Het verzorgen is ook leuk. Ik hoef alleen maar te poetsen en rijden. De stal waar ik sta bied alleen volpension aan, en het is 10min lopen. Dus dan maar volpension.
Ach ja groot gelijk. Ik zet de paarden 6 dagen per week binnen. Dus ik ben dan sowieso op stal. Zondag neem ik dan ook vaak 'vrij' voor mezelf. Alleen ff stal uitmesten, aai, wortel en weer naar huis
Gijs is echt heul zielig, die ziet mij meestal maar 1x per week. Ik ben nu al een week ziek, dus ja dan ga ik ook niet in de kou bij t paard staan en sla ik zomaar een week over. Het is ook zo vroeg donker... Alles wordt gedaan en meneer geeft zichzelf ook wel beweging als ie dat nodig vind. Hij deelt met 2 vriendjes een stal, stukje verhard en stuk onverhard, dus hij vermaakt zich wel. Maar ik wil nou wel eens op gaan zitten, dus dan zal ik ook aan de bak moeten en wat vaker met m gymmen. Ik krijg nu bijna altijd een lift van mn vriend, maar denk niet dat die zin heeft om meerdere dagen per week bij het paard door te brengen.. Toch maar weer aan de conditie gaan werken en de fiets uit t stof halen haha.
Phoe Sheryn, geen sportschool meer nodig! Ponyspringen 18+ hihi lijkt me supergezellig!
Bij mij geen volpension. Ik heb ze aan huis! Groot binnen gedeelte kunnen ze in het stro liggen en droog eten. En daaraan een groot paddock dus ze kunnen zelf kiezen. Maar wel elke dag uitmesten voeren vegen enz. Als je x weinig tijd hebt zit rijden er niet in! Maar goed heb nu fleur en jack en die zijn toch te jong voor rijden.
Lijkt me heerlijk om Feike aan huis te hebben staan, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet. Het enige wat ik hoef te doen op stal is uitmesten, ze worden wel gevoerd en binnen en buiten gezet. Maar uitmesten vind ik ook helemaal niet erg om te doen
net weer sinds 2 weken even paard gereden.de ene beugel iets hoger gedaan zodat de spieren wat opgerekt worden.af en toe krijg je dan wel t krampgevoel,maar dan deed ik weer ff wat kalmer.ik was er overigens thuis al mee begonnen met oprekken,maar dan stop je toch wat sneller.tja t voelt niet fijn ,maar moet daar toch doorheen.wellicht dat de bult dan iets sneller verdwijnt.
Wel fijn dat je zo toch lekker hebt kunnen rijden. Volgende keer het beste om ook de andere beugel langer te maken, nu zit je niet met je gewicht verdeeld over je 2 zitbeenknobbels en belast je je paard scheef.
Hier dus ook aan huis en elke dag lekker voeren, uitmesten en vegen. Vind het altijd fijn om mijn hoofd leeg te maken, lekker even bij de paarden na een harde dag werken. Maar soms ben ik ook wel zo moe na mn werk dat ik onderweg even denk he, nu met mn benen omhoog op de bank zou ook wel lekker zijn, maar als ik ze dan weer zie staan ben ik dat gevoel meteen weer kwijt.
(en ik zou het echt niet kunnen, mn paard op een pension stal, doe het toch liever allemaal zelf, op mijn eigen manier )
Oh vandaag zo lekker met Khaleesi gespeeld in de bak, vrolijk beestje. We hadden een nieuw pak hooi naar binnen gehaald, toen had ik haar even geborsteld, want ze verhaard al flink. En daarna lekker samen in de bak gerend