jacky2 schreef:Ariebren schreef:Echte vrouwen zijn jullie.
Paarden ach, bijzaak.
We gaan de wc inspecteren.
Nou lies en ik hebben ons rot gelachen op de wc
Ja joh.... wrijft het er maar in op bokt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kylemore schreef:Fleetwood's Mac keurige 138 punten 2de Premie en goedgekeurd voor de dekdienst.
Heeft zich keurig gedragen
stallen waren zeer vuil en zeker als je met een paard komt wat zeer veel wit heeft, maar een super gezellige en ook weer leerzame dag.
Niene87 schreef:Het was een leuke dagHeerlijk genietend van al dat moois.
En leuk om kennis te hebben gemaakt met een aantal hier van boktheb je is ergens een gezicht bij
kinsealy schreef:Ben net terug, de paardjes zijn nog onderweg maar mogen straks lekker uitrusten in hun paddock, dat in boxen staan is niet echt hun dingetje geloof ik.
Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
Gildor is een van de afgekeurde hengsten met 131 punten. Hij had 2 7ens voor zijn benen, waaromgeen idee eerlijk gezegd, maar ik ben geen jury. Volgens mij is Gildor een leuke correct gebouwde pony en is er niet gek veel mis met zijn beenwerk wat i.m.o. in verhouding is tot zijn lichaam. Maar dat is mijn mening.
Miles had net geen 1e premie met 143 punten, net een puntje tekort, toch jammer natuurlijk, maar goed, een prachtige tweede premie i.i.g.
Het is een goede les voor hen beide geweest en we zijn weer een ervaring rijker allemaal zowel paard als mens
cobfan schreef:Het was een leuke dag met mensen welke allemaal dezelfde passie hebben namelijk de Irish Cob. Het is alleen jammer dat er vandaag een jury was aangesteld welke persoonlijke vete met enkele Irish cobeigenaren belangrijker vinden dan de kwaliteit van hun paarden, waardoor goed aankeurbare paarden niet op hun kwaliteiten zijn beoordeelt.