hier weer een die eens een dagje echt vrij heeft (al heb ik nog genoeg te doen hier in huis maar goed)
verder gaat alles wel ok hier heb nu een goedde baan sil gaat super maar filou zjn we nog niet zeker van hoe het met dr gaat gezien er nog steeds geen veulen is en somige haar waarschijnlijk hengstig hebben gezien dus dat is een hele dikke kans op loos alarm
verder zal ik de laatste pagina's even door bladeren
zoo even vlug gebladerd anders ben ik de hele dag bezig veel gebeurd zo te lezen
ik werk nu in assen bij een taxi bedrijf mijn eerste dag alleen was een drama maar het is gelukkig nog wel daarbij gebleven
recente foto's ??? ehhhh jah ik geloof van wel zal even wat pic's van javanna online zetten
platbekkies tja amber moet nog onder het mes voor dr andere pootje cerberus moet ik een bultje tussen zijn teentjes laten verwijderen (hij knaagt er aan en de anderen ook)
filou tja hmm als ze niet drachtig is mag er zeker 50 kg af
en sil ook niet meer kreupel geweest gelukkig wel hebben sil en ik eventjes gehad dat we elkaar niet helemaal 100% mer aanvoelden (en meneer niet meer op been hulpen reageerde terwijl hij dondersgoed weet hoe het werkt allemaal) maar we vorderen steeds verder en verder en zo af en toe een perfecte stop of rollback er tussen door (alsof ik op een quarter zit) dus gaat super allemaal hij word lekker heet zoals het hoord
Nou heb lekker harde muziek aan staan. Als ik me kl*te en rot voel dan weten hun dat precies . Dan zet ik lekker Hazes muziek op en brul en zing ik te gelijk. Ja ik ben een raar mens hoor hihi
ohhh god ehhh om eerlijk te zijn zou ik dan ook niet al te blij met je zijn hoor maar ach als jij je er beter door voeld dan zet ik zelf ook lekker een muziekje aan ben niet zo'n hazes fan
sucses janet (alvast dan)
Laatst bijgewerkt door rommulus op 25-08-08 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt
nou de foto's uiteraard met de melding erbij met grote dank aan X_spirit_X
eerst maar even 2 sfeer plaatjes met pupie er bij (kon niet kiezen welke nu mooier is )
opstellen en wachten (met schaamte voor al het roze aan sil) voor het team pennen
yiiiihaaaa vol gas!!!!!!
he he barrel racen blijft een leuk spelletje dus word je een beetje heet voor het starten (al is ie wel eens in een sukkel drafje hierna van start gegaan )
ach als leun stoel is ie ook wel geschikt
voer voer voer geef mij voer !!!!!!! (hij ziet er ook uitgehongerd uit niet ???)
ja ja kijk leon speciaal voou jou hij komt langzaam aan wel naar voren
nou en om te bewijzen dat we ook nog andere dingen kunnen en hij soms toch zijn verborgen talent laat zien soms........ heel soms
al zijn er ook spring foto's dat ik in een demo heb mee gereden (toen gingen we ook hoger en beter ) maar die moet ik nog even ritselen bij de desbetreffende personen :p he he
nou hoop dat dit het een beetje goed maakt voor mijn afwezigheid