Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is al verkocht hahahahhahahahahahahaa
en je gaat ook niet zeggen dat ze niet mee mogen,toch?
Ik probeer ook winterdekens, e.d. voor Fayette of in de aanbieding te kopen of ergens goedkoop op de kop te tikken. Vorige week bijvoorbeeld die bij de Duitse Lidl gekocht. Past goed zo te zien en met vulling. Enig nadeeltje is dat het zonder borstsluiting is en de deken dus over het hoofd 'aangetrokken' moet worden en dat ie niet waterdicht is. Ach, aan nadeel 1 moet Flet maar gewoon wennen en aan nadeel 2 is heel goed zelf wat te doen 

yarka schreef:Wat voor een laptop heb je in de aanbieding Desillies?

flettie schreef:Enig nadeeltje is dat het zonder borstsluiting is .
desillies schreef:yarka schreef:Wat voor een laptop heb je in de aanbieding Desillies?
een Acer travelmate 2001 LC
pdf document via pm ontvangen ?
met extra losse harde schijf van 30 GB
*laptop tas
*orginele windows XP versie en servicepak 2
*norton antivirus
*linksys wireless lan card
14 maanden oud,terug geweest bij fabrikant waarbij het geheugen vernieuwd is en het gehele koelsysteem gereinigd is,dit omdat hij te heet werd,gelukkig is dat nu dus weer opgelost.
Chubby schreef:Met of zonder borstsluiting maakt mij ook niet uit idd. Wilde eigenlijk een winterdeken met buikflap, maar ja...
Chubby schreef:Wieviel kosten die Decken bei Lidl?

he ik kon ook niet mee rijden, moest huishoudelijk aan het werk, dus ik weet wat jullie voelen