Moguh!!
Veel plezier Maya (ben jaloers ben zelf al 6 jaar niet meer op vakantie geweest :p )
Soms zit het allemaal een beetje tegen :p gisteravond eindelijk droog weer!!! Denk mooooiiiiii even stukje rijden! Het zonnetje probeerde zelfs voorzichtig af en toe te schijnen.
Ik vol goede moed bepakt en bezakt (lees zadel hoofdstel en al die troep) naar het weiland.Eerst bijna languit in de modder voor het hek (oke dat was nog best komisch) Ik paard meegenomen, madam stond aber naturlich helemaal achterin het land :p bij het hek aangekomen, naja 10 meter voor het hek, vind ze dr zadel in ene heel erg eng.Die lag namelijk op zijn kop in de berm.Sta je dan, paard al hoofdstel in, dr teugels zijn helaas geen 13 meter lang :p dus dan heb je een probleem, gelukkig fietste er een jochie langs, ik vriendelijk gevraagd of die mijn zadel iets verderop wilde neerleggen.
Jongetje lag helemaal in een deuk om Bo maar heeft uiterst voorzichtig mijn zadel enkele meters verderop neergelegd.Jochie natuurlijk hartelijk bedankt.
Maaaar toen was de drama nog niet voorbij want madam vond het toch nog uiterst gevaarlijk bij het hek, het zadel lag nu immers wel iets verderop maar je kan niet weten.Voor je het weet valt het je aan, dus neusgaten wijd open een hoop gesnuif en pas nadat twee andere paardjes voor het hek stonden wilde ze er naar toe.
Ik hek open gedaan Bo met een hand vasthouden, met andere hand de andere paarden op afstand houden, ondertussen vreet het haflingerveulentje aan mn paardestaart (ja mijne ja niet die van Bo :p ) haflingertje weer weggeduwd , Bo proberen over te halen door te lopen, ondetussen nog steeds andere paarden weghouden.
Ondertussen stond er verderop al een auto stil met twee mensen erin, die hebben zich waarschijnlijk stuk gelachen :p zal er ook wel heel charmant uit hebben gezien...
Met veeeeel pijn en moeite eindelijk Bo het land uit (lees 10 minuten en een hoop gesmeek later), loop ik stukje het weggetje op om het levensgevaarlijke zadel te pakken , hoor ik *ting* ik dacht Neeee niet dr ijzers, en ja wel hoor op mysterieuze wijze is bij een achterbeen de helft van dr ijzer weg :s vreemd erg vreemd. en voor zit dr ijzer aan een kant helemaal los en aan de andere kant nog helemaal vast
De hoefsmid is nog 1,5 week op vakantie .
Dus dat word 2 weekjes niet rijden, en hopen dat ze vanavond dr voorijzer helemaal kwijt is. Anders word het ene hoop gepruts om die los te krijgen.
Lang verhaal weer :p maar moest het ff kwijt hoor :p