ik ga maar weer aan de arbeit, zo even 3 paardjes scheren
Grit
Geplaatst: 12-12-09 09:39
Goedemorgen!!!
Pff, drie paarden scheren. Flinke klus!
Denise, oosten , ik hoop toch echt naar het altijd gezellige zuiden
grrr
Geplaatst: 12-12-09 09:41
Goeiemorgen! Lekker even ontbijten en dan paarden in de trailer en op pad, heb er zin in! Ieuw Denise... leef met je mee, Blue had gisteren een stukje poep in haar haar hangen, kreeg het er niet uit, dus huppa, met een hand vastgehouden, met andere hand in bad... wel wat krassen op m'n hand nu...
Zometeen naar de Mc Donalds in Heesch. Kijken of Ingrid, Mirjam en Denise het gevonden hebben. En Denise uit de mac achter haar happy meal vandaan halen Daarna gaan we even bij Puck langs en dan rijden met Tom en Vince. Mutsen op, dikke trui aan en gaan met die banaan
Het was guhzellug!! Basje heeft een *kuchum* erg typische indruk achter gelaten, hihi! Mirjam heeft wat foto's geschoten en ik ook, maar mijn pc staat op de LAN, dus kan ze nog niet op internet zetten, maar vermoed dat jullie die vanavond van Mirjam te zien krijgen!!!
Ik kom vannacht om 2u wel weer een keer aanwaaien, dan slaap ik weer thuis. Veel plezier en succes iedereen vandaag op deze prachtige dag!!!
Leuk Puck, jullie hebben het dus gezellig gehad! Hier ook weer terug van de Ermelose hei, oepsie Fries ging ervandoor, en ik moest dus tegen wil en dank mee... was niet fijn. Maar gelukkig stopte hij ook weer, en was Banbay's diesel al snel op... Verder genoten! Nu gauw eten, heb zo weer les op Kascha!
Goedemiddag! Ben ik weer! Gezellige meeting gehad zo te lezen! wel benieuwd naar foto's hoor!
Marleen ervandoor met Fries en Banbay! gelukkig wel snel weer terug.
ik heb vandaag heerlijk gereden op Bons. Kort maar krachtig. Hierna werd ie dus weer behandeld door een Cranio Sacraal Therapeut. Kijk maar eens op http://www.equinharmony.nl Dat is de site van een salgenoot van mij. Boncho wordt niet door haar behandeld maar door een studiegenoot. Vandaag heeft ie er weer enorm van genoten en lijkt het alsof hij zijn bekken al meer beweegt en minder stuwt van voren. Zou fijn zijn, vooral ook voor hem. Nu even douchen want ik heb het koud!
Zo, ik ben weer warm!! Al even een stofzuiger en dweil door het huis gehaald en nu nog even strijken en was opvouwen. Daarna duik ik op mn kont en doe ik niet veel meer!!
Grit
Geplaatst: 12-12-09 17:14
Oei Marleen, een ongewild galopje is nooit leuk . Gelukkig was Banbay niet de aanstichter. Veel plezier bij Kascha!
Carola weer warm door het stofzuigen En Bons weer losgemaakt en hij geniet er ook nog van
Ben dus ook weer thuis en aan het warm worden. Foto's staan bij Mirjam op de camera, dus die kan ik niet laten zien. Ik zal eens kijken of er op mijn telefoon wat is gelukt .
Maar het was erg gezellig . Wel koud, maar soms was de wind weg en kwam het zonnetje een beetje door. Vince en Tom hebben zich netjes gedragen. Vince had soms wat haast en druk met alles zien, maar blijft een brave lobbes. En Tom had na de rit nog energie over voor een showtje in de bak En weer iemand die een scheur in haar broek te naaien heeft (Vince is echt niet breed hoor ). We kwamen op de terugweg een zelfde auto tegen als op de heenweg. Geparkeerd op een zandpad. Ramen volledig beslagen, maar er waren toch een paar blote benen te zien
En daarvoor nog even bij Puck geweest die haar paarden op een mooi plekje heeft staan. Nigel stond lekker te eten, maar moest toch aan het "werk". Diepe zucht van Nigel, maar hij liet toch wel zien hoe goed hij op Puck reageert . En terror Bas liet zich ook van zijn beste kant zien, of moet ik zeggen van zijn beste "tand" . Nee hoor, Basje is een lekker ding, maar moet soms nog even wat proeven aan sjaals en jassen. Foto's wil hij het liefst van heeeeeeel dichtbij, met de neus op de camera. Leuk dat we even mochten komen Puck, de volgende keer maken we er een langer bezoek van!!
Chanel_
Geplaatst: 12-12-09 17:17
Klinkt als een geslaagde dag Grit Wie heeft er een scheur in zijn broek
Grit
Geplaatst: 12-12-09 17:34
Mijn broek was het niet Chantal
Mijn foto's met telefoon zijn bagger, te donker weer. Hieronder een paar die enigszins herkenbaar zijn; Hier was Mirjam net op Vince geklommen en Denise zit ergens achter Carlo en Ingrid.
Onderweg
mnkortleve
Geplaatst: 12-12-09 17:36
Ik heb ook geen flauw idee wie zijn broek het was.
Ik ga gauw uitmesten en de paardjes naar binnen doen. Ik zal daarna ff naar de pics kijken en bijlezen natuurlijk.