[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:35

Doei!

Vandaag gewerkt.. Lachen Was echt heel druk, of ja.. Viel ook wel weer mee, was meer met vlagen eigenlijk. Ene minuut loopt er geen kip, 3 minuten later krijg je het niet aangewerkt.. Huilen van het lachen Maar goed, heb de dag weer overleefd.. Tong uitsteken
Onder mijn pauzes kerstinkopen gedaan.. Ben goed geslaagd..
Daarna gauw naar de ruitershop, moest nog wat kadotjes daar hebben ook.. Dus dat heb ik ook weer binnen.
Toen maar gelijk door langs Amy & Shania, voetjes bekeken en die allebei nog even een knuf gegeven en toen had ik honger en ben naar huis gegaan.. Tong uitsteken

Gave schoenen Janet! Ja

Hier was het vandaag ook een beetje somber weer..

grid

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:38

Grit schreef:
grid schreef:
Ik heb een trailer hè daar heb ik zo'n kaart niet voor nodig Knipoog maar da's toch een 60 dagen kaart als je elke week een keer gaat kom je nog maar aan de 52x per jaar toch?! of moet je ook nog naar les op en neer? nee toch dat was toch bij jullie op stal niet?

HUH Rolleyes Ik bedoel een dagkaart om daar in de bossen te mogen rijden. Kan me herinneren dat wij toen bij een restaurant een dagkaart hebben gehaald.
Met het vrachtwagentje mogen we elke dag en de hele dag rijden Haha! .

o haha ROFL bedoel je die Clown ja die kun je overal kopen daar! O en lees dat Leon al meerdere abonnementshangers heeft OK dan!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:45

Lekker druk gehad dus Sita! En de paarden weer mooie hoefjes!

Kerstvakantie is voor mij maar een eenzaam bestaan, Mees moet echt alleen maar werken, en daarnaast natuurlijk slapen... best saai eigenlijk, zo op zaterdagavond...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:47

Dat snap ik Marleen, dat dat een beetje saai is.. Ach gut

Ik heb eigenlijk wel zin om wat leuks te gaan doen, maar aan de andere kant ook weer niet.. Morgen is het ook weer vroeg de paarden doen en daarna werken.. No Cheer

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:49

Kan me voorstellen dat dat saai is Marleen :j :(:)

Ik heb een AH feest, en waarschijnlijk is er een bijzonder leuke jongen ook in de stad. Iets zegt me dat ik me wel ga vermaken vanavond :)) O:)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:52

Iets zegt me dat dat waar is Berdien! Veel plezier! Vork

Ach, meestal vermaak ik me wel, maar nu is het effe saai... ben ook al overal geweest vandaag, dus wil eigenlijk niet weer weg... Clown

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:02

Berdien schreef:
Ik heb een AH feest, en waarschijnlijk is er een bijzonder leuke jongen ook in de stad. Iets zegt me dat ik me wel ga vermaken vanavond *LOL* Schijnheilig

Love is in the air.......

Sita nog geslaagd voor de kerstinkopen!
Heb Cowboy Magic op mijn kerstlijstje staan, na al die promoverhalen hier moet ik die ook in de kast hebben. Al moet ik zeggen dat de goedkopere antiklit versie bij de boerenbond het ook erg goed doet. Ik kon met een kam door de staart, dat lukt met equishine niet. Werkt wel zo goed dat het lijkt of Vince in het geheel glibberglad is.

Net gezellig gewebcamt met nichtje en neefje. Neefje zegt nog niet zoveel (3 mnd). Nichtje is 3 en kletst volop. Ze verstaat nederlands en praat engels terug.

Leon OK dan! Maar vanuit ons nog geen belofte, wat ik al schreef, ligt er een beetje aan. Maar als we komen, hebben we nog een kaartje voor Carlo nodig, welke afhaalpunt is bij jou het dichtstbij??

Worden zo opgepikt voor de verjaardag, terwijl het hier gewoon in Heesch is. Hoezo lui..

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:03

Go jij! Go jij! We hebben der!!! Grace staat lekker met veulentje op stal.. Wij helemaal verkleumd natuurlijk, maar vooruit..
Het valkje van haar van vorig jaar is inderdaad ook erg leuk!! Twistie.. Lovers Echt een schatje!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:04

Ja dat vind ik dus het nadeel van die andere anti-klit producten, dan is Jessie zo vies glad. Met CM is alleen de staart ontklit, en is de rest nog gewoon paard :))

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:04

Schimpie: Hihi, zie jullie al gaan door de natuur.... heb je geen foto's?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:05

Ik gebruik al een aantal jaren Starshine van Excellent, ik zweer hierbij.. Goedkoop en zuinig in gebruik, lange werking zonder vies glad en vettig te worden..

