[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:59

Goedemorgen,

Welkom Arjan @snowville Haha!

@Berdien: In love op de buurjongen Clown en harig Haha!
@grid: Trailerladen ging goed super zeg OK dan!
@prada: aan flexibele ijsjes ROFL
@grrr: bezoek van een muis Vork ik zou spontaan met mijn kop tegen het dak van de auto knallen denk ik , brrr.

Zo weer helemaal bijgelezen.
Over oude mensjes, ik vind ze helemaal geweldlig, lekker recht voor de raap.
Ik had met een oma net zo'n band als jij Sita denk ik. Ik ben alleen wel echt bij haar in huis opgegroeid, wij woonden allemaal onder 1 dak vroeger. Ik vond het ook echt verschrikkelijk toen ze kwam te overlijden en mis haar nog steeds heel vaak. Had graag gewild dat ze nu had gezien hoe het met me ging. Ik weet zeker dat ze wekelijks bij mij op bezoek zou komen, maar helaas.
Ik heb nu nog 1 opa, de man van bovenstaande. ook een lieverd maar erg op zichzelf, ik heb wel wat van die opa weg denk ik Knipoog

Gister bij de hoefsmid ging het eigenlijk best aardig, Janeeba vond het allemaal maar vreemd maar was desondanks best braaf. Ze had wel een leuk trucje Vork op haar knieen gaan. De kleine dondersteen. Ben wel trots op dr, de 1e keer naar de hoefsmid Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:17

heerlijk mensen die niet opletten Rolleyes
dat heb ik ook weleens verschrikkelijk gewoon

tk dat heb ik ook met de moeder van mijn vader ze overleed toen ik 2 was aan kanker
ik zou zo graag willen weten hoe mijn leven er uit had gezien als ze nog leefde
of wat ze had gezegd van me nu ??
en dat terwijl ik haar helemaal niet ken eingelijk

opa was een geweldige smiegterd
jij mag van pa en ma niet op mijn paard rijden ??
nou zadel hem maar op dan kun je eens lekker rijden Tong uitsteken
wil je naar buiten met hem ???
dat mag hoor maak ik een poortje in het land hij past niet meer door de deur Tong uitsteken

ander oma was ook een schatje altijd was ze er voor ons daar is geen kwaad woord over te zeggen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:38

Bubblegum laat terug van les er irri persoon die afsneed Nors opkijken

Nagelbijten / Gniffelen sita zie het al voor me

Rom nog lekker dagje thuis Ach gut

TK --> alles weer bij smid geweest Janeeba ook best netjes geweest OK dan!

Ik heb me weer verslapen Bloos (denk dat ik toch niet helemaal fit ben of zo weet niet wat dat is Verward)dus dan maar half dagje verlof wegschrijven en zometeen aan de gang om alle rapporten van deze week weg te werken Whoosh!

Dromen Ik had ook zo'n leuke oma maar die is 1994 overleden was toen ook al 98 maar nog goed fief *LOL*alleen haar ogen en oren lieten haar wat in de steek... maar zo wil ik ook wel oud worden !!

Opa van deze kant was al overleden voor ik geboren was, hartstilstand terwijl ie sport keek...

Andere oma is echt een oude brombeer niks is goed altijd wat te zeuren enz enz ... dus steeds meer begint de familie er een hekel aan te krijgen ... eerst had ze er maar 1tje die het nooit goed kon doen en nu is iedereen de pineut Scheve mond

Opa van deze kant was een hele Rauwe konijnenslachter maar heb daar wel altijd veel lol gehad in de bergen Dromen wel moesten we ook altijd verplicht helpen met bv dikke bonen pellen en andere klusjes, maar daarna mocht alles Clown maar hét konijn uitzoeken wat we gingen eten weigerde ik dat mocht ie zelf doen... ging wel spelen met de konijnen van zijn jongste dochters (lang verhaal ene was jonger dan ik Nagelbijten / Gniffelen) die werden niet gegeten Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:44

jah ik had even de brui aan mijn baas
de hoofdpijn was eingelijk niet ernstig genoeg om thuis te blijven maar wel toen ik zag dat er nog steeds geen geld op mijn rekening stond (na 3 maanden) Bloos

