[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hetlarixbos

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:51

Hoepie. Chubby bedankt. Jij krijgt een tien. Je bent de enigste die het me goed heeft kunnen uitleggen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:57

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:59

het is al verkocht hahahahhahahahahahahaa
binnen 3 minuten!!
veel plezier ermee Mamauba

hou maar op over geld,wij hebben noodgedwongen onze kano verkocht en de laptop is ook in de aanbieding.....
het leven is zo duur tegenwoordig....
kreeg gisteren een briefje van de school mee van onze oudste,ze gaan een meerdaagse reis maken naar Oostenrijk € 325 aub
boekengeld voor de twee oudste dames € 740
schoolreis van de tweede dochter excursies bijdrage school enzovoorts,het is niet meer leuk en je gaat ook niet zeggen dat ze niet mee mogen,toch?

ik weet echt niet waar ik het allemaal vandaan moet halen hoor dus dan de luxe spullen maar in de verkoop....

aangezien mijn link hier daarnet nogal succes had probeer ik het nog eens maar dan met WESTERNPADS

viewtopic.php?f=62&t=469327
Laatst bijgewerkt door desillies op 19-09-05 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:04

Ja ik heb ook geen geld over maar ik moest toch een nieuw shirt voor de volleybal. Die van Brooke hospital voor Animals is echt versleten. Dus nu maar een tinkershirt lekker reclame maken voor het beste en mooiste paarden ras te wereld. (Fjorden komen direct daarna hoor Roos en Marcella).

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:06

Wat voor een laptop heb je in de aanbieding Desillies?

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:09

Zooooo.... baas is nog niet helemaal wakker van zijn terugvlucht uit Taiwan en is nu zijn lunch gaan halen die hij was vergeten mee te nemen

Onkosten... hou op Ik probeer ook winterdekens, e.d. voor Fayette of in de aanbieding te kopen of ergens goedkoop op de kop te tikken. Vorige week bijvoorbeeld die bij de Duitse Lidl gekocht. Past goed zo te zien en met vulling. Enig nadeeltje is dat het zonder borstsluiting is en de deken dus over het hoofd 'aangetrokken' moet worden en dat ie niet waterdicht is. Ach, aan nadeel 1 moet Flet maar gewoon wennen en aan nadeel 2 is heel goed zelf wat te doen

@ Mamauba: is dat jouw dochtertje? Wat een lekker koppie heeft ze! En mooie blauwe (of zijn het toch grijze?) ogen.

Ik is ook jaloers op Leon en vriendin van Jean.... wil ook vrij hebben en lekker met mien peerdkes klooien

Ik zal zo ook eens een topicje openen met Te Koop... heb ook teveel dingen liggen die ik niet meer gebruik.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:09

yarka schreef:

een Acer travelmate 2001 LC
pdf document via pm ontvangen ?

met extra losse harde schijf van 30 GB
*laptop tas
*orginele windows XP versie en servicepak 2
*norton antivirus
*linksys wireless lan card

14 maanden oud,terug geweest bij fabrikant waarbij het geheugen vernieuwd is en het gehele koelsysteem gereinigd is,dit omdat hij te heet werd,gelukkig is dat nu dus weer opgelost.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:11

flettie schreef:
Enig nadeeltje is dat het zonder borstsluiting is .

die heb ik nou juist liever dan met borstsluiting......

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:12

gelukkig probeer ik gam zo sober mogelijk te houden... ik wil niet weer die onkosten aan dekens e.d. het kost je een godsvermogen inderdaad

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:19

Vooral als ze in de groei zijn... Ben van 165 3 jaar geleden inmiddels aanbeland bij 205 en weet niet zeker of dat nog goed gaat passen. Heb gelukkig de regen- en zweetdeken vorig jaar "op de groei" gekocht

Met of zonder borstsluiting maakt mij ook niet uit idd. Wilde eigenlijk een winterdeken met buikflap, maar ja...

Wat is je vraagprijs voor die laptop?

Jullie begrijpen misschien al dat ik het wel druk heb, maar mezelf nog ff een schop onder de billen moet zien te verkopen?

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:21

desillies schreef:
yarka schreef:

een Acer travelmate 2001 LC
pdf document via pm ontvangen ?

met extra losse harde schijf van 30 GB
*laptop tas
*orginele windows XP versie en servicepak 2
*norton antivirus
*linksys wireless lan card

14 maanden oud,terug geweest bij fabrikant waarbij het geheugen vernieuwd is en het gehele koelsysteem gereinigd is,dit omdat hij te heet werd,gelukkig is dat nu dus weer opgelost.

Pdf mag naar oldehietmoat@hotmail.com
met je vraagprijs erbij.

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:23

Chubby schreef:
Met of zonder borstsluiting maakt mij ook niet uit idd. Wilde eigenlijk een winterdeken met buikflap, maar ja...

