Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lepel schreef:fayem89 schreef:chantal heeft volgens mij van die Hay Bar's in haar uitloopstallen... maar kan me vergissen hoor...
![]()
Compleet gesloopt !
Ze zetten hun been erop om lekker te schuren onder de sokken , vervolgens de kont ertegen aan en tegen al dit geweld zijn die HAY Bar's echt niet bestand.
Diaz schreef:Nou lieve mensen, ik hoop na dit weekend meer rust te krijgen in mijn hoofd..
Huis gaat NIET door.. Diaz gaat weer gezellig naar haar 1e stal terug (en daar uiteindelijk lekker met kudde en al op de wei) Verzorgster blijft! (ook heerlijk voor Diaz!)
Luna word even overleggen. Ze staat nog bij waar ze nu staat, tot sowieso eind mei kon ze blijven staan. Het word kwa kosten te veel om 2 pony's in volpensionstalling te hebben.
Ik hoop een leuk iemand voor haar te vinden, maar anders is het een verlies (financieel) die ik moet nemen, maar dat risico wist ik.
De trailer gaan we alsnog opknappen, en dan of verkopen of aanhouden, we zien wel, heeft geen haast haha.
En verder weten we nog niet wat we doen kwa wonen... we zitten niet op de schopstoel, eerst maar even ademhalen!
@cp112: Leuk, noedelbabyboom!haha
He wat balen zeg. waarom gaat het niet door?jorretje schreef:Fijn Karlijn! Veel succes!
Oeh poezenbaby's! Gisteren op kittenknuffel bezoek geweest bij een nestje heilige birmanen (van Limoen op bokt), zo heerlijk die kleine pluizige piepbeestjes
wauw, dat zijn mooie katten
Snackie schreef:Haaj!
Hier een die 2u heeft staan vlechten en knotten.
En het resultaat mocht er wezen
We hadden vandaag wedstrijd.
En dat ging 100x beter dan vorige keer,hij liep veeel fijner en veel minder stug.
Maar niet lekker hoor, de eerste proef liep hij door mn hulpen heen en de tweede was hij panisch van mn zweep. maar hij sprong nu wel aan in galop etc.
Braaf![]()
Zat echt te lachen op mn paard, had er ineens de lol in.
157 & 168, vorige keer was de tweede proef 167, dus mn puntje hoger heb ik iig gehaald.
Op naar de tinkerdagen.Hopelijk zijn ze daar minder streng.
Want vandaag waren terechte punten, maar hij liep al zoveel beter dan vorige keer. Dat ik toch op een paar punten meer gehoopt had.
Wel fijn dat je zelf vind dat je goed gereden hebten lol erin hebben is denk ik wel het belangrijkste.
Stiekem zou ik ook wel eens onderling willen starten. maar ik word al compleet panisch als we voor 't eerst weer naar de ponyclub gaan. dan heeft hij nog maatjes om zich heen..
tinker_sally schreef:Las iets over dressuurproefjes die met plezier werden gereden en dat er verschillende dingen door de wasstraat zijn geweest.
Gister is de hoefsmid geweest voor Sally. En wat was ze aan het draken. Ze wist niet meer hoe ze stil moest blijven staan. Maar het is gelukt en ze heeft weer nette voetjes. Ook heeft ze nu hoefschoenen. http://i1106.photobucket.com/albums/h37 ... 3d1fbf.jpg
Vanmorgen eerste rondje ermee gereden en ze liep er zo mee weg.
Was samen met 2 andere paardjes. En die liepen een stuk langzamer dan haar, dus we konden goed het halthouden oefenen![]()
Ook nog een aantal voor Sally enge dingen tegengekomen (opgestapelde houten balken, en rare betonnen dingen op elkaar). Als ze het eng gaat ze inhouden en loopt ze er scheef langs. Ook zag ik aan haar oren dat ze wat zag![]()
Mijn dag kon in ieder geval niet meer stuk. We maken zo veel vooruitgang, stalgenootje zei het ook al tegen me.
waarom hoefschoenen?
Ze hebben het welteverstaan nog net niet 1 jaar volgehouden.
Heb nu gewoon hele zware stalen hooiruiven opgehangen (laag) en daar jeuken ze ook wel met hun dikke gat tegenaan , die zijn er wel tegen bestand !
Even een paar foto's die helemaal NIETS met Tinkers te maken hebben ,... wij hebben ons eerste lammetje , genaamd DORA !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Verder hebben we een beetje veulenstress... ben er vannacht voor het eerst uitgeweest om te gaan kijken , maar nog niets , hihih
Ben bang dat het veulen zich aanmeldt op de dag dat we bij Corné zijn ( 11 mei )
hetlevenwint schreef:Mijn kat is aangereden vanmorgen, DA zegt dat we beter nog even afwachten en kijken of die zich er door vecht. Nu we gaan kijken of die morgen nog leeft en als die nog leeft heel zacht voer geven en eventueel naar z'n kaak laten kijken. Arme arme schat.
Die is altijd bij mij als ik buiten ben als een schaduw en dan dat![]()
.
@Chantal: Goed om te weten moet ik niet doen dan, Jack durft ook wel eens lekker aan z'n achterste kriebelen met hulp van alles die uitsteekt (echt niet vaak maar af en toe heeft die ook eens z'n momentje)
HijadelaLuna schreef:Voor het eerst met S&T Leonoor, gaaf!! Sowieso fijn dat je weer volop met haar aan de bak kan!