Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Ik ga het helaas niet redden, ben nog niet voldoende opgeknapt om naar de HK te komen. Heb al een mailtje gestuurd, maar mochten ze dat niet lezen en mochten er vragen komen, zou een van jullie het dan nog even door willen geven? Ik heb geen telefoonnummer van ze.
desillies schreef:WenK schreef:Ik ga het helaas niet redden, ben nog niet voldoende opgeknapt om naar de HK te komen. Heb al een mailtje gestuurd, maar mochten ze dat niet lezen en mochten er vragen komen, zou een van jullie het dan nog even door willen geven? Ik heb geen telefoonnummer van ze.
Beterschap Wendy, zie je wel dat ik gelijk had
snowdon schreef:Hoe kwam het nu dat jullie zo laat waren, waren jullie echt zo ontiechelijk om/verkeerd gereden?
snowdon schreef:Vond het in elk geval gezellig met het grote gros bij elkaar!
BaiNar schreef:Tjee, jullie houden het wel erg spannend allemaal... kon helaas niet komen maar van de toppics wordt ik nog niet veel wijzer.....![]()
Maya schreef:BaiNar schreef:Tjee, jullie houden het wel erg spannend allemaal... kon helaas niet komen maar van de toppics wordt ik nog niet veel wijzer.....![]()
Sjaa... ik laat dat liever aan de eigenaren zelf overis toch leuker?
snowdon schreef:Kan hier denk ik ook nog wel vertellen dat er van de 14 hengsten maar 1 hengst was die bruinbont was.. de rest allemaal zwart(bont)... vond ik wel opvallendEn volgens mij maar 1 Grai...