eefje03 Iets over klaas vaak ik nie helemaal snap. hij is in ieder geval weer terecht. 4 sollicitatie gesprekken daar moet zeker wat uit komen.
_Rhiannon_ Daar was klaas dus.
grrr Weer op school.
kuzznathalie 1e werkdag.
grid En gelukt met de schutting?
Grit Niks doen is soms ook leuk.
Pradaatje Ik heb gekeken wat een.......... hoe kun je zo dom zijn.
snowdon Thuis. Zeker leuk een verblijf in het gastenhuis.
Mallow En hoe was het bij de tandarts.
TinkerVlot Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in het mais hopelijk is er niet te veel schade en is alles goed gegaan. Leuke pup.
_janet_ Gesprek goed gegaan, we duimen mee op goede afloop.
Draakje Leuk halster geworden.
Internet is er de hele dag zowat af geweest dan heb je toch een hoop om bij te lezen. Kids weer naar school. Paardjes stonden vanmorgen nog braaf in de wei ondanks dat de draad weg was. Dader stond weer bij zijn andere zwart bonte vriendinnen.
snowdon
Geplaatst: 24-08-09 22:45
Wat zal de rust terugkeren als dat monster weg is
Klaas Vaak hadden ze het over Mirjam
mnkortleve
Geplaatst: 24-08-09 22:54
Wel een leuk monster hoor en wat zal ik dat etterbakkie missen als hij weg zou zijn.
Maar kun je die dan ook niet even hier heen sturen voor die kinderen van mij die onvermoeibaar zijn??
Grit
Geplaatst: 24-08-09 23:00
Tja, hij zal eerst wel weer naar Inge en Denise moeten
Ik geef het op, internet is zo traag, wordt er chaggie van. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen. Morgen ook weer werken , heb de vakantieblues, wil altijd vrij zijn.
Truste
mnkortleve
Geplaatst: 24-08-09 23:05
Hier heb ik 2 brullende kinderen, misschien toch eerst hier langs.
Ik weet niet of jullie die link hadden gezien die ik had geplaatst, van die man die overleden was op 't werk in het zwembad.. Een collega van mij, en tevens 1 van me beste vriendinnen. Was dr bij, en heeft alles meegemaakt, en ze zit er nu nog vreselijk mee.. Zo sneu, ze hebben alles geprobeert om hem te helpen, maar ze hebben hem helemaal paars en stijf moeten zien vertrekken..