Ja op de tv werd net verteld dat code oranje voor Utrecht en omstreken nog geldig is.
destiny88
Geplaatst: 11-09-11 06:50
Goedemorgen!!! Hoe is het bij iedereen?? Wat een weer gisteravond!!! Hopelijk is het goed gegaan met de mensen die zijn blijven slapen?! Wij komen zo weer richting Leusden... Kijken of mijn meisje zich vermaakt heeft in haar stal..
Mensen in Leusden het noodweer overleeft? Ik reed weg gisteravond en aan het eind van de weg zag ik al bijna niets meer door de regen. Heb heel de weg max 80 kunnen rijden over de snelweg, hele stukken was meer dan 60 zelfs al niet meer verantwoord.
Vandaag helaas niet naar Leusden, wel met een heul knappe merrie op pad. Heb tot noch toe wel enorm genoten van Leusden en ik vond het supertof van Kristel dat ik op haar lieve Rosa een rondje mocht springen!
Heel veel plezier nog iedereen en ik hoop vanavond veel goede resultaten te lezen....
Ook hier weg benieuwd of iedereen in leusden droog heeft kunnen slapen want het was wel slecht weer zeg! Voor vandaag in elk geval weer veel succes en plezier.
Ben benieuwd hoe de bak er nu daar bijligt.. Wedstrijd die ik vandaag zou hebben werd ook afgelast, bak was gister nog goed maar na de regenval van gister niet meer
Nou ik heb gister erg leuke dag gehad! Anouk was erg braaf, ookal was ze wel bonk spanning in 1ste proef en zeker nadat die tonnen langskwamen haha. 2e proefje ging gelukkig wel beter en waren we nog 1ste, dus dat was wel een leuke verassing. Springen was ze ook erg braaf, sprong lekker voorwaarts, eenmaal in de bak was alles wel spannend, de bel van de jury ook rondgekomen met 1 langsloper, en een balkje, waren dus nog 2e maar geen prijs. Maar ach, na 1 keer oefenen en een half ziek hoofd, mag ik zeker niet klagen. Dus Angelique, nogmaals bedankt voor het wassen en alle moeite Je hebt een lekkere tink!
Angeliekje
Geplaatst: 11-09-11 15:12
Bel van de jury was zeker spannend Dat is echt typisch Anouk om daar van te schrikken Ik ben reuze trots op jou en Anouk dat jullie dit na 1x oefenen zo even gedaan hebben! Petje af! Was ook erg blij dat Anouk voor het eerst een heel parcours gesprongen heeft! Die foutjes zijn dan helemaal niet belangrijk Jij super bedankt voor het rijden van Anouk. Vond het erg leuk! En nogmaals bedankt voor de beker en het lintje. Lintje pronkt nu aan Anouk haar staldeur En ik hoop dat je snel opgeknapt bent!
wij zijn weer veilig thuis, Destiny staat weer in haar eigen stal. Helaas geen winstpunten vandaag, maar was wel weer super gezellig. Bedankt Michel en evy en nu op naar Lunteren op 1 oktober
Hier weer lekker thuis zo de boel eens opruimen , douche en dan eens een verslag maken hihi. Wel 5x winst mee naar huis due das toppie, en nu M1 startgerechtig
Angeliekje
Geplaatst: 11-09-11 18:13
Ze was zo schoon gister, en nu weer zo vies na een dag in de lekkere wei
Prinsesje met haar lintjes. Heb de stamboeklintjes er ook maar bij gehangen, anders hangt er maar eentje dat staat ook zo zielig Moet ze nog wel even netjes ophangen.
Ik was er vandaag wel alleenmaar om te kijken maar vond het een erg gezellige bonte boel Over 2 jaar zal ik er ook zijn met tink. En nu op naar een oktober lunteren
MichelR
Geplaatst: 11-09-11 19:39
Even een korte reactie van ons. Wij (Michel, Evy en Lisette) zijn ook alweer een uurtje thuis. Kapot maar voldaan van een leuk weekend. Wel weer een paar leermomentjes voor het volgend jaar gezien. Iedereen bedankt voor het gezellige weekend!!!
elinedeau95
Geplaatst: 11-09-11 19:43
zozo net thuis WOW IK STOND ANDERHALF UUR IN DE FILE OMDAT ER EEN AUTOBRAND WAS op de weg terug naar Den Bosch... Vond Deau heel erg leuk in de trailer Wat een tof weekend was het!