kweenie...
Dacht toch echt dat ik het hier in het blauwe zag staan. Was idd braaf aan het reageren op jullie allemaal....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kweenie...
Rednex - Cotton Eyed Joe 

Ik moet wachten tot ie thuis is, zodat ik alles kan inladen. Broerlief is nl nog aan het klussen in z'n huis... En hou zou eik mijn auto al meepakken, maar hij moest nog tanken... Vind dat makkelijker om morgen gewoon in te stappen en weg te wezen
Dus dat nu alles er al in zit, want ik bedenk vannacht dan weer allerlei dingen die toch écht écht mee moeten 

Komtwelgoe
Want zoals het een goed paard van mij betreft gaat ze keihard op de loop zodra ze mij ziet

modus.
Ik heb er zo'n zin in jongens! Wil je niet geloven 
De hoefsmid is nog 1,5 week op vakantie .
snowdon schreef:Bo'tje....
Op z'n Frans?
Kort rondje buiten gedaan, en ze gaf aan wel zin in wat meer dan een jogje te hebben. Prima, als zij wil.. dus teugels los gegooid, geklikt en ja hoor, daar hopsten we weg in een onstuimige galop
Later nog twee keer gedaan, ze wilde graag maar wachtte wel op mij. Braaf peerd
Het is nog niet goed, maar ik ben al heel blij dat ze weer lekker blij buiten rondscharrelt
Ik wilde de Bels mee nemen, daar was hij het niet mee eens dus hij greep het halster wat ik in mijn hand hield vast, bleef dat vasthouden en zeulde mij zo mee naar het hek, waar hij me aan keek van "ja, en nou ga jij het open doen
en dan gaan we samen naar stal
"
zeg daar maar eens nee tegen

Super!