Leon/Arjan, Waar hebben jullie dat gedaan met die vogels?? (zoek nog leuke locatie voor vrijgezellenfeestje van vriendin..)
Grit
Geplaatst: 01-03-09 16:28
Buitengereden en mijn vriendin helemaal happy. Was haar eerste buitenritje met Willow!!! Willow heeft ze deze zomer ingereden, maar was nog nooit mee de weg op geweest, hij heeft zijn ogen uitgekeken. Fietsers, joggers, auto's, honden, bankstel in het bos (?), we hebben van alles gehad, maar hij bleef erg braaf. Willow Foto is bewogen, Vince wiebelde nogal .
Muds
Geplaatst: 01-03-09 16:44
Grrr gefeliciteerd! Errug mooie foto's gezien van allerhande roofvogels en Whisper Knappe Willow Veel mensen naar Schijndel (geweest)
Vandaag hier expres een rustig dagje gehouden, want aankomende week wordt weer heerlijk druk Vanmiddag lekker Muddy uit staan pluizen en alle vastgeplakte zweetharen van gisteren weggeborsteld. Met rijden gisteren deed ze het zó lekker en netjes, zelfs achterwaarts ging goed. En vanmiddag dus tutteluurtje. En nog een klein kadootje ook: kleine Ali B was schoolslag én rugcrawl aan het oefenen .
Helaas Misschien dat we nog wel naar Groningen verhuizen, maar dan moet ik daar eerst een baan hebben. Voor dat ene jaartje studie ga ik ze niet meer verhuizen als er ook een kans is dat ik niet in Groningen kom te werken
Snap ik hoor.. Maar aangezien er bij je woonplaats zwolle en groningen staat kon het 2 kanten op Maaruh Flynn is echt een toppertje
Resi_lover
Geplaatst: 01-03-09 18:15
Marleen, Gefeliciteerd
Tolkien van Weremere heeft 140 punten behaald, een 2e premie dus en hij is goedgekeurd voor de dekdienst Het was echt leuk op de keuring, het was wel koud Ik heb een paar mensen gezien/herkend, Bianca, Arjan, Leon en tobias natuurlijk, Marleen en Annelot en Lien, maar ik durfte jullie niet aan te speken, watje Ik moest ook nog samen met een paar mensen pakeerwachtertje spelen Mensen met paard en trailer naar de goede plek sturen zeg maar... was steeds aan het kijken of in niet iemand nogal onhandig door de auto heen zag kruipen om eruit te komen, maar nee niets gezien....
Trouwens, wat een gafe, leuke en mooie foto's komen er voorbij Sterkte Janet