Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:@andrea:t gaat wel beter vandaag,maar voel me nog niet geheel goed.maar vanmorgen moesten we toch optreden met t koor.in t begin was ik nog wat slapjes,maar toe ik even bezig was(zingen werkt ontspannend voor mij,even je gedachten verzetten),ging het echt goed.
vanmiddag ben ik weer even naar stal gegaan.gister thuis gebleven,want ik voelde me echt beroerd.afijn.1 van de dames kwam weer rijden.daarna kwam er weer een andere meid.zij wilde paard in trailer zetten en gaan rijden met de trailer.of ik even wou helpen.geen probleem.
uiteindelijk stond ze er best snel op.stang achter de billen ook geen probleem.dan zegt de stalhouder dat ik de klep moet dichtdoen.dus dat deed ik,gaat t paard me toch door t lint.stampen tegen de klep.klep maar laten vallen en aan de knat gesprongen.
door t trappen was ook de stang los gekomen(borgpennen krom,had er gelukkig nog liggen.),dus paard stormt de trailer uit.die hadden ze gelukkig snel te pakken.maar dan weer terug de trailer op...
dat heeft even geduurd,maar uiteindelijk stond ze weer.heel kalm aan klep gesloten(in fases).toen was t wel goed.ik ben tijdens het rijden er met de auto achteraan gereden.om te kijken wat ze deed.baasje zat langs mij zodat ze t ook kon zien.ging netjes,wel wat kijken,maar niet onrustig o.i.d.wel zeiknat toen ze van de trailer kwam,maar dat is niet zo erg.