Zo de baterijen van de camera zijn opgeladen, geheugenkaarten zijn leeg. Dus ik ben er klaar voor om foto's te komen maken. Nu hopen dat alles toch buiten is en dat anders de binnenbak voldoende licht is. Succes iedereen en veel plezier, maar dat gaat zeker wel lukken denk ik.
rudolph
Geplaatst: 12-03-11 12:26
iedereen heel erg veel suc6 en plezier natuurlijk ik hoop eind van het jaar ook meet te doen[eindelijk]
Zo ik ben toch naar huis gegaan was gaar en moe en moeders wilde morgen toch graag mee. Ik had in het L2 1e proef 190 en 2e proef 183 dus twee winstpunten erbij . Erg leuke en gezellige dag super sfeer mijn eerste tinkerdag in Leusden is zeer goed bevallen
MelanieB
Geplaatst: 12-03-11 22:52
Gilbey schreef:
Ik heb Cynthia aan de lijn gehad: er zijn veel winstpunten gevallen, vooral bij de eerste proef
Had ik al verwacht, hele aardige jury
rudolph
Geplaatst: 12-03-11 23:02
gefeliciteerd steffyentom! erg goed gedaan!!!!
miesie22
Geplaatst: 12-03-11 23:15
Wat fijn joh, steffyentom! Hoop dat het morgen ook zo'n goede dag is!
Ik had even een vraagje: Is het bij het springen verplicht een bodyprotector om te hebben? Ik ben m namelijk vergeten bij mij moeder , dus als ik dat ding morgen nog moet halen moet ik nog even wat vroeger weg voor ik naar stal ga! Hoop dat iemand het weet!
Volgens mij zijn die daar ook op de manege te leen las ik ergens.
miesie22
Geplaatst: 12-03-11 23:20
Haha, ik las het net inderdaad op de site(uit paniek eerst hier gaan vragen ipv even te kijken ) Ik ga dus maar om half 8 op de scooter ipv 8 uur! Was er heilig van overtuigt dat ik alles had Helaaaaas, ik moet altijd wel wat vergeten
ach er zijn er die belangrijkere dingen vergeten waren en er daar pas achter kwamen, wedstrijd jasjes, zadels
miesie22
Geplaatst: 12-03-11 23:25
Haha, als het goed is gaat dat allemaal wel mee! Het was maar goed dat ik net mijn oma nog even sprak(Eigenaresse van Saar) want die begon erover, anders had ik er waarschijnlijk pas in Leusden achter gekomen
dat deden zij toen ook maar dan kom je er achter waarom deze wedstrijd zo ontzettend geslaagd is, met lenen kom je er wel
miesie22
Geplaatst: 12-03-11 23:32
Nou inderdaad, mijn oma sprak vandaag iemand en die wist ook al te vertellen over de leuke, prettige sfeer die er hangt! En dat was niet eens een paardenmens!