Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar da's toch een 60 dagen kaart als je elke week een keer gaat kom je nog maar aan de 52x per jaar toch?! of moet je ook nog naar les op en neer? nee toch dat was toch bij jullie op stal niet?
dan heb je nog zuinig gedaan volgens mij gaat er bij mij wel een emmer (10 liter? ) per been door als ik zoiets doe
Berdien ik zie je al rennen
Ben er zelf idd ook niet goed in heb daarom ook altijd heel veel respect voor alle voorbrengers bij Keuringen 
Zo alweer eten maken
Berdien schreef:1/40e van een marathondat is inderdaad best een prestatie!
Overigens ga ik ook weer hardlopen, maar niet omdat ik het zo leuk vindmaar meer omdat die kilo's er echt af moeten.
Ik kijk Freek de Jonge over Anky, echt hiiiiiiiilarisch![]()
. Ik heb thuis een crosstrainer staan en mijn lijf roept ook hard om wat training. Maar tot nu toe blijf ik het roepen nog negeren.grid schreef:Ik heb een trailer hè daar heb ik zo'n kaart niet voor nodigmaar da's toch een 60 dagen kaart als je elke week een keer gaat kom je nog maar aan de 52x per jaar toch?! of moet je ook nog naar les op en neer? nee toch dat was toch bij jullie op stal niet?
Ik bedoel een dagkaart om daar in de bossen te mogen rijden. Kan me herinneren dat wij toen bij een restaurant een dagkaart hebben gehaald.
.

.

en goede schoenen zijn duur

Eerst geborsteld, alleen de droge delen gepoogd te fatsoeneren
En toen de manen gaan ontklitten, schoonmaken, kammen, en vervolgens weer invlechten bij Dewi. Aman dr staart nog geborsteld, en bij Dewi begonnen, maar die heeft gewoon teveel haar. Na een halve emmer had ik het wel gezien
Heb van beiden ook nog een cm of 15 eraf geknipt, de modderklompen dus. Géén gezicht, maargoed, groeit wel weer aan 

Gewoon meer doen, went vanzelf
En jij was toch ook van dat start to run?
Dus naar een of andere goede, maar oh zo dure winkel gegaan en daar een stel goede schoenen gehaald.
dus loop nou hard op mijn eigen muziekjes

_janet_ schreef:Wat zijn abonnementhangers?

Haar manen worden af en toe nog doorgeborsteld om ze nog enigzins in een vlecht te kunnen doen, maar haar staart.. als hij over de grond sleept knip ik er 5 cm af, verder niet.

Dus moet van de nazomer geweest zijn? En hij is gewoon vreselijk dik.
en ik gewoon lui 
En jij kent Jes haar staar wel Maya
*