Kan ik best begrijpen dat je alleen met je paardjes wilt zijn, is gewoon ook heel fijn

Dreadlokken... hum, in de manen valt het bij Dewi erg mee, maar die kam ik ook om de week uit, en vlecht dan opnieuw in. De staart, ik moet eerlijk zijn, die heb ik sinds ik haar heb (driekwart jaar nu!) nog nooit gedaan.. wel eens een kwart gedaan, maar toen was ik het na 1,5 uur wel bui omdat ik na uitpluizen nog maar een kwart gedaan had... Erg he?

Foto's van Leon zijn bekeken, maar heb alleen in die van Uk gereageerd... Maar ze zijn leuk!

Fjordkootje, vanonder heb ik trouwens wel een schuifbalk, heb resolutie 768*1024... Komt door die agenda naast de tekst denk ik

Spetter, beterschap voor Spetter! Voelt hij zich er ook minder onder of dat niet?

Jean, goeie actie

Coydog, dat is sneu...

Ik heb gisteren lang opgepast, lang nagekletst, en toen lang uitgeslapen

Verder weinig te melden... daarnet wat in schuur rondgeklooid, paarden hooi gegeven, en toen zag ik dat Dewi eindelijk weer eens wat vet naast haar schoft heeft (anders was het daar zo ingezakt) Ben ik happy mee Boeit jullie vast niet veel maar ach

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 14:21

bonte, mooie foto's

leon, ik ben echt verliefd op je foto's met snow, super hoor!

nicole, gefeli met je rijtuig!
wat een prachtig paard had je zeg, geweldig beest om te zien en wat een karakter, wowie, hele mooie foto's ook

jellie, harmonie mometje gehad met flan, mooi zeg

mamauba, nieuwe katjes en ook andere jongen erbij, goed zeg, en fijn dat ze ze lijkt te acceptere'n
mooie foto's

fjordkootje, leuk filmpje, lief hoor

chubby, ook al zo lekker gereden, gaat goed hier, fijn hoor!

cora, he wat naar van het hamstertje, arme myrthe ook...
sterkte...

spetter, lekker gecampeerd ff, spet nog steeds aan het spetteren

jean, haha grappige situatie dus vanochtend

maya, dewi lekker wat vlees achter de schoft, mooi hoor!

zo ik is ook weer thuis
poppetje 102 is leuk, lief, aardig alles, maar ook 16, hihi en hoewel ik altijd zeg leeftijd maakt niet uit ligt het nu voor mezelf anders ofzo het maakt de situatie gewoon moeilijk,
en na 101 had ik iets van ach, blijf wel ff lekker alleen, af en toe een keer in de stad wat klooie ofzo maar verders niks, en nu dan dit, maargoed heb geen zin hem valse ideeen te geven, heeft hij straks gevoelens en haak ik af, zou ik hem dezelfde actie flikken als poppetje 101 bij mij deed, snappen jullie het nog haha

met fig alles goed

en wat hoor ik weer f*cking criminele stad arnhem
3 weken geleden, oude vriend van me op terugweg uit de stad, totaal in elkaar geschopt door vreemden, onder de littekens nu, tanden uit de mond etc...
is terug gekropen naar de stad daar hebben ze ambulance gebeld, ziekelijk hoor
zo'n lieve jongen, zoveel meegemaakt... gekke wereld, t gaat echt nog een keer grandioos fout geloof ik...
zowieso, kijk eens hoevaak het de laatste tijd voorkomt dat er echt massa's doden vallen enzo... echt gaan echt over de hele wereld zoveel mensen dood, volgens mij krimpt de wereldbevolking aardig op het moment... maarja zullen wel weer gedachtes zijn in mijn hoofd haha maar ik denk dan gelijk dat het wat betekend

dusse, ik ga stappe vanaaf en ga zwaar van de kaart, lang leve de lol

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 14:28

Maya, mij boeit dat wel hoor Fijn dat Dewi beetje aankomt!!

Leon, zoals ik al zei, die foto's zijn geweldig!! Idd, je hebt een knollie waar je meer dan trots op mag zijn, incl. de band die je er mee hebt.

Roos, wat rot van die vriend!!
En al die rampen, tsja, mag ik mijn mening geven? Dat is de moeder natuur die probeert de mensheid in de hand te houden. Wij vinden voor alles wat uit, waardoor de bevolking groeit, alleen op een gegeven moment is teveel teveel!

Jan van Annick heeft net mijn zadel gefixt~!!! Yes, dus gewoon met mijn eigen zadel rijden de 19e!!!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:00

wihoe, krezip was super, echt kei leuk.
k ben nu wel moe, iedereen nog een fijn weekeind verder

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:17

Hoi!

Fijn dat je zo blij bent met je nieuwe veule I-J, heel veel plezier met hem.
Een leuk veulen ook!

Chital is een husky Tinkermuts, of heb ik dat mis?
Wel een erg gave hond!

