Ooo dat zou super zijn. Alvast bedankt. (Als je niet in de knuup komt dan)
patrick1994
Geplaatst: 11-05-16 22:31
Pffff...wat gaat de tijd ineens hard.... Shadow pakt de wissels steeds beter op, zal nog geen winst worden in de Z2 maar we gaan het gewoon proberen en zien wel... Eind van de week nog maar even kijken of het scheerapparaat er nog even over heen moet
flettie
Geplaatst: 11-05-16 22:34
Zo alle schulden (ook het laatste gedeelte aan BBQ en ontbijt ) zijn voldaan en geregistreerd door Michel Beide kids kan ik 'dumpen' bij de mama+vriendinnetje van Myrthe totdat papa ze na het werk weer ophaalt. Dus zoals het er nu naar uitziet kan ik mooi op tijd vertrekken en aankomen
Hier nog niks ingepakt of schoongemaakt
Owja.... en de contra-voltes gaan inene goehoed!! Contra-gebroken-lijnen zouden nog wat scherper mogen maar he... ben al lang blij dat ze niet meer overspringt of helemaal uit elkaar valt
is er iemand die op de zaterdag een b proefje voor wil lezen, ik kan het zelf wel maar heb een ontoereikende stem en en geen hol verstand van dressuur haha
ik ga met bouncer western cross springen en de hindernisbaan rijden. Alles op zondag en wordt mijn eerste keer op de tinkerdagen. Bouncer heeft in het verleden mee gedaan met marselino .
Heeft iemand voor de zaterdagnacht ergens plekkie voor Joos vrij? In trailer oid?
guppekop
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-16 22:32
Voor de twijfelaars onder ons Meld je aan voor de Tinkerdagen want dit jaar kun je extra geldprijzen winnen!! http://www.Tinkerdagen.nl
Dott
Geplaatst: 12-05-16 22:33
Leonoor schreef:
Zal me trouwens nog even officieel opgeven!
Heeft iemand voor de zaterdagnacht ergens plekkie voor Joos vrij? In trailer oid?
Wij waarschijnlijk wel
patrick1994
Geplaatst: 12-05-16 22:58
Dat zal ik morgen eerst eens doen mijn schulden betalen hahaha
Tinkermuts
Geplaatst: 13-05-16 05:36
MamaMiesje schreef:
Tinkermuts schreef:
Super. Nu jullie nog kunnen herkennen haha
Ik herken jou wel
hihi ben zooooooo slecht in gezichten onthouden
mascha_king
Geplaatst: 13-05-16 10:01
Leonoor schreef:
Zal me trouwens nog even officieel opgeven!
Ze kan ook boven in de vrachtwagen hoor.. geen probleem. ..
Ik gisteren t scheerapparaat over Dwayne en Axel gehaald.. kaatje oe ik niet en King twijfel ik nog. .. vanavond eens langzaam wat spullen de vrachtwagen in gooien.. lekker lang weekend komt wel heel goed uit...