Vanmorgen om kwart voor 7 naar stal gefietst.. Amy uit de stal gehaald, deken eraf, vlechtjes eruit.. Borstel erover.. En ja hoor.. Een mestplek.. Heel dr benen eronder..
Dus ik snel soppie gemaakt en ingezeept. Daarna laten inweken, nog beetje kammer, afspoelen en op Maya wachter.. Maar Maya kwam niet.. Dus ik al smsen, maar om 10 voor half 8 nog geen Maya.. 
Wel een berichtje.. Ze had zich overslapen..
No problemo, dan fiets ik wel alleen naar de markt.. 
Amy naast de fiets geparkeerd, ze wilde niet mee.. Dus ze liep maar te etteren..
Daarna flink boos geworden en toen kon ze wel normaal meelopen aan de fiets..
Eenmaal op de markt aangekomen bleken er toch geen hokjes te zijn.. Maar de plaatsen waar ze stonden waren redelijk ruim dus dan was het niet zo erg om ze vast te zetten. Gewoon aan een lang touw, kon ze ook nog draaien en keren.
Het was meteen al erg druk.. Weer veel complimentjes ontvangen..

Daarna naar de smid.. Beslaan, ze begon zich op het laatst te vervelen, maar verder was ze superbraaf. Ondertussen oppasfriesje Lea met veulen Safira nog voorgebracht.
Toen had ik even rust.. Alleen, toen kwam er ineens een flinke bui opzetten..
Eerst knoerhard waaien en ineens een flits en donder, gevolgd door een stortbui.. Daar sta je dan met 140 beesten geparkeerd op een markt.. Iedereen ging naar binnen, liet zijn dieren alleen (wat ik niet snapte), Alleen ik en Maya en Martinique bleven bij de paarden omdat Safira zo onrustig werd.
Na de regen weer verder..
Toen moest Lea naar de smid.. Veulen erbij..
Ging helemaal goed.. Lea was braaf, Safira ook.. Ook veel complimentjes over hun gekregen! Zo'n veulentje trekt echt wel publiek!
Daarna moest ik Amy voorrijden, alleen mijn zadel was nat dus dat lag alweer thuis. Dan maar zonder zadel even een rondje gereden.. Ook achteraf veel mensen die naar me toekwamen met vragen en complimenten.. 
Daarna Lea opgehaald bij de smid.. En was de dag voorbij. Nog afgesloten met een ijsje en daarna dwars door Oostburg, slalom tussen vrachtwagens, marktkramen en bussen, met Amy langs de fiets naar huis..
Het was een superleuke dag! Volgend jaar ben ik er weer bij!
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 18-07-07 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt