nou even een berichtje van hier ik ga niet naar loz onze auto trekt het niet meer als we door zouden rijden dan zouden we hem waarschijnlijk kapot rijden dus helaas pindakaas geen loz voor mij
dank jullie wel voor de complimenten... helaas zijn moeder en dochter te koop....Het is geen volle tinker, mama is een halve tink/halve fries. Er zit dus geen papier bij. Moeder is heeel braaf maar in het rijden iets te sterk voor het baasje(ze lijd nl aan reuma). Dochter is een leuk en aanhankelijk veulen met een maanoog. Ik ga binnenkort op kraamvisite.
vandaag geoefend voor de hengstenshow, het ging echt super!!! Ben zoooooo trots!!!
silas: wat ga je doen met de hengsten show? Laat je hem zien onder het zadel?
noortje: wie is appie kamps?
Vandaag was een leuke dag op stage. Het liep lekker door. Het enige minder positieve aan de dag was, dat ik een vlinderhondje aan mijn duim had hangen. Hij beet dwars door dikke rubbere loodhandschoenen heen. Precies op mijn duim gewricht.
Ik ben ook benieuwd! Het lijkt me leuk om Silas eens IRL te zien! Ik vind hem zo leuk!
Balen romm!!
Pff heb weer eens last van mijn oog, heb eens in de twee drie maanden mijn linkeroog ontstoken ofzo, dokter wil dr niks aan doen, ja heb vorige keer een creme gehad en dat hielp wel even maar heb het nu dus weer.. ZUCHT..
Veel plezier voor degene die naar LOZ gaan. Heb 2 beebjes voorbij zien komen. LIEF!!!
Het gister heerlijk gereden. Alleen de galop blijft nog een verschrikking. Plat door de bocht en heel erg stuiterig. Vandaag alleen zonder zadel gestapt ging ook wel goed vond ik.
update uit loz rommulus is toch gekomen en huurt morgen een paardje annique heeft op de enige tinker gereden die er was en die kan bokken zeg zei annique ze mag met haar eigen zadel rijden .....ach zei die man een westernzadel past altijd............dus.............nou ja ....... annique rijd..... hoor een gil mijn beugel ja hoor het paardje van sita kan ook bokken . snoep is erg lekker en het is erg gezellig de eerste spierpijn is al gesignaleerd . gr. annita