Leuke foto's van Chubby gezien!
Mooi weer hoor bonte.
Rijdt je Chub normaal wel met een neusriem Chubby?
(Halverwege de shoot komt er ook 1 aan zie ik)
Silas geen velletjes tussen beugelriem en zweetblad gekregen? Autch!
Schattige foto's ook van je zoontje op Chubby Vasthi!

Maakt niet uit hoor Tinkermeisje, hopelijk vindt je snel het ideale maatje voor je merrie.
Succes met zoeken.

Als er iemand nog interesse in een shetje heeft...

Chev gefeliciteerd met het rijtuig!

Dank Chub, Vasthi en de rest!
Ook als iemand het niet leuk vindt mag dat rustig gezegd worden, kan het hebben. Haha!

Wat een schatjes Mamauba!

Verder heb ik even weinig te melden.
Morgen een dagje paardjes kijken in het westen.
Tot maandag!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 15:59

Chital is idd een siberische husky, zal eens een aahhhh foto van hem zoeken

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:02

Afbeelding
Afbeelding

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:03

aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 16:35

Wat een heerlijke foto Sas, je weet dat ik fan van hem ben! Is hij al verder met de anti marijke training? }>

Jippie, heb net met kristel en kelly les gereden op cody, erg gelachen en helemaal nat geregend! Nu lekker aan een wijntje met Jean. Is potverdikkie altijd net of ik thuis kom als ik hier weer het erf op rij!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 16:37

Doeeiiiii ben naar een feestje, gezellig geweest vanmiddag en hoop morgenavond de foto's klaar te hebben van de mini-Gooi-meeting....
Fijne avond allemaal.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:52

heey iedereen!

Heb even snel doorgelezen...ff niet veel tijd vanavond
moet nog even opruimen enzo, en vanavond komen vriendinnen om mn verjaardag te vieren
Wel grappig, ging gister naar een vriendin toe om huiswerk te maken, we konden alleen niet naar haar kamer, want daar mocht ik niet komen

anyway, iedereen hele fijne avond, en een fijn weekend nog
Zal morgen ook wel weinig tijd hebben, er komt echt volop veel visite opeens komt iedereen nu ik 18 wordt, ook degenen die anders nooit op verjaardagen komen

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 17:56

Een echte Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh! foto inderdaad Tinkermuts! Wat een schatje!

Veel plezier vanavond Chev!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:35

Een onwijs lieve 'ahhhhhhhhh'foto idd van Chital!

Ik ben vanmiddag dus naar Sandra en Shayla geweest. Eerst nog even daar gegeten en video van de keuring bekeken. Daarna langzaamaan richting Shay gegaan en even gereden. Ze is rijtechnisch gezien wel vooruit gegaan, maar wat merk je dezer dagen goed dat ze zoveel last heeft van d'r artrose zeg! En volgens Sandra was het vandaag nog een redelijk goede dag voor d'r...

Shay is 1.56m, maar ze voelt en oogt zoveel kleiner als Snowdon, echt maf! Een wereld van verschil...

En zo eerst maar eens Idols kijken, stalgenoot/mede-bokker Celinde doet er aan mee en zit dit weekend in de Efteling voor de theaterronde! Vanavond zijn de voorrondes te zien en een erg grote kans dat ze in beeld en/of aan het woord komt.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:54

spetter: hoop dat het niet te ernstig is voor spetter!
hoelang zit ie nu al aan de spetter eigenlijk?

jean: ow.. goeie actie!! heb ik ook wel eens gehad, dat ik me helemaal wakker schrik van.. ik moet werken/naar school!!! en dan later, ohnee t is zondag

snowdon: leuke foto's trouwens van jou en snowdon en ukkie! zitten hele leuke/grappige maar ook hele mooie tussen!

coydog: gecondoleerd met hamstertje :'(
maar is wel beter voor hem/haar..

roos: jeetje, wat sneu voor die vriend van jou..
en dat van een jongere vriend..
heb ik ook altijd gezegt dat leeftijd niets is, totdat je zelf een jongere vriend hebt, dan is het opeens anders..

tinkermuts: die eerste foto.. heeft een heel erg hoge aaaaaaahhh-gehalte!!
later als ik op mijzelf woon wil ik ook een siberische husky.. dat heb ik altijd al gezegt, en dan zo'n zwart-witte met blauwe ogen!

veel plezier cheveyo!

xingridx: alvast gefeliciteerd!!

nou ikga vanaaf ook idols kijken, zal er op letten of ik celinde hoor zo heet ze dus neem ik aan?
vind de voor rondes altijd leuker dan de rest, dan vind ik het wat minder leuk/interessant.. maarja wie weet nu niet!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 18:58

Ze heet idd Celinde, ze heeft lang blond haar, knap koppie, redelijk stoere uitstraling toch wel, woont dus in Etten-Leur en ze wilt piloot worden (ze is meerdere malen geinterviewd, dus wie weet komt er zoiets voorbij! Ik kom er ff niet meer op, op wat ze heeft gezongen.. maar ze kreeg als enige mindere commentaar van Jerney dat ze niet wist wat ze zong? Als reactie gaf ze iets in de trant van dat ze meer op de toonhoogtes ofzoiets dergelijks lette)