Vandaag gewerkt..
Was echt heel druk, of ja.. Viel ook wel weer mee, was meer met vlagen eigenlijk. Ene minuut loopt er geen kip, 3 minuten later krijg je het niet aangewerkt..
Maar goed, heb de dag weer overleefd.. 
Onder mijn pauzes kerstinkopen gedaan.. Ben goed geslaagd..
Daarna gauw naar de ruitershop, moest nog wat kadotjes daar hebben ook.. Dus dat heb ik ook weer binnen.
Toen maar gelijk door langs Amy & Shania, voetjes bekeken en die allebei nog even een knuf gegeven en toen had ik honger en ben naar huis gegaan..

Gave schoenen Janet!

Hier was het vandaag ook een beetje somber weer..
maar da's toch een 60 dagen kaart als je elke week een keer gaat kom je nog maar aan de 52x per jaar toch?! of moet je ook nog naar les op en neer? nee toch dat was toch bij jullie op stal niet?
Ik bedoel een dagkaart om daar in de bossen te mogen rijden. Kan me herinneren dat wij toen bij een restaurant een dagkaart hebben gehaald.
.
bedoel je die
ja die kun je overal kopen daar! O en lees dat Leon al meerdere abonnementshangers heeft 
We hebben der!!! Grace staat lekker met veulentje op stal.. Wij helemaal verkleumd natuurlijk, maar vooruit..
Echt een schatje!
Dat beest is zoooooo uitgekookt slim, je ziet haar gewoon denken wat de beste optie is..

1st moest ik daar altijd speciaal voor naar arthurs
John heeft trouwens net surround beneden aangesloten

jammer dat ie zoveel moet werken ... hadden we eigenlijk nu boktmeeting moeten doen