Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shelly21 schreef:Gefeliciteerd met jullie jubileum! Hoe kwam je uiteindelijk het erf af? Ik heb hetzelfde probleem en worstel er al zo lang mee.
Nimby schreef:Wat een leuk verhaal Floortz. Zo te horen een paard dat er lang over doet om zijn vertrouwen te geven maar dan ook echt helemaal je vriend wordt.
Shelly21 schreef:Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik moet nog een stuk respect krijgen op de grond. Longeren en ben bezig met wat VD oefeningen ook om het te versterken. Hij is heel dominant. Als ik het erf af wil alleen onder het zadel begint hij te dreigen geef je been komt hij omhoog. Hij probeert dat soms ook in de bak, maar daar durf ik wel door te pakken.
Shelly21 schreef:Uhm, wandelen durf ik niet meer sinds ik een trap heb gehad in mijn buik en daarmee afgevoerd ben naar het ziekenhuis. De paddocks zijn wel zegmaar de straat over dus wat dat betreft loopt hij braaf mee. Moet eigenlijk gewoon weer eens gaan wandelen. Maar dan moet ik wel zoiets hebben van dit doen we even en niet dat ik toch twijfel, daar maken ze gebruik van.
Moet er wel ff bij vertellen toen ik die trap kreeg was hij net 4 dagen terug bij mij(als eigen paard) daarvoor was hij verkocht geweest.
Nimby schreef:Ilona ik heb je ierse opa topic gezien, wat een leuk dier. Hij ziet er zo lief en lekker te rijden uit. Ik vond het er ook allemaal heel netjes en fijn uitzien, maar dat durf ik niet onder dat topic te zettenIk had niks gezien van verkeerde bouw, alleen dat je met plezier samen aan het rijden was. Die galopfoto's zien er toch heerlijk uit.