Vanavond toch maar naar stal geweest.. Heb echt heerlijk gereden met Amy.. In het begin was ze weer wat onwennig. Maar ging veel beter. Lekker gewerkt met dr en beloond en dan even op zichzelf laten lopen.. Ging goed.. Ik zat er deze keer ook nog eens veel zelfverzekerder op.. Gewoon van we gaan eens lekker rijden.. Het enige waar ze wat in doordraaide was de rechtergalop, blijft ons struikelpunt. Maar daarna weer terug naar ontspanning gereden en was ze weer braaf.
Daarna met Shania naar de schaapjes gewandeld. Die staan weer op de dijk. Spannend dat ze het vond joh! Kruipt ze helemaal achter me.. Daarna nog wat gekeuteld op t erf. Was echt heerlijk ook vanavond..
Oh ja.. En ik ga weer eens wat geks doen. 10 Mei ga ik dameszadelrijden met Amy. Ze komen op de Paardenmelkerij introductielessen geven van het NL Dameszadelrijschool ofzo.. Dusse.. Daar moet ik bij wezen, lijkt me echt uniek om eens te doen. Zeker met Amy!
Grrr... biologisch voer klinkt goed inderdaad... Maar ik vond het allertergend duur.... Om er dan mijn hele stal op te zetten he....
JIPPIE! Mijn nijntjes zijn binnen.... Dankje wel Leon... Ze zijn supergaaf....
Heb vanavond les gehad op Lucy... Ging goed, maar halverwege gestopt omdat mijn rugpijn weer op kwam spelen... Morgen druk dagje met hoefsmid e.d..... Nu eerst lekker een biertje drinken....
Ik geniet zeker van dr.. Elke stap die ze goed doet ben ik zo blij mee.. Zweef elke keer weer als ik afstap en als het goed gegaan is.. Het is toch wel een leuk paardje hoor.. Mét gebruiksaanwijzing..
Pall knappe vent, en al iets beterder Mooie gevlochten teugels zag ik voorbij komen! En iets op biologisch voer.... Succes vanacht weer Marleen! Oe leuke kans Sita! Dameszadel, en lekker gereden Liesbeth ook lekker gereden, maar rugpijn Lekker biertje drinken
Ik vheb ook lekker gereden. Prada mocht na het rijden nog even rollen, nou ze bleef 5 min. liggen, en daarna bleef ze nog zitten ook Net alsof ze zó hard moest werken
Vanavond weer rustig gestapt met Bons! Ging gelukkig goed en zn been is al veel minder dik, warm en pijnlijk! Deze week alleen maar stapwerk en daarna maar weer eens verder kijken...
LordJ fijn dat weer beter gaat en DA dacht dat t nog 1 april was
Boncho ook al weer iets beter gelukkig!
En ZJ + Rom mooie teugels ik heb van die gekleurde van mijn halsterhoofdstel maar die van jullie zijn veel mooier
Sita lekker gereden wel nog beetje spanning met rechtergalop maar daarna weer ontspannen en met shania ook nog lekker gewandeld
Prada ach soms komt iets gewoon ff op verkeerde moment kan jij idd ook niks aan doen maar was voor haar misschien "de druppel" ...
Lucy nu al staartbijten idd van dat meurspul kopen:j verder last van rug succes morgen!
Grr al druk met waken voor Mirthe... SUCCES!!
Hoop dat ik verder niemand vergeet...
en ook dat ik morgen niks vergeet naar LOZ anders moet John op en neer is ook de 1ste keer dat ik mijn lenzenzooi mee moet nemen enzo pff lastig morgenochtend nog nodig dus kan daarna pas inpakken (das nooit goed voor mij )
zo slapen
[edit] O ja had ik al verteld dat ik maandag sollicitatiegesprek heb
nou vlug naar stal sil nog even een half uurtje onder zadel gooien daarna even voetjes in de biotex dan vlug naar huis even doechen en zooi + honden inladen dan weer naar stal dus druk ochtendje
Wat een ontzettend gaaf getekend veulen Angelique.... Een driekleurtje Mooi veulen...
Peet... heerlijk kind heb je toch ook...
Rom... druk ochtendje... Hier nog 1...
En Sita die gister lekker gereden heeft....
Ga er weer vandoor.... Hoefsmid komt vandaag.... Moet kind nog naar school brengen... Ander is op de fiets... hoef ik hem niet op te halen vanmiddag...
Kom net van stal is daar een kennisje een jong paard aan 't inrijden. Hoor ik haar een paar x zeg ze doet het braaf he appie ! en de man die erbij was vond Celtic ook erg leuk en begon over z'n eigen tinker... Kom ik er een uur later achter dat 't gewoon appie kamps is lekker blond ! heeft wat leuke trucjes laten zien. Echt knap als je ziet hoe rustige en beheest dat dat gaat . Hij is zo rustig met z'n beestjes. De merrie die ze aan het rijden waren is 'z,n nieuwe paard . echt leuk