Jeetje wat gaat de tijd toch snel. Ben er helaas zonder tinker. Lis staat niet voldoende in conditie, dus die blijft lekker thuis. Ik ben er zelf de vrijdag en zaterdag wel en, afhankelijk van de planning zondag misschien 's middags nog ff gezellig...
Had alleen gehoopt te kunnen oefenen met een parcours springen bij ons op de manege op 26 aug, helaas hebben ze t springen een week verzet naar 2 sept dat gaat dus niet lukken
naja, dan blijven we maar oefenen op een enkele sprong Ik zit alleen nog wel te twijfelen of ik niet toch de 80 cm wil springen ipv 60 cm. Het gaat zo goed de laatste tijd
Hier vandaag weer eens op Myrthe geklommen na 4 weken Maar was zeker niet ontevreden!
patrick1994
Geplaatst: 17-08-12 22:52
Shadow en ik zijn ook lekker hard aan het trainen en vooral op de Travers en Keerwendingen!! Hopen dat die wat soepeler gaan tegen die tijd dat we naar Leusden komen hahah! Ik ga wel maandag een week naar Lloret toe met twee vriendinnen dus gaat mijn instructrice Shadow rijden.... Ben benieuwd hoe we het dat weekend in Leusden gaan doen
Ik heb mijn inschrijving van zaterdag naar zondag gezet dus als er nog 1 nodig was gaat het nu door
Cleo12
Geplaatst: 21-08-12 16:02
Ik hoop ook dat springen en de hindernisbaan doorgaan, ben toch niet voor niets gisteren 2 keer van mijn paard gevallen tijdens mijn eerste springles (we hebben al eens 40cm gedaan in Leusden en nu wil ik 60cm proberen). Dacht dat een lesje echt geen kwaad zou kunnen, maar gewwon maar domweg een parcours doen bevalt mij beter. Heb ik geen tijd om na te denken, behalve over welke hindernis ookalweer de volgende is .
BTW nemen wij op zondag mascotte Sophietje mee (Sint Bernard), wordt een hele leuke foto met de Berner Senner en bruine Labrador.....
hier springen ze ook gewoon mee, voor de 60 cm ZC, hoop wel dat het door gaat
AmberB_
Geplaatst: 22-08-12 16:52
Gister heeft mijn vriend zich voor de hindernisbaan opgegeven met Wizzard. Hij zegt dat hij wel van mij kan winnen. (Hij is in maart begonnen met paardrijden. In mijn profiel nog een foto van de eerste paar keer)