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:11

Grrr: Nee, k heb geen foto's.. Ten eerste; heb je zulke k-k-k-k-koude vingers dat je geen toestel meer vast kan houden, en ten tweede; zodra je je aandacht laat verslappen ziet de merrie kans ertussenuit te glippen als je haar net op een afgesloten stukje gedreven hebt.. Koe Dat beest is zoooooo uitgekookt slim, je ziet haar gewoon denken wat de beste optie is.. ROFL Maar we hebben der in ieder geval, scheelt dat ze er officieel 1 november pas af hoefde.. Dus zijn maar een beetje later dan gepland.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:15

Mij maakt anti-klit echt niks uit... Heb een berg merken staan :') Momenteel twee soorten oranje flessen (verschillende merken) Verder nog twee huismerken van een ruitershop. Ik gebruik het spul ook met liters tegelijk in de manen en staart... := :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:18

Kom ik aan met mijn kloddertje CM voor een hele staart :') Die van Flynn dan, die van Jes klit niet zo :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:20

Ik doe een half jaar tot 3 kwart jaar met een bus anti klitvan 750 ml.. Clown
Maar ik heb ook wel eens tijden gehad dat ik 1 bus in de 2 maanden nodig had.. Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:22

Ik doe de staart ook maar 1x in de paar maanden ofzo... :o Voor Aman (oftewel een normale staart) heb ik iets van 3x een spuit-indruk nodig. Zelfde voor Dewi dr manen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:23

Echt waar? :oo
Ik deed altijd jaren met een fles, tenzij een zeker bont monster hem omgooide of erop ging staan. Vandaar dat de CM nou op een veilige, Jessie/Flynn proof plek wordt bewaard :Y)
Laatst sneuvelde mijn fles lijnzaadolie ook al. En vorig jaar twee flessen shampoo. En een voerbak. En een emmer. Etc. etc. etc.
:+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:34

Berdien schreef:
Kom ik aan met mijn kloddertje CM voor een hele staart Huilen van het lachen Die van Flynn dan, die van Jes klit niet zo Clown

Idd dat vind ik dus ook het voordeel van CM zo zunig Clown en dan idd na een week nog steeds gewoon goed doorkambaar meeste is sneller "uitgewerkt" Bloos

Heb echt alle spuitbussen die er bestaan eens uitgeprobeerd (ook al voor Say op verzorgpony's met lange manen Tong uitsteken ), maar die spuit ik dus allemaal zo leeg want dan vind ik het niet goed genoeg werken dus nog een beetje *spray spray* tot ze dus al heel snel leeg waren Nagelbijten / Gniffelen (wel manen + staart dan) en dan werkt het nog niet zo als CM Nagelbijten / Gniffelen
Dus Tong uitsteken dat zit dan nu ook altijd standaard in mijn kist Pling
en nu ook bij Ros verkrijgbaar Cool 1st moest ik daar altijd speciaal voor naar arthurs Clown
Vind de haren met CM ook veel fijner aanvoelen dan met die spuitsprays daar lijken ze op 1 of andere manier erg stug/ breekbaar van te worden, terwijl het bij CM meer als conditioner bij mensen voelt Dromen
* IS FAN * Haha!

Rock-on, dudes! John heeft trouwens net surround beneden aangesloten Cool gekregen van een vriendin omdat vriend het al had Haha!
Dan klinkt een film bijna net zoals in de Bios en als de bas (staat op laminaat) halverwege staat dan dreunt de grond al mega mee ROFL
Afbeelding

Nu nog een nieuwe tv Clown

Huilen van het lachen Berdien ja je moet ook alles buiten bereik van die "koters" houden Tong uitsteken

*Gaat film kijken Haha! *

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:36

Manen doe ik nooit, daar worden ze zo vies glad van. Vind ik met rijden ook niet fijn.
Ik ben ook zeker CM fan, vond het altijd veel te duur maar ben zeker overtuigd.
Ga de 28e naar Arthur, als ze nog leuke aanbiedingen hebben van de CM ga ik even in slaan :)) Spul blijft toch wel goed 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:39

Ik gebruik teugels om te rijden :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:40

sita ik was vandaag ook in een paar speelgoed winkels, en het was er pokken druk.
Mijn zusje moest nog een verjaardags kado voor Wilco halen, de serie aarde van de Avatar, nu de andere 3 nog haha.

schinpje helemaal verkleumd. jammer dat je geen foto's hebt, maar de merrie heb je tenminste kunnen vangen.

sinds een tijdje gebruik ik alleen maar CM. maar dat komt omdat Ziggy panisch is voor spuitflessen. ik ben er erg tevreden over en het is erg zuinig.

grid met surround sound, super!

Wilco heeft 2 weken vakantie, altijd met kert en oud en nieuw. Is goedkoper voor de baas, dan al het personeel maar een beetje rond te laten hangen in de schuur.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:43

Wat ouderwets Maya :+ Beetje ruiter stuurt tegenwoordig met de manen, helemaal hip, helemaal natural. Trek je je pocahontas pakkie erbij aan, en je bent hipper dan hip 8-)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:44

Huilen van het lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:51

Berdien schreef:
Manen doe ik nooit, daar worden ze zo vies glad van

Bloos! juist niet Bloos ... moet je eens equishine spuiten voor het rijden en dan dus met teugels er overheen gaan, dan kun je niks meer vasthouden Nagelbijten / Gniffelen

en vlechten houden makkelijker vast Tong uitsteken

Ach gut Marleen beetje saai zonder mees Scheve mond jammer dat ie zoveel moet werken ... hadden we eigenlijk nu boktmeeting moeten doen Clown

Janet wilco verplicht vrij Haha!

ja film is er Doei!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:52

Ja ik bedoel dat ze glad worden als je ze wél met anti-klit behandeld :+ :+