Welkom Arjan @snowville
@Berdien: In love op de buurjongen
en harig
@grid: Trailerladen ging goed super zeg
@prada: aan flexibele ijsjes
@grrr: bezoek van een muis
ik zou spontaan met mijn kop tegen het dak van de auto knallen denk ik , brrr.Zo weer helemaal bijgelezen.
Over oude mensjes, ik vind ze helemaal geweldlig, lekker recht voor de raap.
Ik had met een oma net zo'n band als jij Sita denk ik. Ik ben alleen wel echt bij haar in huis opgegroeid, wij woonden allemaal onder 1 dak vroeger. Ik vond het ook echt verschrikkelijk toen ze kwam te overlijden en mis haar nog steeds heel vaak. Had graag gewild dat ze nu had gezien hoe het met me ging. Ik weet zeker dat ze wekelijks bij mij op bezoek zou komen, maar helaas.
Ik heb nu nog 1 opa, de man van bovenstaande. ook een lieverd maar erg op zichzelf, ik heb wel wat van die opa weg denk ik
Gister bij de hoefsmid ging het eigenlijk best aardig, Janeeba vond het allemaal maar vreemd maar was desondanks best braaf. Ze had wel een leuk trucje
op haar knieen gaan. De kleine dondersteen. Ben wel trots op dr, de 1e keer naar de hoefsmid

sita zie het al voor me
(denk dat ik toch niet helemaal fit ben of zo weet niet wat dat is
)dus dan maar half dagje verlof wegschrijven en zometeen aan de gang om alle rapporten van deze week weg te werken
Ik had ook zo'n leuke oma maar die is 1994 overleden was toen ook al 98 maar nog goed fief
alleen haar ogen en oren lieten haar wat in de steek... maar zo wil ik ook wel oud worden !!
dat mocht ie zelf doen... ging wel spelen met de konijnen van zijn jongste dochters (lang verhaal ene was jonger dan ik

en weet je wat het bizare is zijn oudste zoon is in dezelfde stoel op dezelfde manier heengegaan ... is een mooie manier denk ik
rom 3 maanden
grappig ook van ene opa en oma die iedereen kennen bij jullie in de buurt
) En kon gelijk m'n overall aanschieten en aan de lopende band. Zijn uien aan het laden. Maar, dit keer niet in de aardappelschuur (is gecombineerde opslag, maar hij is er hoofdzakelijk voor de aardappels vandaar dat ie zo heet
En uiteindelijk liep ze schoorvoetend mee naar het midden van de paddock, om over haar kind te waken. (Dewi houdt niet van bedrijvigheid 's nachts... is een understatementje...) Aman stond in een hoekje echt met zo'n kop van
als ik erbij kwam, op stal deed ze dat altijd wel al. En aaahw... zo heerlijk lopen kroelen. Het is een lekker ding 

op standje blijven hangen dus
wauw berdien, wat een uitzicht zeg !