Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fjordkootje schreef:Hoe gaat het met Spetter zijn spetterpoep, Spetter?
irish_lady schreef:pff helemaal trillende handjes van de zenuwen! Afkickverschijnselen! Ben zo weg, op weg naar Jean. Die heeft al een les voor me geregeld op Cody, madam vond het te koud en dan kon ik het overnemen! whaahhahaa
sinds zuidlaren zijn mijn handen zo stijf dat ik gewoon niet veel kan.
[tot 2 uur met Terry zitten kletsen] en sprong mijn bed uit, rende naar de gang en riep, meiden kom op we komen te laat voor school. Lagen helemaal dubbel, Mam rustig maar het is zaterdag en we hebben ook nog vakantie volgende week
Jean schreef:irish_lady schreef:pff helemaal trillende handjes van de zenuwen! Afkickverschijnselen! Ben zo weg, op weg naar Jean. Die heeft al een les voor me geregeld op Cody, madam vond het te koud en dan kon ik het overnemen! whaahhahaa
jaja, wou dat het zo wassinds zuidlaren zijn mijn handen zo stijf dat ik gewoon niet veel kan.
ga leter bijlezen en reageren maar had vanmorgen zoiets grappigs, schrok wakker om 1/2 9[ja lees goed][tot 2 uur met Terry zitten kletsen] en sprong mijn bed uit, rende naar de gang en riep, meiden kom op we komen te laat voor school. Lagen helemaal dubbel, Mam rustig maar het is zaterdag en we hebben ook nog vakantie volgende week
Kan ik best begrijpen dat je alleen met je paardjes wilt zijn, is gewoon ook heel fijn 
Erg he?
Maar ze zijn leuk! 

Boeit jullie vast niet veel maar ach

het maakt de situatie gewoon moeilijk,
Fijn dat Dewi beetje aankomt!!

opeens komt iedereen nu ik 18 wordt, ook degenen die anders nooit op verjaardagen komen
heb ik ook wel eens gehad, dat ik me helemaal wakker schrik van..
ik moet werken/naar school!!! en dan later, ohnee t is zondag 

zo heet ze dus neem ik aan?