Hallo kletssokken!
Net héérlijk gereden! Er was plaats in de les, dus Chubje opgezadeld en aan het werk gezet. De sterren van de hemel, eerlijk waar! Doordat ik haar nu op meer druk rijdt, met een voor ons doen onwijs korte teugel, loopt ze niet meer zo te stofzuigen en lijkt het tenminste ergens naar nu
Ze liep echt heerlijk ontspannen, met voldoende stelling en buiging en keurig op tempo. Met de galop had ze wat moeite en werd ze wat opstandig door de druk, maar de 2e keer ging al een stuk beter.
Na een half uurtje met een zweetdekentje in haar box gezet en op Mr Big (lespaard... of eigenlijk lesknól) gestapt. Ik dacht dat Chubby sterk en snel was
Ben wel één van de weinigen die hem kan uitzitten in draf. Zijn galop was heerlijk, maar als ik hem een centimeter gaf gingen we direct vol gas...
Heb vanaaf trouwens ook een proefritje gemaakt in de Opel Corsa. Opel heeft een mooie aanbieding: de zogenaamde 3x3- aktie. 3 jaar gratis financiering, 3 jaar gratis onderhoud en 3 jaar gratis garantie. Dan heb ik een gloednieuwe auto (1.2 16v) die over 3 jaar helemaal afbetaald is (zonder extra kosten dus).
Ik twijfel nog een beetje of ik hiervoor ga, of voor een wat oudere (goedkopere) auto. Die moet ik echter ook financieren, tegen zoveel % rente, dus is wrs zowat net zo duur uiteindelijk. *twijfeltwijfel*
Jullie hebben trouwens een hoop gekletst vandaag... Ik word niet meer gemist hier tegenwoordig
Maar had een drukke dag op het werk, vandaar.
Yarka naar de kapper geweest. Ben benieuwd naar foto's? ... Ik zie een foto nu! Je haar is leuheuk!!
Tommie heeft geen modelvoeten... Welke Tink wel?
Lekker ff op ijzertjes hoor, die dingen zijn er juist om dit soort problemen ff op te lossen!
Citaat:
Overigens deed Finn (van Chiara) dat ook bij Baggio, ging ie op zijn ballen sabbelen, en Baggio maar genieten. Paarden
Is dat paardeigen denk je? Of maneigen?
Citaat:
stiefdochter,(vind het altijd een raar woord)
Kunstdochter klinkt leuker hé
Citaat:
ik heb vier maanden geleden met een trap in me rug van een paard in het ziekenhuis gelegen.
Oei, da's niet zo mooi, Peetorlan! Er zijn er hier die met je mee kunnen praten daarover...
Citaat:
Deze koets heeft inmiddels rubber om de wielen, bij ons is dat nog origineel ijzer.
Ik vind het een supermooie koets Chev!! Maar geen rubber om de banden? *hobbelhobbel* Is wel heel origineel natuurlijk
Mocht ik ooit nog trouwen dan huur ik jullie in!
Ik kom zo af en toe ook nog wat leuke foto's tegen!
Breng jij je toestel mee morgen en volgende week Chev?
Roosje gaat maandag oefenen met een jongen/ man?!
Rustiger aan doen meid, je lichaam maakt je iets duidelijk!
Hé... Leuke hangjongeren deze keer!
Tinkermuts, gelukkig geen hernia. Succes met ceasar therapie, ik hoop dat het helpt (da's toch houding en beweging therapie?)!
IJ, wat een lekkere mannetjes! Ik vind allebei je mannetjes prachtig!
Mariel!!
Wat een gave foto's zitten er bij! Wow... Ga straks nog een keer kijken... En morgen nog eens... En dan ga ik wat bij je bestellen hoor!
Citaat:
Moest gelijk aan een nieuwe oefening voor jou denken bij de foto Snowdon! Gaaf dat jij die er nu dan ook uitpikt.
Nieuwe uitdaging voor Snowdon!!
Tinkermeisje...
Citaat:
auw! ik weet niet wie dit is maar de serie foto's laat zien dat de communicatie (nog) niet je-van-het was!! en het zadel zat daar erg naar voren, of was dat de reden?
Ik rijd.. sorry... Ik rééd op heel licht contact. Wendy met meer druk en dat vond Chub fftjes niets. Daarnaast ligt er in de hoek net voor de foto een hele enge stapel pallets, waar ze van Wendy langs moest.. Dan krijg je dit soort gein.. Is typisch Chubby hoor!
Ikke een corset
Buik in en tieten naar voren... I know (alhoewel buik in...
)
Ik 'moet' nu dus ook met meer druk en minder ruimte gaan rijden. Chub eens op- en aanpakken. We hebben nu een paar jaar redelijk rustig aan gedaan en madam mag eens goed aan het werk.
Mamauba.... Foto's van poezies!! Als ik toch eens al een eigen huisje zou hebben he...
Citaat:
Met snow ging het overigens helemaal niet die dag
Jellie, ik zie je graag bij Indoor Brabant! Wij zijn met het bedrijf één van de sponsoren en huren komend jaar wrs een loge af... Zullen we samen een showtje geven?
Oké... Toen ging TP ineens weer over snoep en koek... Duik ik zo maar weer de kast in (al gaat eten nog steeds niet van harte door m'n kiezen
). Ik vind bijna alles lekker...