Berdien ik zou ook niet naar het nieuws kijken/ luisteren als ik daar zat ...Doe ik hier trouwens ook heel slecht
TK --> misschien komt er juist iemand die je meteen niet als vreemde ziet en wel vertrouwt
en het inrijden is voor Nienke of ? Je kunt naar mijn idee beter letten op gewicht dan op lengte
als je te lang bent rijdt het wellicht wat lastiger (ligt er ook aan wat je gewend bent) maar is toch een haffie daar ben je toch niet zo snel te groot voor
Heb het geluk dat mijn vriendin heel fijn pony's en paarden kan inrijden
, maar ze doet het alleen voor bekenden of via via en nu met kleine zal het wel nog minder worden ...Maar ach je hebt nog 1,5 jr

[edit] kreeg het bericht over Q fever via mail ivm ARBO/ werkzaamheden bij dieren
en had er dus nog niks over gehoord
dus was benieuwd of anderen wel, maar hier niet dus ...
... maar geen puf voor mirthe
moeten we ineens met 8-en op pad naar bos en op weiland van ze af en weer terug galopperen enzo
wordt denk ik wel lachen
hoop alleen dat dat maar 1 of 2 x hoeft want rij liever zelf en op de manier zoals ik dat wil
(gelukkig heb ik dat al op school gehad dus hoef ik t niet meer te leren) en in de examenvragen komen eigenlijk maar heel weinig vragen ivm verkeer e.d. voor
Ben nu trouwens ouderwets campagne pils aan het drinken
ben eten kopen en maken