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:48

timokyana fijn dat het goed ging bij de smid!!

haha sita dat is een goeie Haha!
zo vervelend steeds afsnijden enzo, zij rijd figuren niet mee (want ze komt niet om te leren :S wat doe je er dan?! ) dus als ik bezig ben met een figuur ja dan heb ik toch voorrang dacht ik zo dus goed, dan kan ik ook prima afsnijden. tis jammer dat misty zo'n goedzak is die niet trapt maar anders had dat paard al een paar keer een flinke lel gehad, steeds met die neus in misty dr kont.

beterschap rommulus!

grid jou opa had wel een bizarre dood, hartstilstand terwijl hij sport keek, als ie erg veel van sport hield was het misschien wel een mooie dood. Lachen

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:48

jemig romulus.. 3 maand?!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:49

Leon succes vandaag!
Ik heb nog 1 opa en 1 oma en dan nog 2stief oma's en een stief opa.
Van mijn echte oma en een stiefoma hoor ik weinig, is mijn vaders kant en mijn vader zie ik al weinig Nagelbijten / Gniffelen
Mijn echte opa is een schat, die komt om de 2 weken en past zich ideaal aan. Wil best even praten maar kan zich ook zelf vermaken met een krantje en dergelijke. Hij is nu 85 en tot 2 jaar terug mocht hij nog zweefvliegen in zijn uppie.
Mijn vriend zijn opa en oma wonen op 3km hiervandaan al hun hele leven, wel grappig, zij kennen de buren en dergelijke beter dan ik en de oude bewoners van ons huis drinken daar nog wel eens koffie. Wereldje is maar klein Haha!
Ik ben dus eigenlijk best gezegend dat ik zoveel opa's en oma heb, waarvan de meeste ook nog best leuk en lief zijn.
Nu ga ik nog maar verder lezen. mijn hoofd is echt een zeef...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:50

Idd Bubblegum hield ontzettend van sport Ja en weet je wat het bizare is zijn oudste zoon is in dezelfde stoel op dezelfde manier heengegaan ... is een mooie manier denk ik Ja
en oma heeft dus ook nog tot 94 op "zichzelf" (met oudste zoon) op boerderij kunnen wonen Dromen

Wow! rom 3 maanden Scheve mond

Haha! Marjolein heeft extra opa's en oma's die ook nog eens leuk zijn Cool grappig ook van ene opa en oma die iedereen kennen bij jullie in de buurt
Laatst bijgewerkt door grid op 07-09-07 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:52

oww jee dat maakt het nog bizarrer (bizarerder? )

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:55

jah 3 maanden
ik dacht eerst van mwah ze zullen me mischien nog wel moetten verwerken oid en net een betalings dag gemist hebben
en toen heb ik toch maar eens aan de bel getrokken en begin van deze week weer
het zou er deze week op staan ik ben benieuwd

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 10:56

grid das idd erg vreemd ????

mischien de stoel vervloekt ???
gedoemt tot eeuwig sport kijken in die stoel Haha!

edit gaat papier zooi maar eens doen Bloos
daar ben ik nog wel even zoet mee Tong uitsteken

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:16

Zo net weer even met Kyana gegymnastiseerd Nagelbijten / Gniffelen
Ze is echt afgevallen by the way, als ze zo doorgaat moet ik nog een kleinere singel kopen Haha!
Ze vind het volgens mij echt leuk om weer eens iets te mogen doen of natuurlijk om even van haar melklurkende kind af te zijn ROFL
Ze heeft wat moeite om in te buigen naar links, maar dat komt straks vanzelf allemaal wel. Wat zullen we blij zijn als het zadel er is en tegen die tijd ook weer lekker heerlijk naar buiten te kunnen!
Zo nu vrije middag en vanavond op naar de heren Knipoog

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:19

Rom hopelijk nu dan snel geld Duivel

Nagelbijten / Gniffelen Allebei hardwerkende boeren die ervan hielden om sport te kijken denk ook allebei net in de 70 geworden ... ach zo erg is die vervloeking vd stoel dan niet Haha!

