dat liet ik al doorschemeren. De kwaliteit van de omgang met je dier kan belangrijker voor je zijn dan dat er meer van op de wereld komen. Kwaliteit boven kwantiteit
net als bij ons..mardjer is heel lief en heel leuk,maar zodra het kan word ie toch gecastreerd. ze willen hem liever in de groep houden dan dat ie eventueel alleen zou moeten staan. word es tijd dat madj es leuk op de foto komt,maar die draak verschuilt zoch nog steeds achter zijn dinnetjes als ik er met de camera aan kom
weet je wat zonde is: boter op je hoofd smeren en droog brood vreten hihi
De omgang met mijn dier en levensomstandigheden voor mijn dier zouden voor mij belangrijker zijn dan hem hengst laten. Je hebt hem toch als je maatje en niet als een gebruiksvoorwerp. Mooi blijft ie toch wel al is ie straks ruin, daar wordt hij echt niet lelijker van.
Shathu is prachtig en wat ook al een behang zeg en hij is nog maar 2? Jammer voor de merries dat zijn zaakje weg gaat. Ik kwam zo straks bij de wei en het was schijnbaar het rustuurtje.
en daarna ff een plas doen (nou ja, hij was net klaar, vandaar dat hij ook zo raar staat )
Wat een leuke paardjes weer. Die had ik nog nooit gezien. Beauty ziet er stoer uit met haar western outfit. Tom: gaaf kleurtje! En Loretta blaakt van gezondheid, prachtig dier!