Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheveyo schreef:Had wel zo'n vermoeden aan je foto's te zien namelijk. Het zit zo, ik wil erg graag een mooie hoofdfoto van Kit, nu kan ik die zelf wel maken maar op mijn camera kan ik niet zo'n mooie pasfotodingesfoto maken, je weet wel, portret (waarom kwam ik daar nou net niet op..). Mocht je ooit eens hier in de buurt weer komen, zou je dan van Kit's koppie zo'n portetfoto willen maken?
Citaat:Klinkt wel goed van die auto Chub, alleen zit je dan wel met een lening aan je broek bij het aanvragen van een hypotheek….is dat geen probleem?
Citaat:Wil er zelf eventueel nog
wel rubber om laten zetten, klinkt toch wel wat beter denk ik.
Citaat:Enne komt in orde hoor als je gaat trouwen, just give me a call.
Citaat:Haha balzuigen maneigen…oeps
Cheveyo schreef:FK, manen na het borstelen lekker insmeren met Palmer's Kokoscreme (kruidvat, wit potje met groene letters, maar paar eurootjes). Daarna nog een keer borstelen en je komt er de eerste dagen zeeeeeer makkelijk door heen. Werkt bij die van mij uitstekend, die kweekt dreadlocks per meter namelijk.
Leuk filmpje FK! Zou ook wel eens een filmpje van Chub willen als ik bij de wei aankom... Of van het rijden... Of...

Chubby schreef:HeheheLeuk filmpje FK! Zou ook wel eens een filmpje van Chub willen als ik bij de wei aankom... Of van het rijden... Of...
![]()