Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elliecuijk schreef:Ik ga de mol ook kijken miesemuisje.ik denk dat we t op moeten nemen,want er is veel post gekomen om te sorteren.
wie heb jij als mol??
ivm met Rhino virus moesten we lessen opstal jammer genoeg was de bak nog niet helemaal super maar veel kunnen doen gelukkig
We zitten volop in de M2 training en ze pakt het goed op was vandaag helemaal trots op mijn tinkie loop nog nog met een
rond! hahahah
.
had ik even niet meer gemerkt, dus dat geeft goede moed! Ben echt weer helemaal blij met "mijn" mannetje
. wel af en toe flink op de plaats moeten zetten, maar daarna ging het weer goed 

Dus zit nu pas op bokt, haha.
. Denk dat als je hem naarmate langer hebt steeds meer spulletjes gaat aanschaffen 
mocht de staleigenaar het niet willen aanpassen kan je altijd nog proberen om met je stalgenoten onderling wat af te spreken! Nessa schreef:@Diaz: das wel enorm flauw, opeens meer dingen die je moet doen... Staat daar niks over in een contract ofzo.
Miesemuisje schreef:@ Diaz! raar dat ze ineens de regels helemaal anders gaan maken! Maar goed dat je het morgen gaat aankaarten mocht de staleigenaar het niet willen aanpassen kan je altijd nog proberen om met je stalgenoten onderling wat af te spreken!
mijn handen jeuken om hem een klets op zijn reet te geven