Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het is hem gelukt
KootMiraDrum schreef:Ik wil JUIST vosbont, maar ik denk niet dat Mira het draagt.
was ff stuntelen dus maar wel gelukt
Mazzelmeid en Leon ik wilde al zeggen: dan ga ik de vos(bonten) wel "sparen"
maar lees nu dat KMD dat ook wel wil
, maar in vos was dat ook wel heel erg leuk geweest
snowdon schreef:
Een goed paard heeft geen kleur...
(ik vind vos over het algemeen ook niet mooi hoor, ik zit stiekum te hopen dat Chayenne geen vosgen bij d'r draagt
)
Rianavaplu schreef:snowdon schreef:
Een goed paard heeft geen kleur...
(ik vind vos over het algemeen ook niet mooi hoor, ik zit stiekum te hopen dat Chayenne geen vosgen bij d'r draagt
)
Oké Leon,
Dat is dus duidelijk hé.
Zal Caitje leuk vinden!! haha![]()
Nee hoor, ieder zijn smaak.![]()
Eerst was ik helemaal weg van bont, maar nu ik zelf een één kleurtje heb vind ik dat toch ook wel heeel erg mooi hoor!!!
Groetekes, Rian
Dat wil ik ook best fokken
O'Bryan (tinkerhengst van Marlijn hier op bokt) heeft ook ongeveer zo'n kleurtje 
Spannend voor uitslag straks KMD --> Binti moet in ieder geval het vosgen dragen
. Dat is namelijk het enige wat Pa door kan geven
snowdon schreef:Wie is Bas?
Mazzel-meid schreef:Darlah en Kenyi gaan morgen naar Rosmalen, naar Ryan!
en hele mooie veulens! 
hopelijk gaat alles goed
camera neem ik mee
Cool!snowdon schreef:Whaa meen je dat nu...? Lizzy de moeder van Ryan? Zij is echt jullie mooiste merrie in mijn ogenCool!!
Lizzy is ook echt MIJN merrie
Mariska_28 schreef:Nou Katinka is net gedekt door 'de spikkel' van ITS
we kregen Darlah echt niet op de trailer. Normaal gaat ze er in één keer op, maar vandaag besloot ze maar eens dwars te gaan liggen. Eerst Kenyi erin. Interesseerde haar helemaal niks. Echt een diepe ellende. Uiteindelijk met longeerlijnen erachter en eventjes boos geworden, en toen ging ze na zo'n 40 minuten...
máár ze staan er.
Darlah is ook gewoon een bitch
Ryan is echt zó stoer! Collin overigens ook, mooie mannen hoor
mooie dames heb je!!!

was al flink hengstig.