Jeetje wat is Chuck mooi wit, heeft zijn dochter niks van weg hahaha
Baylyn
Kels
Ik heb een heel fototopic van de dames gemaakt vandaag!
IndiraDay
Geplaatst: 24-07-11 21:05
Wat een prachtige Tinkers allemaal, ook heerlijk al die veulens in de groei
Gisteren voor het eerst een wandeling gemaakt met Maya en Tamsin, en maya vond het super spannend!
Maya en het bruggetje
Met z'n drietjes in het gras
DianneM
Geplaatst: 24-07-11 23:12
mijn kleine pony op de keuring
Tinkermuts
Geplaatst: 25-07-11 07:07
twee geweldige kerels denver en forrest
ahhhh charootje en baylyn, wat zijn het toch knappe kleinkids van me
bries is geweldig
ff uitpuffen, XChuck Qannick en Sabey
JPTinkers
Geplaatst: 25-07-11 08:47
rosant
Geplaatst: 25-07-11 08:54
Waaauw!
kuzznathalie
Geplaatst: 25-07-11 11:53
Heerlijke foto's toch altijd he!!
Ik heb van Balou haar oude eigenaren, waar ze geboren is, foto's gekregen van een net geboren Balou Niet de best kwaliteit, maar wel heel erg leuk! Heb nog meer gekregen, ook van de bevalling. Toch wel heel tof!
Renate85 wat een poepie!!! Tof halstertje ook Kuzznathalie lijkt me geweldig om babyfoto's van je paard te hebben! Whahaha Wella die bovenste! Pitstop Maar super hoor om de kleintjes zo mee te nemen Tinkermuts dat lijkt mij een pauzeplaats, was het een lange rit? Ze staan er wel relaxed bij zo Teuntje111 mooi paardje, ging het goed? Knappe Maya durft zomaar over een bruggetje! Baylyn en Kels leven zich lekker uit in de wei... Haha Andrea arme Zoe, die moet op wacht terwijl alle anderen liggen te dutten!!!
Tirzah en ik hadden vandaag ons B debuut! Zowel voor mij als voor Tirzah onze eerste wedstrijd ooit! Het ging helaas niet zo goed als thuis tijdens de training, maar dat gaat het op wedstrijd nooit denk ik. Vooral tijdens de 1e proef liep ze erg op de voorhand en was ze vrij traag. Toch hadden we 184 punten! Dus nu is Tirzah B+1 Tweede proef begon een stuk beter, ze liep beter door en dan krijgt ze ook een betere houding, maar toen sprong ze linksom verkeerd in de galop 2x achter elkaar. We moesten dus 3x aanspringen en Tirs raakt best heet en gestresst van aanspringen in galop, dus die racete daarna keihard rond en wilde niet meer in draf en toen niet meer in stap. Dus toen reden we 170 punten. Al met al ben ik toch wel heeeeel trots op mijn pony!
Helemaal schoon en mooi op weg naar het losrijterrein:
En toen ons proefje in de blubber
aricia
Geplaatst: 25-07-11 18:40
Ik zie het helemaal voor me Tirzah in racehouding door de bak ,maar toch een winspunt behaald Prachtig koppie van je ventje renate85 Balou als baby ,leuk dat je daar foto's van hebt gekregen . Bandit kids doen aan synchroom drinken /rennen Chuck en zijn meissies zien er knap uit ! schone Bries met een eerstepremie ,gefeliciteerd Maya over smal bruggetje ,knap veullie dat doet ze toch maar even Baylyn en Kelsey in het mooie limburgse land ,lijkt me echt prachtig wonen daar
Ik zie het helemaal voor me Tirzah in racehouding door de bak
Daar heb ik ook een foto van, kan ik er morgen wel op zetten Mijn groom en ik lagen helemaal in een deuk! Tirzah zou Tirzah ook niet zijn als ze niet af en toe rare fratsen had