ls de bevestiging binnen is weet ik zeker wat ik moet betalen en doe ik dat ook meteen en van de week stuur ik (vanuit m'n werk) de coupons ff op... En dan is het aftellen...
Springen is toch niet officieel? Anders mag ik daar niet eens aan meedoen
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 14:32
Oooohhh, wij hebben een lekker vooruitzicht voor vanavond. Als afsluiting van de tinkerdagen in mei (en de ongelofelijke hulp die we van ze hebben tijdens de dagen) nemen we Erwin en Marianne mee uit eten.
Haha als ik vanaf hier ga lopen ben ik er morgen om 19:00 denk ik...
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-10 14:58
maar dan kan je tenminste wel wat drinken!
Zoefff
Geplaatst: 25-06-10 14:59
ow dat is wel een leuk restaurant michel! Veel plezier! en ze hebben het inderdaad verdiend! Zit nog in dubio, ik heb ook finale weekend van tennis het tinkerweekend en nu is het natuurlijk beetje arrogant om er vanuit te gaan dat ik in de finale kom, maar stel ik geef me op bij tinkerdagen op zondag en moet toch finale spelen dan moet ik dat opgeven en dat is niet zo aardig voor mijn speelmaatje (tja vindt er maar eens een ander woord voor!)
Nou, dan doe je toch opgeven voor Tinkerdagen en dan tussendoor ff weg voor te tennissen...
Ehm, nou Michel.. Das wel waar, maar ja, dat wordt zo haasten he, moet morgen om 18:30 ook al in Laren zijn om te poffers eten... Heb je weer lekker handig geplant...
Ohw ja... Haha.... Das wel handig idd, hele EHBO-kist denk ik...
Lowara
Geplaatst: 25-06-10 22:18
Murphje schreef:
Cynthiaaaa waarblijft dat AA groepje...
jaaaa?? U riep mij? wie wenst er een therapie sessie?
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-10 09:19
hé hé voor wie het wilt weten (zullen er niet bijster veel zijn ) ook voor ons zijn de TD van mei nu afgesloten door een heerlijk etentje met Erwin en Marianne.
en kun je dus weer vol vrijheid blijheid verder met het regelen van de volgende editie
Rechter_hand
Geplaatst: 26-06-10 12:02
Ja Michel,
Bedankt! Het eten was heerlijk en gezellig . We zagen thuis pas hoe laat het was geworden! Nu maar op naar de volgende TD. We beginnen vast met voor slapen , want tegen die tijd komt er weinig meer van terecht! Groetjes, Linker en Rechter hand !