TK kyana weer aan het werk gezet en ze vind het wel OK Cool ja nu volgt het lange wachten op zadel ...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 12:21

Goh, zag ergens iets herkenbaars voorbijkomen. Mijn oma is ook 3 weken na mijn geboorte overleden. Die opa al voor mijn geboorte.

Mijn opa en oma van vaders kant heb ik geen contact meer mee, lang verhaal. Vraag me soms wel eens af hoe het met opa is, terwijl hij twee wijken verderop woont Nors opkijken Maar oma is gewoon onmogelijk.

Ik heb dus net als Berdien dus ook absoluut niets met oudjes, ik wil zelf ook vroeg de pijp uit in de hoop niet zo te worden Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 12:27

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:30

snowdon schreef:
viewtopic.php?f=98&t=829167
lees de nieuwste reacties eens, hahaha!

ik ken heel het blad niet maar ind het wel erg onproffesioneel staan zo Koe

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:37

Nagelbijten / Gniffelen de hoe l ul ik me hier nu weer uit Clown

Ach heb al eens bedenkingen gehad over de eenzijdige "roddelverhalen", waarvan ik er toevallig van 2 de andere kant wist en het was dat het niet over mij of mijn paard persoonlijk ging maar anders Stoom uit je oren

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:06

tk kyaan heeft er plezier in !!
lekker eventjes weg van de moederlijke zorgen Haha!

grid zo bedoelde ik het ook Tong uitsteken
wat zullen ze het erg vinden Haha!

leon toch meer overeenkomsten dan verwacht :p
ach ik heb wel plezier met de groot ouders van mijn ex dat is echt een super stel Tong uitsteken

pff tja ik weet het niet meer hoor van h&cl ik ben ook al abonee van country life dat blad spreekt me velemalen meer aan dan waar dit in veranderd is
dus wat ze willen proberen en pogen moetten ze zelf weten maar ik ga er niet verder in mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:51

snowdon schreef:
Moet nu ook weer denken aan actie met Amanda voor de wagen, die niet door een waterplas wilde Duivel *boeff* daar lagen Maya en Leon op de grond....

Moest je dat ook weer delen he? Nors opkijken Stom peerd, wagen draaide binnen z'n haak, en kantelde dus...

Arjan, welkom! Haha!

Sitaaa! *LOL* Haha!

Grid, ik zou gewoon lekker veel oefenen, en heel veel belonen Lachen die van mij krijgen ook enorme hoeveelheden brok, lekkers en hooi op de trailer Lachen Trailer = fijn, en hoe meer ze het gewend zijn, hoe vlotter het gaat, en hoe eerder ze snappen dat het niet pijnlijk is ofzo... Lachen

Leon, lief zulke foto's... ook dat je die met Shak hebt gedaan Lachen

Die ouderen van tegenwoordig ook... Clown

Ik heb 2 oma's en 1 opa. Mijn grootvader is in '76 overleden. En verder gaat het eigenlijk niet zo goed met opa... hij is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis.. ademhalingsproblemen... We zien het wel.

Nog even een lekker leesverhaal voor jullie Haha! Tong uitsteken Ik was gisteraaf om half 11 thuis (file gehad, pfff... nog wat gladiolen op de weg ontmoet ook Lips are sealed ) En kon gelijk m'n overall aanschieten en aan de lopende band. Zijn uien aan het laden. Maar, dit keer niet in de aardappelschuur (is gecombineerde opslag, maar hij is er hoofdzakelijk voor de aardappels vandaar dat ie zo heet Haha! ). Maar ze werden van het land af gelijk op de vrachtwagens geladen. En gezien het land achter de grote schuur ligt, had pa een hele opstelling op de grote beton gemaakt. Dat is dus op nog geen 3 meter langs de afzetting van mijn paddock Clown

En dat lief klein polderveulentje kwam steeds nieuwsgierig koekeloeren, uiteindelijk, om 12 uur ofzo ging ze lekker op haar gemak slapen op haar vaste plek in het midden van de paddock. Zag je Dewi echt zo kijken... Scheve mond ... Scheve mond Jamaar... Kind.. Kom hier! Boos! En uiteindelijk liep ze schoorvoetend mee naar het midden van de paddock, om over haar kind te waken. (Dewi houdt niet van bedrijvigheid 's nachts... is een understatementje...) Aman stond in een hoekje echt met zo'n kop van Dromen je bekijkt het allemaal maar, maar ik ben het er niet mee eens dat jullie mijn nachtrust hier verstoren. *pruttel*

