Schuurpaal oid gaan neerzetten? Zodat ze daar tegen gaan schuren ipv tegen de omheining?Leuke foto's Berdien! We moeten eigenlijk maar eens afspreken
Wil die van jou wel eens ontmoeten, Zwolle is niet zo gek ver weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Schuurpaal oid gaan neerzetten? Zodat ze daar tegen gaan schuren ipv tegen de omheining?
Wil die van jou wel eens ontmoeten, Zwolle is niet zo gek ver weg
zou leuk zijn! Hebben ze ook leuke kleren, kom er nog wel eens. Niet helemaal mijn "stijl/ding" maar soms hebben ze van die fijne hebbedingetjes

Maar dat maakt het niet minder erg.. 

Ze schrijft dat ze bij de Zwaanhoek (In Vlissingen
)heeft gereden, 2 maanden, bij haar vader.. Dus Zwaanhoekmensen.. Misschien kennen jullie haar?
) En heeft 3 jaar gewerkt en gelest op Manege Terhofstede.. 

Tenminste, als ie niet al verpest word met het pirouettes draaien rond pionnetjes..
Toen ik met Amy aan het grazen was waren ze erg braaf, netjes aan de hand stappen. Ben mijn kont nog niet gekeerd en ze zijn hem ineens in galop over een stel cavaletties aan het jagen.. Triest dat je zo je veulen moet opvoeden..

snowdon schreef:IK WORD GEK!

*Betrapt..
Anders moet ik zoveel opnieuw tikken..
Erg vaag 
Manieren heeft ie niet echt, want als we hem naar de wei brengen moeten we hem met zijn 3 meenemen.. Van de week stond ie op 2 achter benen lopend en maaiend met zijn voorbenen naast me omdat ie de wei in wilde..