als ik het goed begrijp moet ik dus 4 prijzen inpakken correct me if I'm wrong...
beste 3 jarige beste 4 jarige beste 5 jarige en ouder sectie A B en C bij elkaar dagkampioen. Mocht dat dezelfde zijn als de beste 5 jarige dan krijgt no twee van de beste 5 jarige en ouder ook een prijs, maar dat word intern vast weer perfect geregeld
volgens mij gaan de secties ook apart hoor! Thans, dat is bij de merries en ruinen wel zo. Bonita kreeg een beker omdat ze kampioen sectie C was geworden!
volgens mij gaan de secties ook apart hoor! Thans, dat is bij de merries en ruinen wel zo. Bonita kreeg een beker omdat ze kampioen sectie C was geworden!
Helaas, ik heb alles al klaar staan, ik vertrek vannacht naar Rome. In Ghlin hadden we ook een beste van de 5 jarigen en ouder sectie a b en c tezamen, er is dus door mij een prijs beschikbaar gesteld voor die rubriek
Ik heb echt zin in morgen. Helaas kom ik zonder Aaron van 't Melkhof. Hij loopt niet helemaal super en is bij de DA ook nog wat in conditie achteruit gegaan. Hij blijft dus thuis.
Ik hoop morgen een hoop mensen te herkennen,zo niet dan stoot mij maar even aan hoor!
RYON KOMT OOK MEE!!!! Vandaag naar Emmeloord geweest voor controle en ze waren verbaasd hoe goed hij zich hersteld heeft en gaf dus positief advies om hem mee te nemen morgen. Dus tot morgen iedereen en ik ga hard boenen vandaag!
Wij gaan hier zo ook wassen. Met de hengstenkeuring wel echt een voordeel, alleen maar witte beentjes. De rest wordt natuurlijk ook wel gewassen, maar dat zie je iig niet als het weer vies wordt!
Ik ga dadelijk ook wassen (maestro). En ik ben als het goed is morgen heel duidelijk te herkennen. Ik ben diegene die als een zotje in het midden van de bak staat tijdens de show van Maestro.
krijg net een berichtje van parade ruitersport ze heeft ook hele leuke westernspullen gevonden bitten, hoofdstellen, halster, hoeden en zelf zadels (en tweedehands een paar ) ik denk dat ik mijn geld thuislaat . iedereen succes met wassen en ik hoop dat ik maestro zijn show kan volgen in de pauze ben benieuwd (ik heb nog wel een zottepak voor je hoor ).
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe hengsten! en de hengsten die ik vorig jaar niet gezien heb, helaas kan ik morgen niet , dus ben benieuwd naar de foto's!
Witte bolle gister uitgebreid gesopt, hoop dat hij zich een beetje wit houd vannacht. Zag wel dat de behandelde plek bij zn balletjes ontstoken was en heb dit even goed gewassen met warm water met betadine shampoo waarna het mooi schoon en rustig was. Moest natuurlijk ook zn hoofd wassen en dat vind ie toch fijn...word ie ook echt heel zonnig van
Hij is wel toe aan een date want zn hormonen komen zn oren uit en zn zaakje staat op knappen hahaaa
Lot, heerlijk dat je er bent met Ryon.
iedereen die ook meedoet, heel veel succes, en aan iedereen een heel gezellige dag gewnst.