Om half 1 was de laatste vrachtwagen gedaan dus daarna even de paddock ingeslopen en lekker bij haar gaan zitten. Dit was de eerste keer dat ze buiten bleef liggen Lovers als ik erbij kwam, op stal deed ze dat altijd wel al. En aaahw... zo heerlijk lopen kroelen. Het is een lekker ding Lachen

Vanochtend eerst nog een zooi boodschappen gedaan, daarna weer een vrachtwagen geladen met uien, daarna lekker gegeten. Weer verder met de uien en toen was ie vol. Daarna gaan prutsen samen met broerlief aan de achterlichten (ene remlicht en ene knipperlicht) van de trailer. Dat is ook weer helemaal in orde, dr zat een draadje niet helemaal goed ofzo... Banden zijn gecontroleerd, dus ik kan morgen veilig op stap Lachen

Zit nu even een hele zooi rekeningen uit te zoeken en te betalen, merk nu hoezeer ik aan m'n internetbankieren ik gehecht ben... Clown Haha! Straks nog een appelkruimeltaart bakken voor het vriendje van Syl, en vanaf 5 u weer aantreden voor kluiten te rapen.. Maar het valt eigenlijk allemaal erg mee, weinig diknekken, kluiten en onkruid Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:51

Doei!

Even een lekkermakertje, mijn plekje bij de rivier waar ik mijn huiswerk maak *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cool

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:55

Clown Dewi moest noodgedwongen naar midden van paddock en Aman lekker blijven slapen Dromen

Heel wat werk zo met die uien maar vrachtwagen vol OK dan!

Nagelbijten / Gniffelen gladiolen op de weg (leuke uitspraak)... irri hè Nors opkijken

Het netwerk hier ligt te rommelen dan kan ik weer wel iets afronden dan blijft ie weer eeuwig op de "ik ben bezig"/ zoekstand hangen en het helpt dan nieteens om computer opnieuwe op te starten klik ik netwerk aan gaat ie gewoon verder waar ie gebleven is Gestoord op standje blijven hangen dus Nors opkijken

[edit] Dromen Berdien wat heerlijk !!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 14:58

en hebben jullie al gehoord van Q koorts/ Q fever Scheve mond Gaat over van vooral geiten, maar ook schapen en runderen op de mens en dan krijg je griepachtige verschijnselen ....

De haarden zijn in Herpen St Oedenrode (heel dichtbij) en Tilburg Bloos!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:04

Fanatieke Maya!

Nope Grid, niets over gehoord. Maar ik heb de afgelopen 2 weken helemaal niets, maar dan ook niets uit NL qua nieuws gehoord. Ik sluit me lekker helemaal af van de rest van de wereld.
Het is dat ik woensdag in de pub hoorde over Pavarotti, anders had ik dat ook niet geweten Nagelbijten / Gniffelen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:17

Vingers aflikken wauw berdien, wat een uitzicht zeg !

Maya: drukjes zo te horen. Maya bezig bijtje Vork

Ik ben ernstig aan het twijfelen een verzorgster (tje) voor nienke te zoeken.
Al heb ik het nooit zo op vreemden bij de paarden. Bloos
Ik vroeg me ook af,waarschijnlijk heel blond waar je nu een kleinere pony in kunt laten rijden? (is pas over zo'n 1.5 jaar maar goed Knipoog )
hebben ze op bepaalde adressen kleinere mensen hihihi, of maakt dat niet uit?
Ik vind me zelf dus echt te groot Clown

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:30

maya druk druk Haha!
maar toch eventjes kroel tijd met je paardjes heerlijk Knipoog

berdien ik lig hier echt te kwijlen wat een heerlijk weer heb je daar zeg !!!
mischien wel koud maar lekker zonnig zo te zien

grid heb ik nog niets over gehoord sorry

tk een verzorgster zoekken is altijd moeilijk vooral een goedde
nieke is een haflinger toch die kan wel wat hebben hoor Knipoog of is ze zo iel