Voor Heeze heb ik ook alle jury's al. Voor Pesse en Amersfoort heb ik alleen nog Z-jury's nodig. Ben er druk mee bezig... Concept lijsten zijn ook al klaar, dus ik heb al wel een beeld van de dagindelingen. Wordt een leuk, gevarieerd programma.
patrick1994
Geplaatst: 15-12-11 18:06
hey wenk topper je hebt dus ook al M jury kunnen regelen helemaal TOP @ grid: waar is jullie wedstrijd ook alweer?
Quote; Ruiter en/of eigenaar moet lid zijn van het NSvT en/of ICS om deel te nemen aan de competities.[/quote]
Beetje late reactie Maar even nog voor de duidelijkheid. Ik ben eigenaar van Bing en ben lid NSvT , Kees is geen lid maar rijd op Bing , dus mag dan meedingen voor de WC???
Nee dat klopt Wendy Ze gaat zowieso in Oudenhoorn meedoen , en ik denk dan nog Amersfoort , maar dat ga ik ff overleggen Zelf rij ik natuurlijk met Samba, in Oudenhoorn en Heeze dacht ik??
Heel misschien ga ik zelf met Bing nog voor het M opgeven, maar zit nu in de selecties , en sta er eigenlijk wel goed voor , dus denk dat ik eerst regio moet rijden en dat is 5 Februari , dus als ik daarna niet verder mag dan wil ik waarschijnlijk nog meedoen
Pesse telt nu 29 deelnemers en daarmee kan ik dus daar nog 1 combinatie plaatsen! Morgen ga ik om de prijzen en ook de competitieprijs is al bedacht (nu nog uitvoeren haha).