Dan raad ik je aan om als de wiedeweerga naar een Duitse Lidl te vliegen. Die winterdekens hebben namelijk ook een borstflap

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:24

Tja geld... komende maanden gaan we veel uitgeven ivm de verbouwing. Ook ik heb marktplaats.nl ontdekt om ook spullen te verkopen ipv alleen de advertenties bekijken, hahaha. Inmiddels al voor 150 euro spullen verkocht. Ik denk dat ik wel meer ga verkopen, zoveel spullen waar ik niks mee doe. Als volgende week mijn kar misschien verkocht wordt komt er nog weer een leuk bedragje bij.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:24

Ben weer helemaal blij.

Heb een leuk shirt en die verwarmings man is ook geweest. Nu snel naar de paarden.

En ja Flettie (even gecheckt) dat is mijn dochterje. Vandaag 9 maanden en 19 dagen. Lekker makelijk tellen omdat ze op oudjaarsdag is geboren. En ze heeft de grote blauwe kijkers van haar vader.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:34

Wieviel kosten die Decken bei Lidl?

Mamauba, beter laat dan nooit, een lekker warme douche thuis is te preferen lijkt me!

Ik heb een garage vol rotzooi... Zodra ik weer een huuske heb ingericht komt er van mij ook vast een add op marktplaats. heb nu geen zin om alle zooi uit te gaan zoeken...

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:35

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:44

Des je hebt de smaak te pakken! Ik ga aan het werk, tot vanavond allemaal!!!!!!!!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:54

Voor het subforum [TI]Tinkers zijn we op zoek naar 2 hulp- moderators.

Opgeven als hulp- moderator kan hier:
Gezocht:hulp-moderator!

Aan het einde van deze middag sluit dat topic en open ik een nieuw waar eenieder kan stemmen op zijn/ haar voorkeur. De 2 mensen met de meeste stemmen worden hulpjes

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:03

PFFFFFFF, ik ben helemaal kapot. Ben vanmorgen naar de training geweest voor prinsjes dag van de paarden. Dat was in scheveningen, maar een heel eind van de parkeerplaats af. Door het zand. Ik vind toch maar dat ze het dichterbij moeten doen volgend jaar
Wel hele mooie foto's gemaakt. Gan er 1 naar RTL nieuws mailen en hoop dat die dan bij het weerbericht te zien is. Vorig jaar was het gelukt, alleen hadden ze een andere naam erbij gezet
Opletten dus

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:19

Even een oproepje tussendoor hoor....zit nu weer veel op internet omdat ik momenteel stage loop bij de RVU (meeste mensen kennen het niet, maar het is een klein omroepje dat uitzend op nederland 3 en ook wel bekend staat als de educatieve omroep) en ben op zoek naar kandidaten voor het programma. Het is een soort ideeele marktplaats. Zie www.rvu.nl bij club van 100 voor meer info. Helaas is de uiteindelijke site nog niet online, daar wordt druk aan gewerkt, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen met een maatschappelijk probleem die er zelf niet uitkomen. Denk aan knokken tegen bureaucratische instanties, dus die het bijvoorbeeld niet eens zijn met de gemeente omdat die een telefoonpaal in hun tuin wil plaatsen (beetje extreem voorbeeld, maar goed.) Verder aan conflicten op het werk, aan problemen in de zorgsfeer (zowel kinderopvang die te duur is/moeilijk te vinden als die andere zorg: problemen m.b.t. gezondheidszorg) en meer van dat soort dingen. Misschien dat hier mensen zijn met dit soort problemen of dat jullie mensen kennen die met een zogenaamd maatschappelijk probleem (wat een lading heeft dat zeg maar goed...) zitten? Aan de andere kant moet je een expertise hebben waar je anderen mee kunt helpen. Nou ja het klinkt een beetje vaag, dat vind ik zelf ook nog steeds wel maar goed, ik moet er het beste van maken hier en dus wel wat kandidaten voor het programma regelen. Iemand? J

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:28

Chubby schreef:
Wieviel kosten die Decken bei Lidl?

30 eurie en in de bovenmaten 135, 145 en 155 m.
Afbeelding

Volgens Sherwood is 155 cm bovenmaat 195 cm ondermaat en dat zou zelfs een aantal van haar Shires passen
Voor Flet heb ik 145 cm (dus 185 cm onderlengte)

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:35

he ik kon ook niet mee rijden, moest huishoudelijk aan het werk, dus ik weet wat jullie voelen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:39

Arme Jean

Flet, zijn deze dekens waterdicht? 195 is krap aan hoor... Paste vorig jaar al niet meer... Maar als ze inderdaad erg groot uitvallen... Wel een smalle halsopening, of lijkt dat zo?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:41

Deze foto's heb ik ingezonden naar RTL voor de weersfoto.
Dit is een kennis van de manege met zijn paard Narad.
Afbeelding

En dit zijn 4 paarden die ik ook ken. Lopen normaal in 4span
Afbeelding

ben benieuwd

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 13:44

Mooie foto's Bonte! Vooral uit die laatste spreekt ontzettend veel power...